کد خبر : 83448
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آذر 1395 - 1:10
-

صعود یاران طیبی و اسپورتینگ به جمع چهار تیم نهایی

صعود یاران طیبی و اسپورتینگ به جمع چهار تیم نهایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در آخرین شب از مرحله الیت جام باشگاه‌های اروپا در فصل ۱۷-۲۰۱۶ تیم‌های خیرات آلماتی قزاقستان و اسپورتینگ کلوپ پرتغال توانستند به دور بعدی صعود کنند. بدین‌ترتیب در پایان مرحله الیت چهار تیم خیرات آلماتی قزاقستان (گروه A)، گازپروم-اوگرا یوگورسک روسیه (گروه B)، اینترموویستار اسپانیا (گروه C) و اسپورتینگ کلوپ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در آخرین شب از مرحله الیت جام باشگاه‌های اروپا در فصل ۱۷-۲۰۱۶ تیم‌های خیرات آلماتی قزاقستان و اسپورتینگ کلوپ پرتغال توانستند به دور بعدی صعود کنند. بدین‌ترتیب در پایان مرحله الیت چهار تیم خیرات آلماتی قزاقستان (گروه A)، گازپروم-اوگرا یوگورسک روسیه (گروه B)، اینترموویستار اسپانیا (گروه C) و اسپورتینگ کلوپ پرتغال (گروه D) جواز حضور در فاینال فور را بدست آوردند. زمان قرعه‌کشی و میزبان مرحله نهایی مسابقات به زودی اعلام می‌شود.

 

نتایج شب پنجم و آخر (۲۷ نوامبر / ۷ آذر):

گروه A (میزبان: آلماتی، قزاقستان):

ردهتیمبازیبردتساویباختزدهخوردهتفاضلامتیاز
۱تیم فوتسال رئال ریتی ایتالیا۵۲۲۲۷۲۳۱۸۵۱۷۹۶۷۳
۲تیم فوتسال غیرت آلماتی قزاقستان۱۴۱۳۰۱۶۸۲۷۴۱۳۹
۳تیم فوتسال نیکارس ریگا لتونی۱۲۶۱۵۴۰۴۳۱۹
۴تیم فوتسال فینیکس کوزوو۶۲۰۴۱۸۲۰۶

نخستین مسابقه شب آخر این گروه مابین دو تیم از پیش حذف شده فینیکس کوزوو و رئال ریتی ایتالیا برگزار شد. دیداری که از لحاظ حیثیتی برای نماینده ایتالیا ارزشمند بود. در پایان این دیدار رئال ریتی ۶ بر ۳ توانست نماینده کوزوو را شکست دهد. دویو (۳ گل)، رافائل ریزی، حفه و لویز تورمنا گل‌زنان رئال ریتی در این دیدار بودند. گل‌های فینیکس نیز توسط علیبگو، برهیمی و توپیلا به ثمر رسید.

در دومین بازی این گروه، خیرات آلماتی با برتری ۴ بر یک مقابل نیکارس ریگا توانست با ۹ امتیاز به عنوان تیم نخست گروه A به فینال فور صعود کند. دیوانی (۳ گل) و ایگور گل‌زنان خیرات در دیدار امشب بودند. تک گل نیکارس نیز توسط نتو (گل‌بخودی) به ثمر رسید. این هشتیم صعود خیرات آلماتی به جمع ۴ تیم نهایی اروپا است. حسین طیبی در این بازی نیز جزو ۵ نفر اول لیست نبود.

* اف‌سی فینیکس کوزوو ۳ – رئال ریتی ایتالیا ۶

* نیکارس ریگا لتونی یک – خیرات آلماتی قزاقستان ۴

گروه D (میزبان: اودیولاس٬ پرتغال):

ردهتیمبازیبردتساویباختزدهخوردهتفاضلامتیاز
۱تیم فوتسال گیوری ای‌تی‌او مجارستان۱۲۶۱۵۴۶۳۶۱۰۱۹
۲تیم فوتسال اسپورتینگ کلوب پرتغال۶۵۱۰۳۹۷۳۲۱۶
۳تیم فوتسال دینامو مسکو روسیه۶۳۲۱۲۶۱۲۱۴۱۱
۴تیم فوتسال ترگو مورش رومانی۹۲۱۶۲۸۵۵-۲۷۷

دیدارهای این گروه با پیروزی ۵ بر صفر گیوری مقابل ترگو مورش آغاز شد. جیسون، دارهووسکی، دیوید مورا، لئیندرینهو و بوروش (گل‌بخودی) گل‌زنان این دیدار بودند.

در حساس‌ترین دیدار امشب دو تیم دینامو مسکو و اسپورتینگ کلوپ پرتغال برای تعین تیم نخست این گروه به مصاف هم رفتند. در پایان این اسپورتینگ میزبان بود که با تساوی ۳ بر ۳ و تفاضل گل بهتر به دور بعدی صعود کرد. این دومین نبرد دو تیم در این مرحله از مسابقات بود. این دو تیم در مرحله الیت فصل ۰۷-۲۰۰۶ نیز با یکدیگر همگروه بودند و دینامو مسکو موفق شده بود ۵ بر صفر به برتری دست پیدا کند. در این دیدار فرناندینیو، فوکین و سریلو برای اسپورتینگ و کاویناتو، دیگو و خوآ ماتئوس برای دینامو گل‌زنی کردند.

* سیتی آس ترگو مورش رومانی صفر – گیوری ای‌تی‌او مجارستان ۵

* دینامو مسکو روسیه ۳ – اسپورتینگ کلوپ پرتغال ۳

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.