کد خبر : 83165
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1395 - 11:43
دسته‌بندی نشده
-

خوراکچی:در کرج عمداً ۳ بار اسکوربورد را دست‌کاری کردند/ گیتی‌پسند زودتر از کمیته انضباطی عابدین را محروم و جریمه می‌کند

خوراکچی:در کرج عمداً ۳ بار اسکوربورد را دست‌کاری کردند/ گیتی‌پسند زودتر از کمیته انضباطی عابدین را محروم و جریمه می‌کند
مدیرفنی تیم فوتسال تاسیاست دریایی گفت: در سالن کرج 3 بار عمداً اسکوربورد را دست‌کاری کردند تا تایم‌ اوت بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی در خصوص تساوی تاسیسات دریایی مقابل مقاومت البرز اظهار داشت: ما می‌دانستیم مقاومت برای دفاع و ضدحمله به زمین می‌آید توانستند به هدف خودشان برسند و یک امتیاز از بازی با ما بگیرند.
وی ادامه داد: بازیکنان ما در استفاده از موقعیت‌ها بی‌دقتی کردند. نمونه‌اش موقعیت خطرناکی که در ثانیه‌های ابتدایی بازی به دست آوردیم ولی با بی‌دقتی از دست رفت و همین موضوع در ادامه برای ما مشکل‌ساز شد.
مدیرفنی تیم فوتسال تاسیسات دریایی در مورد خاموش شدن اسکوربورد سالن مقاومت البرز گفت: در این دیدار ۳ بار اسکوربورد خاموش شد و هر بار یک یا ۲ دقیقه وقت بازی گرفته شد. به نظر من در این جریان تعمد وجود داشت ولی شخص خاصی را به عنوان مقصر معرفی نمی‌کنم. سوال من این است که در همان روز ۳ دیدار مختلف فوتسال و هندبال در همان سالن برگزار شد ولی اسکوربورد مشکلی نداشت ولی در بازی مقابل ما مرتباً با مشکل مواجه می‌شد.
خوراکچی در مورد تساوی گیتی‌پسند مقابل حفاری و فرصتی که برای نزدیک شدن به صدر جدول داشتند تصریح کرد: فرصت خوبی بود که در یک هفته مانده به پایان نیم فصل اول، اختلاف امتیاز را به عدد ۶ برسانیم ولی با توجه به بازیکنان خوبی که داریم و انگیزه بالای رسیدن به صدر جدول امیدوارم در نیم فصل دوم بتوانیم این فاصله را جبران کنیم.
وی در پایان با اشاره به دیدار گیتی‌پسند مقابل حفاری و ورود غیرقانونی علی عابدین به زمین و جلوگیری از ورود توپ به دروازه خاطرنشان کرد: من با توجه به همکاری گذشته‌ام با باشگاه گیتی‌پسند، مطمئنم مسئولان این باشگاه پیش از کمیته‌انضباطی و با رایی سخت‌گیرانه‌تر این بازیکن را جریمه یا محروم می‌کنند. امیدوارم این حرکت برای آخرین بار در فوتسال دیده شود و تبدیل به یک اپیدمی نشود تا دیگر شاهد حرکات مشابه غیر ورزشی نباشیم.

منبع:میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶

یک امتیاز از گیتی گرفتی کل هفته رو گفتی ازت رو سایت تبلیغات کردن ,حالا دوباره نتیجه,نگرفتی و گیردادی به زمین و زمان..از چهل دقیقه پنج شش دقیقه اسکوربورد,بقیه زمان بازی چکار کردی ,بس کن اینقدر بهانه نیارید,برید اطلاعات فنی تون رو ببرید بالا

نام ... شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷

کلا ۲بار اسکوربرد قطع شد یبارم ک باعث شد تاسیسات به گل برسه مقاومت هم کلی موقعیت داشت حداقل همه میدونن مقاومت کار غیر اخلاقی نمیکنه