کد خبر : 83359
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1395 - 11:57
-

سلیمانی:بازیکنی که این کار را انجام داد با تحریک خودِ کادر فنی تیم گیتی پسند بود

سلیمانی:بازیکنی که این کار را انجام داد با تحریک خودِ کادر فنی تیم گیتی پسند بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کاظم سلیمانی در مورد اتفاقات دیدار جنجالی تیم‌های گیتی‌پسند و حفاری اهواز گفت:  از نزدیک این مسابقه را دیدم و بنده و داور گزارش مفصلی تهیه کردیم؛ امروز هم هیأت مدیره جلسه مهمی با حضور مسؤولان مربوطه برگزار کرد و تصمیم گرفتیم بازیکن خاطی گیتی‌پسند تا پایان فصل محروم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کاظم سلیمانی در مورد اتفاقات دیدار جنجالی تیم‌های گیتی‌پسند و حفاری اهواز گفت:  از نزدیک این مسابقه را دیدم و بنده و داور گزارش مفصلی تهیه کردیم؛ امروز هم هیأت مدیره جلسه مهمی با حضور مسؤولان مربوطه برگزار کرد و تصمیم گرفتیم بازیکن خاطی گیتی‌پسند تا پایان فصل محروم شود و سازمان لیگ فوتسال و هیأت رئیسه آن را تایید کرد.

او با اشاره به خوشحالی عجیب مهدی جاوید بازیکن ملی پوش گیتی‌پسند و آقای گل این فصل پس از به ثمر رساندن گل ششم و تساوی بخش تیمش که به مقابل نیمکت‌نشینان حفاری رفت، اظهار کرد: آقای جاوید به دلیل خوشحالی گل با رفتن به سمت نیمکت حریف و تحریک تماشاگران که نیمه آشوبی به وجود آورد نیز پرونده‌اش در کمیته انضباطی قرار دارد و کارت ایشان گرفته شده تا تصمیمات لازم اتخاد شود.

دبیر سازمان لیگ کمیته فوتسال ادامه داد: سایر رای‌ها پیرامون این مسابقه را کمیته انضباطی خواهد گرفت و تا پایان هفته جاری اعلام می‌کند.

سلیمانی یادآور شد: از دست رفتن گل تیم ملی حفاری و ثبت پیروزی برای آنها خلاء قانونی دارد ولی واقعیت این است ما مشکلاتی در حاشیه زمین داریم؛ در جریان باشید بازیکنی که این کار را انجام داد با تحریک خودِ کادر فنی تیم گیتی پسند بود.

او ادامه داد: چیزی که مشاهده کردیم با تحریکات به وجود آمده بازیکن گیتی ‌پسند آن کار را انجام داد وگرنه بازیکنی جرات انجام این حرکت‌ها را ندارد؛ اصلا وقتی این کار را کرد کادر فنی و تماشاگران اصفهانی او را تشویق کردند در صورتی که کار او غیر ورزشی، غیر اخلاقی و غیر حرفه‌ای بود؛ هیأت مدیره به شدت با این مسئله برخورد خواهد کرد و از کمیته انضباطی خواستیم با عوامل دست‌اندرکار برخورد کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰

اقا رسول
توی اون شرایط کادر فنی یا بازیکن باتجربه کناری او اولین نفر که نزدیک دستشان است را میفرستد داخل زمین چون فرصت انتخاب بازیکن از بین نفرات روی نیمکت را ندارد

محمد جواد یکشنبه , ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴

شاید به قول لک خون به مغزشون نرسیده و این کار رو کردن. مطمئن باش اگر اونکاری که تو میگی میکردن باشگاه گیتی پسند با کسر امتیاز مواجه میشد ولی الان با محرومیت یه بازیکن رو برو هستند. الان کمتر شک میکنن به اینکه کادر فنی گفته برو موقع ۵ نفره آماده باش تا توپ اومد شوتش کن چرا؟ چون عابدین این کار رو کرد و تقریبا بازیکن موثری تو تیم بود.
گیتی پسندی یک بار دیگه پس از قهرمانی که با تبانی از قرچک گرفتن یک بار تبانی که با قرچک کردن تا قم قهرمان نشه یه بار با رفتن کشاورز تو زمین به عنوان بازیکن ششم و جلوگیری از موقعیت گل یک بارم با این حرکت دیگه بویی از فوتسال پاک باقی نذاشتن متاسفانه.
به قول شعار معروف تبانی تبانی فوتسال اصفهانی …

امیدداودی یکشنبه , ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶

فکر کنم شما توهم زدی که از یک اتفاق نیفتاده داری صحبت میکنی۱ سلطان کشاورز.۲ اون روز گیتی پسندپاورپلی کرد و از اونجا که گلر وقتی خارج میشه لب خط آماده ایستاده بود این خیال باطل واسه شما بوجود اومده که امید وارم دیگه حرف ناحق نزنین…..
واین رو هم بگم فوتسال الان دست آدم های کوچک افتاده که این بلاها داره سرش میاد..
امیدوارم یه مرد بیادبالا سر فوتسال…

نام ... یکشنبه , ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱

کسی اگه خواست ببینه روی نیمکت گیتی چه اتفاقاتی می افتد میتونه بدون نگاه کردن بازی بره پشت نیمکت تیم یا دقیقا روبروی نیمکت بشینه و خوب نگاه کنه
اگه خواستید فحاشی بقیه کادر گیتی مثل همدانی و شمس و…بازیکنان روی سکوی انان را متوجه فقط نزدیک انان بنشینید و امادگی شنیدن هر حرف شرم اوری را به هر شخصی داشته باشید
اگه خواستید فحاشی لیدرهای هماهنگ شده و تماشاگران این باشگاه را بشنوید بین تماشاگران نزدیک لیدرها بنشینید و بخصوص در مواقع شلوغ بازی حواستان به انان باشد!
جالب است همین افراد وقتی تیمشان ببرد با وجود انهمه فحاشی جلوی همان بازیکن مثلا وحید شمسایی تعظیم هم میکنند!

حسين یکشنبه , ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰

آقای سلیمانی رضا لک مرد اخلاقه فوتساله ایرانه خجالت نمیکشی با این حرف یه مربی رو میبری زیره سوال

علی یکشنبه , ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵

هرچند این کار زشت شان فوتسال اصفهان وگیتی پسند را زیر سوال برد اما کاملا مشخصه لابیگری آقایان این مسائل را زیر ذره بین برده وبزرگنمائی مکنند تا خودشون را مطرح کنند.
حیف سرپرستی دبیر که شما دارید با قوم گرائی به نفع همشهریهاتون خرابش میکنید..
غیر از حرکت زشت وغیر حرفه ای عابدین،،همه وحتی آقای ناظم هم اذعان داشتند که داوری خییییلی ضعیف بودوبه نظر من سبب بسیاری از مشکلات بود.

نام ... یکشنبه , ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸

اقای سلیمانی گفته اند کادر فنی نگفته اقای لک پس هر کدام از اعضای کادر فنی میتواند باشد
ضمنا طبق بررسی که در این چند سال داشتم به این نتیجه رسیدم که اقای لک یا ادم با اخلاقی است یا دوست داره که بقیه فکر کنند ادم خوبیه ولی همواره در کنارش در کادر فنی افرادی هستند که همه میدانند انها ادم خوبی نیستند
یعنی اینکه این افراد برای انجام کارهای بد آورده میشوند تا ایشان بتواند نقش ادم خوب را داشته باشد البته این موارد بعنوان حمایتهای لازمه باشگاه برای رسیدن به قهرمانی از سوی ایشان مطرح میگردده است!

محمود یکشنبه , ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴

اینقدر که به این حرکت عابدین توجه کردید یه درصد هم به شعبون نمازی فکر نکردید.یا به ثانیه آخر که گلر حفاری بیرون توپ را با دست میزنه وهند میکنه هند وخطای ششم را نگرفت داور بدبخت ودوثانیه بعد بازی رو تمام کرد.یعنی نقطه دو را نگرف یعنی یک گل پس خفه کار کنید و اینقدر مزه لا پلی نریزید

نام ... یکشنبه , ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴

همه ی این بدبختی ها از گور اون کفاشیانه که همش نیشش تا بناگوش بازه

نام ... دوشنبه , ۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶

قبل از هند دروازه بان بقول شماها خطا روی توکلی اعلام شده بود فیلمو ببینید بهد حرف بزنید