کد خبر : 83747
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1395 - 10:20
-

روز پیکر :بلندی ناخن یا موی هوادار دلیل برای توقف بازی نیست

روز پیکر :بلندی ناخن یا موی هوادار دلیل برای توقف بازی نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: داوران و ناظر مسابقه نباید از شرافت و احترام هوادارانمان سو استفاده کرده و با توقف‌های پی‌درپی سعی درانداختن جریان بازی به نفع تیم حریف داشته باشند. عباس روز پیکر افزود: بازی خوبی بود اما در اواخر بازی عملکرد ضعیفی از خود نشان دادیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: داوران و ناظر مسابقه نباید از شرافت و احترام هوادارانمان سو استفاده کرده و با توقف‌های پی‌درپی سعی درانداختن جریان بازی به نفع تیم حریف داشته باشند.

عباس روز پیکر افزود: بازی خوبی بود اما در اواخر بازی عملکرد ضعیفی از خود نشان دادیم به‌خصوص در کار دفاعی و شاید وقتی از سه موقعیت حریف در نیمه نخست دو موقعیت آن تبدیل به گل می‌شود به‌طور حتم در کار دفاعی ضعیف هستیم.

وی اضافه کرد: در فاز حمله استرس داریم و تنها تیم لیگ برتری هستیم که بدنسازی نکرده‌ایم و همین امر باعث می‌شود در نیمه دوم تمامی مسابقات با مشکل روبه‌رو شویم و وقتی در بندرعباس مقابل حریف ازلحاظ توان جسمی حرفی برای گفتن نداریم به‌طور حتم در بدنسازی عقب هستیم.

روز پیکر با اشاره به اینکه استرس باخته‌ای پی‌درپی در شکست‌های اخیر دخیل بوده است، تصریح کرد: داور مسابقه با کوچک‌ترین اتفاقی بازی را از جریان می‌انداخت و همین موضوع باعث می‌شد تا روند هجومی بازیکنانم بخوابد و باعث استراحت و تقویت توان جسمی حریف می‌شد.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس بابیان اینکه سالن فجر امن‌ترین سالن فوتسال کشور است، ادامه داد: علت توقف بازی را از داور جویا می‌شدم یا می‌گفت ناخن تماشاگر بلند است یا به بلندی موی هواداران گیر می‌داد و این موضوع به بدعتی تبدیل‌شده که همه بگویند تماشاگران بندرعباسی فهیم‌ترین تماشاگران کشور هستند اما به‌راحتی سرمان را می‌برند و شاید این موضوع باعث می‌شود تا تیم آذرخش و هوادارانش هم مانند سایر سالن‌های کشور عمل کند تا داوران به‌راحتی سرشان را نبرند و با ایجاد حواشی داوران کمی از حق خوری خود دست‌بردارند.

روز پیکر با اشاره به اینکه تمامی مشکلاتمان به استراحت ۵۴ روزه جام جهانی بازمی‌گردد، خاطرنشان کرد: در آن مدت تمامی تیم‌ها به بدنسازی پرداختند اما تیم آذرخش درگیر حواشی بود و همین موضوع ما را عقب انداخت.

وی اذعان کرد: دو بازیکن مصدوم داریم و سه بازیکن باوجود مصدومیت شدید در زمین حضور داشتند و نمی‌شود غیرحرفه‌ای تمرین کنی و بخواهی حرفه‌ای نتیجه بگیری و باید از ۱۸ روز تعطیلات نیم‌فصل به‌خوبی استفاده کنیم تا بتوانیم تیم آذرخش را به جایگاه اصلی‌اش بازگردانیم.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در خصوص جذب نفرات جدید در نیم‌فصل دوم گفت: اول فصل هم برنامه منسجمی داشتیم که انجام نشد و امیدوارم در نیم‌فصل انجام شود و به دنبال اضافه کردن دو بازیکن هستیم که امیدوارم این بازیکنان به‌موقع جذب شوند نه آنکه سه روز مانده به مسابقه رسمی‌مان به ترکیب تیم اضافه شوند.

روز پیکر تغییرات مدیریت باشگاه را ازلحاظ روحی مثبت دانست و عنوان کرد: امیدوارم وعده‌ها عملی شود و خوشبختانه مشاهده می‌شود تلاش بسیاری از سوی مدیران باشگاه در حال انجام است و امیدوارم مطالبات مالی بازیکنان و کادر فنی پرداخت تا اطمینان ازدست‌رفته بار دیگر به اردوی تیم آذرخش بازگردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

چوکو شاه حسینی شنبه , ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸

تو روخدا یکی بگه ناظر چرا اینقدر بازی و قطع میکرد چرا فقط بندرعباس بخدا حق این مردم و هوادار نیست این بی انصافی ..و حق کشی…. بازی با ساری هم همینطور …این همه هوادار فقط تیم خودشو نو تشویق کردن و با توجه به شکست تیم بدون هیچ حاشیه ای از سالن رفتن…جای تقدیر داره نه این کارهای غیر عادلانه ….
افسوس که این بازی خوب تیم با نتیجه همراه نبود..
وقتی اینقدر روی تیم حریف فشار میآری و گل نمیزنی و اون همه موقعیت و به راحتی از دست میدیم
معلومه که به راحتی هم گل میخوریم….آقای روزپیکر واسه نیم فصل دوم باید یک یا دوتا مهره گل زن به تیم اضافه کنی تا مشکل گلزنی حل بشه انشالا…
دم همه هوادارها که اومدن سالن فجر و تیم و تشویق کردن گرم… انشالا نیم فصل دوم همون آزرخش واقعی و ببینیم…

نام ... شنبه , ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸

خخخخخ????