کد خبر : 83300
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1395 - 2:02
-

مدافع عنوان قهرمانی و رکورددار مسابقات به دور نهایی صعود کردند

مدافع عنوان قهرمانی و رکورددار مسابقات به دور نهایی صعود کردند

به گزاش پایگاه خبری فوتسال ایران، با صعود تیم‌های اینترموویستار اسپانیا و گازپروم روسیه، پرونده گروه‌های B و C مرحله الیت جام باشگاه‌های اروپا ۱۷-۲۰۱۶، بسته شد. این دو تیم باید منتظر بازی‌های شب آخر باشند تا با صعود تیم‌های گروه‌های A و D تکلیف چهار تیم مرحله فاینال فور مشخص شود. نتایج شب چهارم این مسابقات را در

به گزاش پایگاه خبری فوتسال ایران، با صعود تیم‌های اینترموویستار اسپانیا و گازپروم روسیه، پرونده گروه‌های B و C مرحله الیت جام باشگاه‌های اروپا ۱۷-۲۰۱۶، بسته شد. این دو تیم باید منتظر بازی‌های شب آخر باشند تا با صعود تیم‌های گروه‌های A و D تکلیف چهار تیم مرحله فاینال فور مشخص شود. نتایج شب چهارم این مسابقات را در ادامه مطالعه کنید.

 

نتایج شب چهارم (۲۶ نوامبر / ۶ آذر):

گروه B (میزبان:زاگرب ، کرواسی):

ردهتیمبازیبردتساویباختزدهخوردهتفاضلامتیاز
۱تیم فوتسال گازپروم-اوگرا یوگورسک روسیه۹۹۰۰۵۷۱۰۴۷۲۷
۲تیم فوتسال ناسیونال زاگرب کرواسی۹۵۰۴۳۱۲۲۹۱۵
۳تیم فوتسال آراز نخجوان جمهوری آذربایجان۶۴۰۲۲۹۱۲۱۷۱۲
۴تیم فوتسال هامبورگ پنترز آلمان۹۲۰۷۱۴۵۹-۴۵۶

شب آخر مسابقات این گروه با دیدار دو تیم هامبورگ و آراز نخجوان آغاز شد. آراز که با ۲ شکست نتایج ناامید کننده‌ای در این دور از مسابقات گرفته بود، برای جبران تیمی تازه‌وارد را مقابل خود می‌دید و از همان دقایق نخست حملات خود بر روی دروازه هامبورگ را آغاز کرد. در پایان نماینده جمهوری آذربایجان موفق شد ۵ بر یک هامبورگ آلمان را در هم بکوبد. بولینها، فینئو، فرزعلی‌اف، اورتون کاردوسو و فابیو پولتو گل‌زنان آراز نخجوان در آخرین دیدار این تیم بودند. تک گل نماینده آلمان نیز توسط کاظم اونور اولوسوی به ثمر رسید.

در مهمترین بازی گروه دو تیم گازپروم-اوگرا یوگورسک روسیه و ناسیونال زاگرب کرواسی برای تعیین تیم صعود کننده از گروه B به مصاف هم رفتند. در پایان این مدافع عنوان قهرمانی بود که توانست میزبان گروه را ۵ بر یک شکست دهد و به دور بعدی صعود کند. شایاخماتوف، مارسنیو، آفاناسیف، کوتلیاروف و کایو گل‌زنان نایب قهرمان روسیه در این دیدار بودند. تک گل میزبان نیز توسط جلووچیچ وارد دروازه نماینده روسیه شد. بدین ترتیب گازپروم-اوگرا یوگورسک روسیه در دومین حضورش در جام باشگاه‌های اروپا توانست برای دومین بار به جمع چهار تیم نهایی صعود کند تا شانس خود را برای دومین قهرمانی پیاپی در رقابت با ۳ باشگاه برتر دیگر بسنجد.

* هامبورگ پنترز آلمان یک – آراز نخجوان جمهوری آذربایجان ۵

* گازپروم-اوگرا یوگورسک روسیه ۵ – ناسیونال زاگرب کرواسی یک

 

گروه C (میزبان: ماریبور، اسلوونی):

ردهتیمبازیبردتساویباختزدهخوردهتفاضلامتیاز
۱تیم فوتسال اینترموویستار اسپانیا۶۴۵۶۳۵۳۲۳۱۰۸۲۱۵۱۷۱
۲تیم فوتسال ارا-پک خرودیم جمهوری چک۱۲۶۱۵۳۵۲۴۱۱۱۹
۳تیم فوتسال اکونوماک کراگویواتس صربستان۹۴۱۴۱۸۲۸-۱۰۱۳
۴تیم فوتسال برژیا ماریبور اسلوونی۶۲۰۴۱۵۱۸۶

دو تیم از پیش حذف شده این گروه در حالی به مصاف هم رفتند که هر دو تیم جزو رکوردداران حضور در مرحله الیت هستند. با پیروزی یک بر صفر اکونوماک کراگویواتس صربستان مقابل خرودیم جمهوری چک، هر ۴ تیم این گروه طعم برد را چشیدند. ویتالی بوریسوف در دقیقه ۴۰ زننده تک گل این دیدار بود.

در آخرین دیدار امشب، اینترموویستار اسپانیا که لقب پرافتخارترین تیم جام باشگاه‌های اروپا را یدک می‌کشد به مصاف برژیا ماریبور اسلوونی رفت. تیمی که برای نخستین بار حضور در این مرحله را تجربه می‌کرد و قصد داشت با پشتیبانی تماشاگرانش شگفتی بزرگی را رقم بزند. در پایان مسابقه این اینترموویستار بود که ۴ بر یک پیروز شد تا نهمین حضورش در جمع چهار تیم برتر اروپا را تجربه کند. ماریو ریویلوس (۲ گل)، دیوید پازوث و ریکاردینیو گل‌زنان نماینده اسپاینا در این دیدار بودند. تک گل میزبان نیز توسط آلن فتیچ به ثمر رسید. بدین ترتیب اینترموویستار با ۹ امتیاز به دور بعدی صعود کرد.

* ارا-پک خرودیم جمهوری چک صفر – اکونوماک کراگویواتس صربستان یک

* اینترموویستار اسپانیا ۴ – برژیا ماریبور اسلوونی یک

 

برنامه شب پنجم آخر (۲۷ نوامبر / ۷ آذر):

گروه A:

* اف‌سی فینیکس کوزوو – رئال ریتی ایتالیا

* نیکارس ریگا لتونی – خیرات آلماتی قزاقستان

گروه D:

* سیتی آس ترگو مورش رومانی – گیوری ای‌تی‌او مجارستان

* دینامو مسکو روسیه – اسپورتینگ کلوپ پرتغال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.