کد خبر : 83825
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1395 - 12:02
-

قاضی:شناخت آنچنانی از تیم طرح و توسعه نداشتیم/باشگاه حق تعویض کادر فنی را دارد

قاضی:شناخت آنچنانی از تیم طرح و توسعه نداشتیم/باشگاه حق تعویض کادر فنی را دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود قاضی مربی تیم دانشگاه آزاد در مصاحبه با خبرنگار fut5al در مورد باخت تیمش مقابل طرح و توسعه قزوین گفت:  این بازی به دلیل اهمیتی که برای هر دو تیم داشت و هر دو تیم برای ‌بهبود جایگاهشان به سه امتیاز این بازی ‌نیاز داشتند ، از حساسیت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود قاضی مربی تیم دانشگاه آزاد در مصاحبه با خبرنگار fut5al در مورد باخت تیمش مقابل طرح و توسعه قزوین گفت:  این بازی به دلیل اهمیتی که برای هر دو تیم داشت و هر دو تیم برای ‌بهبود جایگاهشان به سه امتیاز این بازی ‌نیاز داشتند ، از حساسیت قابل توجهی برخوردار بود . تیم ما هم بازی را خیلی خوب شروع کرد و توانستیم گل اول را به ثمر برسانیم و بعد از آن هم چندین موقعیت صددرصد گل را از دست دادیم و روی یک موقعیت ده درصد تیم حریف گل خوردیم و تمرکز تیمی مان به هم ریخت و در پی آن گل دوم را هم دریافت کردیم و نیمه اول را به حریف واگذار کردیم . در نیمه دوم هم علی رغم موقعیت های فراوانی که داشتیم اما با بدشانسی نتوانستیم موقعیت هایمان را تبدیل به گل کنیم و در نهایت بازی را واگذار کردیم .
محمود قاضی در مورد شرایط تیم قزوین و آنالیز کادرفنی دانشگاه از این تیم افزود : خب‌ حقیقتا تیم قزوین از اول فصل از شاکله ثابتی برخوردار نبوده است و مدام در حال تغییر و تحول بوده اند به همین دلیل ما شناخت آنچنانی از تیم قزوین نداشتیم و حتی‌ نمیدانستیم که کدام بازیکنان این تیم قرار است برابر ما بازی کنند .
وی در مورد آینده باشگاه و برنامه باشگاه برای نیم فصل گفت : برای تقویت تیم با چند بازیکن لیگ برتری صحبت کرده ایم تا بتوانیم آنها را به خدمت بگیریم و شرایط تیم را بهبود ببخشیم .
وی در مورد ادامه همکاری کادرفنی با باشگاه افزود :ما همه چیز را به باشگاه واگذار کرده ایم و تابع تصمیمات آنها هستیم و باشگاه حق تعویض کادرفنی را دارد و اگر هم که ما همکاری داشته باشیم با قدرت به کار خود ادامه خواهیم داد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

بابا شما دیگه خیلی پرویید،هر جا شما بود،خودش تا الان میرفت،به قزوینم که باختید،مهندس منصوری حرف خوبی زد،تیمه لیگ ۲ هم بیشتر از شما امتیاز میگرفت

نام ... شنبه , ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴

شما که اصلا مقصر نیستید فقط بازیکنا مقصرن بابا خدا کنه دیگه نیاید سره تمرین