کد خبر : 83255
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1395 - 15:36
دسته‌بندی نشده
-

روزپیکر: شروع بدی برابر ارژن داشتیم/ مدیرعامل جدید با استعفایم موافقت نکرد

روزپیکر: شروع بدی برابر ارژن داشتیم/ مدیرعامل جدید با استعفایم موافقت نکرد
سرمربى تبم فوتسال آذرخش بندر عباس گفت: بازى مقابل ارژن شیراز را بسیار بد آغاز کردیم و در ادامه نیز موفق به جبران گل های دریافتی برای کسب تساوی نشدیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس روزپیکر سرمربی آذرخش بندرعباس در خصوص دیدار مقابل ارژن شیراز گفت: بازى مقابل ارژن شیراز را بسیار بد آغاز کردیم و در همان ده دقیقه ابتدایى با دریافت دو گل غافلگیر شدیم پس از آن براى جبران گل های دریافتی تلاش بسیارى کردیم و در نهایت نیمه دوم به گل رسیدیم، اما متاسفانه تا پایان  بازی موفق به گشودن دروازه حریف نشدیم و به عنوان بازنده بازی زمین را ترک کردیم. امیدواریم در دیدارهاى آینده با نمایش و عملکردی بهتر موفق به کسب امتیاز شویم و از انتهاى جدول فاصله بگیریم.
وى ادامه داد: بخشى از مشکلات باشگاه حل شده که مهمترین آن مشکلات روانى بازیکنان است،  هفته گذشته تمرین خاصى نداشتیم و بدون آمادگى به مصاف ارژن شیراز رفتیم برای دیدارهاى آینده با افزایش سطح آمادگى و حفظ آرامشى که بعد از این تغییر و تحولات ایجاد شده در تیم، امیدوارم بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.
روزپیکر در خصوص خبر استعفایش از آذرخش بندر عباس گفت: پس از دیدار هفته گذشته به دلیل مشکلات زیادی که داشتیم از تیم جدا شده بودم اما پس از تغییر در مدیریت باشگاه، مدیر عامل جدید قبل از سفر به شیراز با من تماس گرفت و اعلام کرد شرایط را براى ادامه فعالیت فراهم مى کند و با این اوصاف به تیم آذرخش بازگشتم و امیدوارم بتوانیم شرایط تیم را در جدول بهتر کنیم.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.