کد خبر : 83743
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1395 - 10:22
-

اصغری مقدم:دنبال جذب یک بازیکن برزیلی هستیم/ دشوارترین بازی خود را در بندرعباس سپری کردیم/چند روز پیش سرمربی تیم ملی از دعوتم خبر داده بود

اصغری مقدم:دنبال جذب یک بازیکن برزیلی هستیم/ دشوارترین بازی خود را در بندرعباس سپری کردیم/چند روز پیش سرمربی تیم ملی از دعوتم خبر داده بود
سرمربی دبیری تبریز گفت:بازی خیلی سختی بود و پیش‌بینی اینچنین بازی دشوار و فشرده‌ای را می‌کردیم و باید به کادر فنی تیم آذرخش و بازیکنانش تبریک گفت که توانستند تا آخرین دقایق بازی پایاپای پیش بیایند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی-بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: برای تیم ملی کشورمان آرزوی موفقیت می‌کنم و دیگر قصدی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی ندارم.

جواد اصغری مقدم افزود: بازی خیلی سختی بود و پیش‌بینی اینچنین بازی دشوار و فشرده‌ای را می‌کردیم و باید به کادر فنی تیم آذرخش و بازیکنانش تبریک گفت که توانستند تا آخرین دقایق بازی پایاپای پیش بیایند.

وی با تقدیر از تماشاگران بندرعباسی و حمایتشان از تیم آذرخش، اضافه کرد:فکر نمی‌کردم در این بازی این میزان فشار بر روی دروازه‌مان ایجاد شود و در طول ۱۲ هفته گذشته شاید دشوارترین بازی خود را در بندرعباس سپری کردیم.

اصغری مقدم با اشاره به اینکه تیم آذرخش به دلیل مشکلات مالی ازلحاظ روحی شرایط خوبی ندارد و همین امربر نتیجه‌گیری‌شان دخیل بوده است، تصریح کرد: از عملکرد بازیکنان رضایت دارم و این سه امتیاز در بندرعباس در ادامه مسابقات به‌طور حتم به کارمان خواهد آمد.

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز اظهار کرد: علاوه بر دو بازیکن برزیلی فعلی تیم قصد اضافه کردن یک بازیکن برزیلی دیگر به جمع بازیکنانمان راداریم در نیم‌فصل دوم با تمام قوا به میدان برویم.

وی ادامه داد: هدف اصلی‌مان قهرمانی است و در این راه در بین مدعیان اصلی قرار داریم و تلاش می‌کنیم تا روز پایانی در کورس قهرمانی بیاییم و همچون سه فصل گذشته در تبریز جشن قهرمانی بگیریم.

اصغری مقدم در پاسخ به این سؤال مبنی بر اینکه همچنان به تیم ملی و حضور در جمع شاگردان ناظم الشریعه فکر می‌کند یا خیر، اذعان کرد: فکر می‌کنم و آن‌هم آرزوی موفقیت برای تیم ملی است و اتفاقاً چند روز پیش سرمربی تیم ملی از دعوتم خبر داده بود که همین‌جا می‌گویم بنده ده سال برای تیم ملی زحمت کشیدم و در سن ۳۷ سالگی دعوتم به تیم ملی معقول به نظر نمی‌آید و امیدوارم جوان‌ها بتوانند جایگزین باتجربه‌ها شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.