کد خبر : 83875
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1395 - 13:25
-

صانعی: در بازی با روسیه دنبال کسب تجربه هستیم/ نتیجه‌گیری در بازی تدارکاتی مهم نیست

صانعی: در بازی با روسیه دنبال کسب تجربه هستیم/ نتیجه‌گیری در بازی تدارکاتی مهم نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی صانعی در خصوص شرایط تیم فوتسال امید کشورمان اظهار داشت: بازیکنانی که به اردوی تیم جهت رقابت با روسیه انتخاب شده‌اند، حاصل برگزاری ۵ اردوی تدارکاتی هستند و در این میان با توجه به این‌که فرصت اندکی برای انتخاب بازیکنان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی صانعی در خصوص شرایط تیم فوتسال امید کشورمان اظهار داشت: بازیکنانی که به اردوی تیم جهت رقابت با روسیه انتخاب شده‌اند، حاصل برگزاری ۵ اردوی تدارکاتی هستند و در این میان با توجه به این‌که فرصت اندکی برای انتخاب بازیکنان داشتیم، قصد داریم پس از اتمام این دو بازی، فوتسالیست‌های دیگری را هم به اردوهای تدارکاتی دعوت کرده و آنها را مورد ارزیابی قرار دهیم.

وی افزود: بازیکنان خوب و با انگیزه تمرین می‌کنند و جو بسیار خوبی در اردوی تدارکاتی تیم حاکم است. با توجه به این‌که بازی لیگ دسته یک شروع شده است، ۵ بازیکنان پس از برگزاری بازی لیگشان، در اردو حضور خواهند داشت.

سرمربی تیم فوتسال امید کشورمان گفت: مقابل روسیه ۲ بازی بسیار خوب و سنگین خواهیم داشت. در واقع این قصد را داریم تا بازیکنان تجربه کسب کنند. بازیکنانی که در تیم امید و بزرگسال روسیه حضور دارند، عملکردشان بسیار موفق است. برای اینکه عیار بازیکنان را به دست آوریم این ۲ بازی محک بسیار خوبی خواهد بود.

سرمربی تیم فوتسال امید در ادامه اظهار داشت: حضور در بازی‌های تدارکاتی صرفاً جنبه ارزیابی و محک بازیکنان را داشته و نتیجه بازی برایمان مهم نیست. چرا که باید از بازیکنان شناخت خوبی به دست آوریم و برگزاری این بازی‌های دوستانه باعث می‌شود تا بازیکنان علاوه بر کسب تجربه، نقاط ضعف و قوتشان نیز مشخص شود و کادر فنی با دید بازتری برنامه‌ریزی خود را جهت آماده‌سازی تیم در رقابت‌های مهم پیش رو انجام  دهد.

صانعی در پایان گفت: ما باید از بازیکنان شناخت خوبی داشته باشیم و معتقدم بازیهای تدارکاتی کمک بسیاری خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.