کد خبر : 83237
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1395 - 14:13
-

جلسه فوق العاده هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال

جلسه فوق العاده هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید رضا افتخاری-مشاور سرپرست سازمان لیگ فوتسال گفت: جلسه فوق العاده هیات رئیسه سازمان لیگ صبح امروز تشکیل و در رابطه با اتفاقات پیش آمده در بازی گیتی پسند اصفهان و ملی حفاری اهواز به بحث و تبادل نظر پرداختیم. وی گفت: به دلیل اینکه علی عابدین – بازیکن تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید رضا افتخاری-مشاور سرپرست سازمان لیگ فوتسال گفت: جلسه فوق العاده هیات رئیسه سازمان لیگ صبح امروز تشکیل و در رابطه با اتفاقات پیش آمده در بازی گیتی پسند اصفهان و ملی حفاری اهواز به بحث و تبادل نظر پرداختیم.
وی گفت: به دلیل اینکه علی عابدین – بازیکن تیم گیتی پسند تخلفاتی را در این دیدار انجام داده و موجب تشنج در بازی شده است، کارت بازی وی ضبط  و در اختیار سازمان لیگ فوتسال قرار گرفته شد . در واقع این بازیکن تا صدور رای کمیته انضباطی نمی تواند در مسابقات حضور داشته باشد.
وی در ادامه بیان کرد: طبق گزارش های رسیده از سوی نمایندگان ما، داور بازی گویا قضاوت مناسبی را نداشته و در این رابطه قرار شد تا کمیته داوران بررسی های نهایی را انجام دهد.
افتخاری در ادامه خاطر نشان کرد: گزارش کاملی از اتفاقات بازی روز گذشته گیتی پسند و ملی حفاری به کمیته انضباطی ارسال شده و در واقع تخلفات علی عابدین و دیگر بازیکنان در اختیار کمیته انضباطی است تا این کمیته تصمیم نهایی را در خصوص متخلفین بگیرد.
منبع:سایت فدراسیون فوتبال
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷

عابدین یکی از سرمایه های فوتساله ایرانه ما جای این بازیکن نبودیم شاید ماهم اینکارو میکردیم و ما داعش نیستیم که بخوایم حکم سنگین ببریم و ۱ نفر یا چند نفر رو از کورس خارج کنیم ما داعش نیستیم مسلمان هستیم و این کار هم یه اتفاق بوده و عابدین هم تا الان هیچ مورد انظباطی یا اخلاقی نداشته بازم میگم ما داعش نیستیم.

موسي شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷

من موندم این چه فوتسالیه ما داریم کجای دنیا از این اتفاقا می افته چرا یه بازیکن به خاطره کم بازی کردن و ناراحتی شخصی باید این کارو انجام بده .پخش زنده میخواستید اینم پخشه زنده چرا یه بار نباید برخورد سنگین بشه دیگران بفهمن هر کاری نباید انجام بدن

طرفدار شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳

باید تا اخر عمرش محروم بشه تا درس عبرت بشه واسه دیگران

نام ... شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷

بابا چه خبره
شانس آودید گیتیا روز بدشون بود بهتون میدون دادند.

اهوازي شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴

چه جلسه ای شورشو در آوردین حق خوری چقدر این چه فوتسالیه کسی نیست جواب گو باشه یه تیم مثل حفاری این همه زحمت میکشه هزینه میکنه کی جواب میده

نام ... یکشنبه , ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹

.خخخخخخ?????

علی شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵

آیا با داور مغرض وخیلی ضعیف این بازی چه برخوردی میشه؟