کد خبر : 83748
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1395 - 10:10
-

ناظم‌الشریعه : روسیه به هیچ وجه ضعیف نشده است/ مهم است بازیکنان جوان به تیم ملی اضافه شوند

ناظم‌الشریعه : روسیه به هیچ وجه ضعیف نشده است/ مهم است بازیکنان جوان به تیم ملی اضافه شوند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه در خصوص دیدار دوستانه دو تیم ایران و روسیه و اینکه این تیم فقط شش بازیکن از بازیکنان حاضر در جام جهانی را برای دیدار مقابل ایران دعوت کرده اظهار داشت: به هیچ وجه تیم روسیه ضعیف نشده است. آن تیم همان کاری را کرده که ما انجام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه در خصوص دیدار دوستانه دو تیم ایران و روسیه و اینکه این تیم فقط شش بازیکن از بازیکنان حاضر در جام جهانی را برای دیدار مقابل ایران دعوت کرده اظهار داشت: به هیچ وجه تیم روسیه ضعیف نشده است. آن تیم همان کاری را کرده که ما انجام داده‌ایم. ما نیز ۸ بازیکن جدید را به تیم ملی دعوت کرده‌ایم.

وی افزود: خیلی مهم است که بازیکنان جوان وارد تیم ملی شوند، قصد ما همین است که آنها را دعوت کنیم تا با جو تیم ملی آشنا شوند. در این اردو سعی کردیم بازیکنانی را که در لیگ خوب کار کرده‌اند را به تیم ملی دعوت کنیم، البته خیلی از بازیکنان دیگر هم بودند که می‌توانستند دعوت شوند. تیم ملی باید دائماً بازی دوستانه انجام دهد تا همیشه در شرایط مسابقه باشد، این مسئله بسیار مهم است.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد تمدید قرارداد خود و اختلاف نظری که بر سر اضافه شدن آنالیزور و ماساژور وجود داشت، عنوان کرد: مشکل خاصی نداشتیم، مسئولان نگفتند آنالیزور نباشد، در برنامه ما هم آنالیزور وجود نداشت. فقط قرار بود، چند محل به دوربین آنالیز مجهز شود که کارها در حال انجام شدن است. در مورد تمدید قرارداد تمام کارهای ما انجام شده و امضا‌ها نیز زده شده است. این قرارداد‌ها به هیئت رئیسه رفته تا نهایی شود. به طور کلی مشکلی از این بابت وجود ندارد.

ملی‌پوشان بزرگسال فوتسال کشورمان در روزهای ۱۵ و ۱۶ آذرماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به مصاف تیم ملی فوتسال بزرگسالان روسیه می‌روند. همچنین تیم فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان نیز در روزهای ۱۵ و ۱۶ آذرماه از ساعت ۱۴ الی ۱۶ به رقابت با تیم زیر ۲۰ سال روسیه می‌پردازد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.