کد خبر : 83894
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1395 - 15:45
دسته‌بندی نشده
-

خوراکچی:بازیکنان با تجربه ما در کنار بازی خوبشان باید در زدن ضربات آخر هم عملکرد خوبی داشته باشند/شهروند حریف دست و پابسته ای نبود/فوتسال ایران در همه زمینه ها شایسته بهترین شدن است

خوراکچی:بازیکنان با تجربه ما در کنار بازی خوبشان باید در زدن ضربات آخر هم عملکرد خوبی داشته باشند/شهروند حریف دست و پابسته ای نبود/فوتسال ایران در همه زمینه ها شایسته بهترین شدن است
محمود خوراکچی مدیرفنی تاسیسات دریایی از بازی تیمش با شهروند ساری گفت.

محمود خوراکچی مدیرفنی تیم تاسیسات دریایی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در مورد بازی با شهروند ساری گفت: در این بازی از لحاظ فنی بسیار خوب بازی کردیم و موقعیت های گل زیادی خلق کردیم اما بازیکنان با تجربه ما در کنار بازی خوبشان باید در زدن ضربات آخر هم عملکرد خوبی داشته باشند تا منجر به نتیجه شود.

خوراکچی افزود:در این بازی تمام اصول حمله را رعایت کردیم و به همین دلیل صاحب موقعیت شدیم اما متاسقانه در زدن ضربات آخر بی دقت بودیم.

مدیرفنی تاسیسات دریایی با اشاره به شهروند ساری گفت:این تیم حریف دست و پا بسته ای نبود و هم به موقع حمله می کرد و هم به موقع دفاع می کرد و ما به هیچ وجه بازی ساده ای مقابل این تیم نداشتیم.البته دراین بازی سنگ سفیدی و رئیسی هم نبودند و شاید با حضور آنها نتیجه بهتری می گرفتیم.

خوراکچی در مورد وضعیت این تیم در فصل نقل و انتقالات تاکید کرد:با یک بازیکن برزیلی به توافق رسیدیم که به زودی به ایران می آید.ضمن اینکه یک یا دو بازیکن ایرانی هم مدنظر داریم که مذاکراتی با آنها داشته ایم و به زودی تکلیف آنها مشخص می شود.همچنین یک یا دو بازیکن هم از تیم ما کنار گذاشته می شوند که تا فردا این دو بازیکن هم مشخص خواهند شد.

مربی فوتسال در پایان با تبریک انتخاب حسن زاده به عنوان برترین بازیکن سال ۲۰۱۶ آسیا اذعان داشت:به نظرم فوتسال ما چه از لحاظ تیمی چه اخلاقی و چه فردی شایسته بهترین شدند در آسیا هستند.من به هر سه ایرانی که کاندیدا شدند تبریک می گویم و تبریک ویژه را به حسن زاده برای انتخابش به عنوان بهترین بازیکن و همچیین به باشگاه گیتی پسند و تیم ملی که این بازیکن در آن حضور دارد.فوتسال ما شایسته بهترین هاست و حتی داوران فوتسال ما هم در آسیا بهترین هستند. بازیکنانی مثل طیبی،سنگ سفیدی، جاوید و حتی دروازه بان های ما هم شایستگی حضور در جمع بهترین ها را داشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.