کد خبر : 83983
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1395 - 21:25
-

شکست سنگین اسکاتلند و ایرلند شمالی در شب نخست هوم نیشنز

شکست سنگین اسکاتلند و ایرلند شمالی در شب نخست هوم نیشنز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نخستین دوره مسابقات کشورهای پادشاهی متحد بریتانیا به عنوان هوم نیشنز از شب گذشته (۲ دسامبر / ۱۲ آذر) آغاز شد. رقابت‌های هوم نیشنز در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله گلف و کایاک مابین ۴ کشور بریتانیا (ولز، انگلیس، ایرلند شمالی و اسکاتلند) به صورت متناوب برگزار می‌شود. از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نخستین دوره مسابقات کشورهای پادشاهی متحد بریتانیا به عنوان هوم نیشنز از شب گذشته (۲ دسامبر / ۱۲ آذر) آغاز شد. رقابت‌های هوم نیشنز در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله گلف و کایاک مابین ۴ کشور بریتانیا (ولز، انگلیس، ایرلند شمالی و اسکاتلند) به صورت متناوب برگزار می‌شود. از امسال با تصمیم کشورهای منطقه رشته فوتسال نیز به این جمع اضافه شده‌است. بر طبق قرارهای صورت گرفته میزبانی این بازی‌ها به صورت چرخشی هر سال به یکی از کشورهای عضو واگذار می‌شود. شهر کاردیف، پایتخت کشور ولز میزبان نخستین دوره این بازی‌ها انتخاب شده‌است. این نخستین تجربه میزبانی ولز از یک رقابت بین‌المللی است.

این بازی‌ها به منظور توسعه فوتسال در کشورهای منطقه بریتانیا و آمادگی هرچه بیشتر این کشورها برای شرکت در رقابت‌های اروپایی برگزار می‌شود. فوتسال در منطقه بریتانیا با تشکیل لیگ در ایرلند شمالی و ولز به صورت کامل فراگیر شد و این کشورها قصد دارند با کمک به یکدیگر همچون فوتبال خود را به سطح بالای فوتسال اروپا برسانند.

 

نتایج شب نخست (۲ دسامبر / ۱۲ آذر):

* انگلیس ۹ – اسکاتلند صفر

* ولز ۷ – ایرلند شمالی یک

 

جدول بازی‌ها در پایان شب نخست:

رده تیم بازی برد مساوی باخت زده خورده تفاضل امتیاز
۱ انگلیس ۱ ۱ ۰ ۰ ۹ ۰ ۹ ۳
۲ ولز ۱ ۱ ۰ ۰ ۷ ۱ ۶ ۳
۳ ایرلند شمالی ۱ ۰ ۰ ۱ ۱ ۷ ۰
۴ اسکاتلند ۱ ۰ ۰ ۱ ۰ ۹ ۰

 

برنامه شب دوم (۳ دسامبر / ۱۳ آذر):

* ایرلند شمالی – انگلیس

* ولز – اسکاتلند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.