کد خبر : 83268
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1395 - 11:55
-

لغو قانونی که فرش آرا از آن سواستفاده کرد

لغو قانونی که فرش آرا از آن سواستفاده کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از پایان فصل گذشته لیگ برتر قانونی تصویب شد که بازیکنان لیگ برتری که به لیگ دسته اول بروند حق بازگشت به تیم سابق خود را ندارند اما باشگاه فرش آرا تنها تیمی بود که از این قانون سو استفاده کرد و برای فصل جدید لیگ برتر بازیکن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از پایان فصل گذشته لیگ برتر قانونی تصویب شد که بازیکنان لیگ برتری که به لیگ دسته اول بروند حق بازگشت به تیم سابق خود را ندارند اما باشگاه فرش آرا تنها تیمی بود که از این قانون سو استفاده کرد و برای فصل جدید لیگ برتر بازیکن سابق خود را که به لیگ دسته اول رفته بود بار دیگر جذب کرد.در آن برهه اعلام شدکه هیات رئیسه این قانون را لغو کرده اما هیچگاه لغو این قانون از سوی هیات رئیسه رسانه ای نشد و این لغو قانون برای سایر تیم ها هم اجرا نشد با این حال در جلسه دیروز سازمان لیگ در این باره تصمیم گیری شد.

در این جلسه مقرر شد تا پایان لیگ (یک فصل مسابقاتی) هیچ بازیکنی حق ورود از لیگ برتر به دسته یک ، از دسته یک به دسته دو و به ترتیب دسته های دیگر را نداشته باشد. زمانی که فصل مسابقاتی در لیگ ها به اتمام رسید بازیکن می تواند در فصل مسابقاتی جدید به میدان برود. در واقع هر بازیکن در یک لیگ می تواند رقابت داشته باشد. به عنوان مثال اگر بازیکنی در لیگ برتر حضور داشته و با اتمام لیگ برتر رقابتهای لیگ یک در حال برگزاری است، بازیکن مربوطه نمی تواند با عقد قرارداد در لیگ پایین تر بازی کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.