کد خبر : 83647
تاریخ انتشار : جمعه 12 آذر 1395 - 14:07
-

منصوری:آقایانی که ادعای بی‌طرفی می‌کنید یادتان رفته خودتان عامل تبانی بوده‌اید؟!/اگر تیم دارغوزآباد در لیگ برتر شرکت می‌کرد،از شمس بیشتر امتیاز می‌گرفت!/خواهشا دایه مهربان‌تر از مادر نشوید/کمیته انضباطی حکم عادلانه‌ای صادر کرده است

منصوری:آقایانی که ادعای بی‌طرفی می‌کنید یادتان رفته خودتان عامل تبانی بوده‌اید؟!/اگر تیم دارغوزآباد در لیگ برتر شرکت می‌کرد،از شمس بیشتر امتیاز می‌گرفت!/خواهشا دایه مهربان‌تر از مادر نشوید/کمیته انضباطی حکم عادلانه‌ای صادر کرده است

عضو هیات رئیسه کمیته فوتسال در مصاحبه با پایگاه خبری فوتسال ایران، پاسخ تندی به اظهارات چند وقت اخیر عباس ترابیان و حسین شمس داد و حکم کمیته انضباطی درخصوص دیدار گیتی‌پسند و حفاری را عادلانه دانست. در ادامه می‌توانید متن کامل گفتگو را مشاهده کنید.   پاسخ کریم منصوری به اظهارات ترابیان کریم منصوری

عضو هیات رئیسه کمیته فوتسال در مصاحبه با پایگاه خبری فوتسال ایران، پاسخ تندی به اظهارات چند وقت اخیر عباس ترابیان و حسین شمس داد و حکم کمیته انضباطی درخصوص دیدار گیتی‌پسند و حفاری را عادلانه دانست. در ادامه می‌توانید متن کامل گفتگو را مشاهده کنید.

 

پاسخ کریم منصوری به اظهارات ترابیان

کریم منصوری در پاسخ به صحبت ترابیان که گفته بود « افرادی بیایند که دلشان برای لیگ بسوزد. اگر قرار باشد، افراد بر اساس ایده‌ها و انگیزه‌‌های خود بیایند، نمی‌توان لیگ را نجات داد » اظهار کرد:

-آقایان کاسه داغ‌تر از آش شده‌اند. ظاهرا هرچند وقت باید یادآوری کنم که مسبب تبانی گیتی‌پسند همین آقایان بوده‌اند.

-آقایان در کنار همدیگر در امارات می‌رقصیدند و از شکست شهیدمنصوری قرچک شادمانی می‌کردند!

-آقایان محترم، آیا تا کنون یک لایحه را به تصویب رسانده‌ایم که به نفع بنده و یا نجاریان باشد؟ کمی هم در صحبت هایتان انصاف داشته باشید.

-آقای ترابیان شما که در زمان خودت فردی خودرای بوده‌ای. شماها که از حق و حقیقت بدتان می‌آید. اگر حوادث بازی گیتی‌پسند و حفاری در زمان آقای ترابیان صورت می‌گرفت، آقایان می‌گفتند اتفاقی در بازی گیتی‌پسند و حفاری رخ نداده است!

-خواهشا دایه مهربان‌تر از مادر نشوید. شما که امتحانتان را پس داده‌اید. آقایانی که ادعای بی‌طرفی می‌کنید یادتان رفته خودتان عامل تبانی بوده‌اید؟! آقای محترم جنابعالی اصلا صلاحیت نداری درمورد فوتسال صحبت کنی چرا که در زمان خودت فساد داشتی!

-آقایان دم از انصاف می‌زنند که برایم خنده‌دار است. کدام انصاف؟ خودتان بی‌انصاف‌ هستید. آقایان در تبانی گیتی‌پسند آنقدر تعلل کردند و تبانی آشکار را نادیده گرفتند تا گیتی‌پسند به باشگاه‌های آسیا برود! آقایان معلوم‌الحال خواهشا دست از سر فوتسال بردارید.

-بنده که دیگر تیمی در لیگ برتر ندارم که آقایان درمورد بنده صحبت می‌کنند. انگار جدول لیگ برتر را نمی‌بینند که قرچک در لیگ برتر تیم ندارد. درمورد خودشان و کارهایشان در گذشته صحبت کنند زیرا صلاحیت صحبت کردن درمورد من و نجاریان را ندارند.

-آقای ترابیان شما که مسئول کمیته فنی فوتسال بوده‌ای ولی حتی یک دیدار مناسب دوستانه برای تیم ملی نتوانستی هماهنگ کنی. لطفا به فکر این مسائل باش!

نظر منصوری درمورد حکم کمیته انضباطی دیدار گیتی‌پسند و حفاری خوزستان

-کمیته انضباطی حکم عادلانه‌ای صادر کرده است و نمی‌دانم دلیل سر و صدای اصفهانی‌ها چیست. دوستان اصفهانی انگار یادشان رفته در فوتسال ۵ نفر بازی می‌کنند نه ۶ نفر!

-تیم ۶ نفره چه از روی عمد و چه غیر عمد باید بازنده شود چرا که حق تیم مقابل را ضایع کرده است. حرف‌های مسئولان گیتی پسند قانونی نیست. رای درست بوده و باید آن را بپذیرند. اگر مانع گل هفتم حفاری نمی‌شدند، حفاری قطعا برنده می‌شد. از اتفاقات اصفهان متاسف شدم.

پاسخ  کریم منصوری به اظهارات شمس

وی در پاسخ به صحبت‌های حسین شمس که گفته بود « بعضی از گردن‌کلفت‌ها بر فوتسال حکومت می‌کنند و قدرت‌هایی پشت سرشان است » اذعان کرد:

-آقای شمس اولین بار نیست که درمورد اعضای هیات رئیسه صحبت می‌کند. اگر تیم دارغوزآباد در لیگ برتر شرکت می‌کرد، از شمس بیشتر امتیاز می‌گرفت!

-حرف‌های آقای شمس مستند نیست. آقایان به فکر تیم خود باشند و به دنبال بهانه برای ناکامی‌هایشان نگردند.

-آقای محترم شما اگر باهوش بودی، تیمت در در اینجای جدول قرار نمی‌گرفت. چوب خدا صدا ندارد و نتیجه کارهایتان را ببینید! تیم لیگ دویی در لیگ برتر حاضر می‌شد مطمئنا بیشتر از ۴ امتیاز می‌گرفت.

-آن روز که آقایان در اصفهان می‌رقصیدند درمورد چیزی صحبت نمی‌کردند. اما اکنون که نتایج بسیار ضعیفی گرفته‌اند، مدام صحبت می‌کنند و به دنبال بهانه برای باخت‌هایشان هستند.

پیشنهاد منصوری به معترضان ناحق

آقایان سر به سر ما نگذارید. من در مقابل حرف‌های ناحق به هیچ عنوان سکوت نمی‌کنم. برای بنده عضویت در هیات رئیسه اصلا مهم نیست و حرف‌هایم را راحت می‌زنم.

آقایانی درمورد بنده صحبت می‌کنند که به هیچ عنوان صلاحیت حرف ردن درمورد من را ندارند.

ما کاری به کار آقایان نداریم اما آقایان در مورد هیات رئیسه، اعضا و تصمیمات هیات رئیسه مصاحبه می‌کنند.

خواهشا دایه مهربان‌تر مادر و کاسه داغ‌تر از آش نشوید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲

حق باشماست ?

نام ... شنبه , ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷

?????

بی نام جمعه , ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰

تمامی حرفهاتون بجا ولی در مورد نجاریان و لایحه و غیره دیگه این حرفتون توهین به شعور مردم بحساب میآد چون بخاطر این آقا و بعضی دیگر از آقایون خیلی وقتها که شرایط برگزاری وتیمهای سقوط کننده لیگ به نفعشون نبوده تعداد تیمها را زیاد و یا کم کرده آند ونیز مسابقات دیر شروع شده. خواهشا دیگه اینا رو انکار نکنید

عشق شهروند جمعه , ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳

افرین به شجاعت اقای منصوری
هرجا ناحقی شد باید اعتراض کرد نه بعضی مواقع
درمورد آقای شمس که…

نام ... شنبه , ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۸:۵۵

راستی ۲شب قبل از بازی فولاد ماهان-منصوری سال ۹۰ تو تهران چ خبر بود۰۰۰۰۰

طرفدار گیتی شنبه , ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶

هیچی خبری نبود فقط جلسه گذاشتند که بازیکنای ماهان روز بازی نیاند وگر نه حقوقشان را نمیدند.ولی بنازم غیرت دوسه بازیکن بومی و برزیلیه ماهان را که روز بازی هرچی گفتند از پول خبری نیست بازم بازی کردند حتی یادمه پنالتی شد بازیکن برزیلی واسه اینکه مثل دفه قبل بازیکن تبانی شده نزنه بیرون توپ را برداشت سریع کاشت وزد به گل بعد رفت توپا برداشت شوت کرد طرف حسین افضلی که گفته بود نزن وبیا بالا. این کارا چی بود اگه تبانی نبود؟؟؟؟؟؟

طرفدار گیتی شنبه , ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹

کریم چاخان شما بسه دیگه شورشا در آوردی اسم یه شهید را داری یدک میکشی و ازش سواستفاده میکنی.بسه دیگه برید از فوتسال کنار بزارید یه نفسی بکشه این فوتسال..با رانت خواری که به جای نمیرسید

گیتی تبانی یکشنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱:۱۸

اصفهان لیاقت تیمداری رو نداره