کد خبر : 83824
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1395 - 11:59
-

از استقبال کم تماشاگران تا یک دقیقه سکوت به خاطر تیم برزیلی

از استقبال کم تماشاگران تا یک دقیقه سکوت به خاطر تیم برزیلی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، از سری مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال عصر دیروز دو تیم انتهای جدولی دانشگاه آزاد تهران و طرح و توسعه الوند به مصاف هم رفتند . این بازی که برای هردو تیم از اهمیت بالایی برخوردار بود در حالی برگزار شد که هر دو تیم برای ارتقاء

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، از سری مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال عصر دیروز دو تیم انتهای جدولی دانشگاه آزاد تهران و طرح و توسعه الوند به مصاف هم رفتند .
این بازی که برای هردو تیم از اهمیت بالایی برخوردار بود در حالی برگزار شد که هر دو تیم برای ارتقاء جایگاهشان در جدول به سه امتیاز این بازی نیاز داشتند .
دانشگاه آزاد نیمه اول را خوب شروع کرد و توانست از حریف خودش با یک گل جلو بیفتد اما در ادامه این قزوینی ها بودند که توانستند با زدن دو گل نیمه اول را پیروز به رختکن بروند . با شروع نیمه دوم تیم قزوین گل سوم را هم به ثمر رساند و دانشگاه آزاد که چیزی برای از دست دادن نداشت رو به بازی پاورپلی آورد و توانست یک گل خورده را جبران کند . اما قزوینی ها در آخرین دقیقه بازی توانستند تیر نهایی را بر پیکره دانشگاه آزاد وارد کنند و سه امتیاز شیرین را از این بازی حساس دشت کنند .
حواشی بازی :
– در ابتدای بازی به خاطر زنده نگه داشتن یاد بازیکنان تیم برزیلی که در اثر سقوط هواپیما کشته شده بودند ، یک دقیقه سکوت در سالن اعلام شد .
– دانشگاه آزاد با لشکری از محرومین و مصدومین پا به این بازی گذاشته بود . آنها ۴ بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتند .
–  از این بازی حساس استقبال چشم گیری به عمل نیامده بود .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.