نبود فرهنگ دلیلشه.
بمونید همونجا حفاری هم میاد پیشتون
چرا قدیمیترین تیم فوتسال در لیگ یک شرکت نکرد؟

تیم شهید منصوری قرچک بعد از واگذاری امتیازش به دانشگاه آزاد از لیگ یک هم کنار کشید تا شائبه انحلال کامل باشگاه مطرح شود. به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال شهید منصوری قرچک به عنوان قدیمیترین تیم فوتسال در ایران بعد از مشکلات مالی و بی توجهی مسئولان استانی منحل و امتیاز آن
تیم شهید منصوری قرچک بعد از واگذاری امتیازش به دانشگاه آزاد از لیگ یک هم کنار کشید تا شائبه انحلال کامل باشگاه مطرح شود.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال شهید منصوری قرچک به عنوان قدیمیترین تیم فوتسال در ایران بعد از مشکلات مالی و بی توجهی مسئولان استانی منحل و امتیاز آن به دانشگاه آزاد تهران واگذار شد اما در حالی که هواداران این تیم منتظر حضور پرقدرت آن در لیگ دسته یک بودند، با عدم حضور نماینده باشگاه در مراسم قرعه کشی، از مسابقات لیگ یک نیز کنار گذاشته شد.
کریم منصوری مالک باشگاه شهیدمنصوری قرچک دراین باره توضیح داد: زمانی که با دانشگاه آزاد برای فروش امتیاز تیم منصوری قرچک توافق کریم، قرار شد به جای آنها در لیگ دسته یک شرکت کنیم اما گویا امتیاز تیم دسته یکی دانشگاه آزاد متعلق به بهزیستی بود بنابراین قرار شد آنها از بهزیستی رضایت بگیرند که این اتفاق نیفتاد و متاسفانه امسال فرصت حضور در لیگ یک را از دست دادیم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا تیم فوتسال شهید منصوری را برای همیشه باید منحل شده دانست، توضیح داد: سال آینده با خرید امتیاز تیم دسته یکی به فوتسال بازمیگردیم و اگر مسئولان قرچک حمایت کنند، هدف گذاری ما صعود به لیگ برتر خواهد بود.
منبع:ایسنا
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱