کد خبر : 83762
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1395 - 10:16
-

فلاح:حفاری نشان داد جایگاهش در جدول را با شایستگی به دست آورده است/گل اول خطا بود

فلاح:حفاری نشان داد جایگاهش در جدول را با شایستگی به دست آورده است/گل اول خطا بود
رضا فلاح زاده سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز در خصوص دیدار مقابل ملی حفاری اهواز اظهار داشت: بازی را خوب آغاز کردیم اما در ادامه عملکرد خوبی نداشتیم و در نهایت شکست خوردیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا فلاح زاده سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز در خصوص دیدار مقابل ملی حفاری اهواز اظهار داشت:  بازی را خوب آغاز کردیم اما در ادامه عملکرد خوبی نداشتیم و در نهایت شکست خوردیم، البته در لحظه به ثمر رسیدن گل اول اتفاقی افتاد که به زعم ما باید خطای بازیکنان حفاری اعلام می شد و بازیکنان جوان ما اشتباه کردند و از بازی غافل شدند تا گل اول حریف زده شده و بازی از دست ما خارج شود.

وی ادامه داد : بعد از این گل سعی کردیم با پرس حریف برای جبران گل تلاش کنیم اما بازی خوب حفاری و اتفاقات بازی اختلاف را افزایش داد، ما پا پس نکشیدیم و تا آخرین لحظه جنگیدیم. حفاری با این نمایش نشان داد جایگاهش در جدول را با شایستگی به دست آورده است.

فلاح در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان جوان تیم مقاومت به خوبی در طول این نیم فصل شرایط مسابقات را درک کردند و بالا و پایین مسابقات را چشیدند. در پایان این نیم فصل به این بازیکنان خسته نباشید می گویم و امیدوارم بعد از تعطیلات بتوانیم روند خوبی را در نیم فصل دوم طی کنیم.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴

واقعا حفارى بهترین بازى لیگ انجام میده خیلى هم باکلاس بازى میکنن

نام ... سه شنبه , ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰:۲۴

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ