کد خبر : 83868
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1395 - 13:48
دسته‌بندی نشده
-

نماینده فدراسیون در حد زبل خان/ خسارت واحد سیار به سالن بهشتی

نماینده فدراسیون در حد زبل خان/ خسارت واحد سیار به سالن بهشتی
در ديدار تيم‌هاي فرش‌آرا و شهرداري ساوه به مناسبت درگذشت هموطنان در حوادث اخير كربلا و سمنان و همچنين سقوط هواپيماي باشگاه برزيلي يك دقيقه سكوت اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار تیم‌های فرش‌آرا اگر چه چندان داغ و پرهیجان شروع نشد اما گل پای راست قدرت بهادری چپ پا و دریبل‌های جالب توجه اولادقباد بازیکن لرستانی شهرداری به همراه سوپر واکنش‌های دروازه‌بان ساوه در شرایطی که فرش‌آرا به دنبال تلاش برای رسیدن به گل بود از جذابیت‌های این بازی برای علاقمندان به فوتسال بود.
در این بازی نیز با حرکتی پسندیده برای درگذشت هموطنان ایرانی در دو حادثه تلخ حله کربلا و تصادف قطار در سمنان و همچنین درگذشت بازیکنان تیم فوتبال باشگاه برزیلی چاپه کونزه از سوی بازیکنان دو تیم حلقه اتحاد تشکیل داده شده و یک دقیقه سکوت اعلام شد.
سوژه جذاب این بازی گردش میدانی و حضور اسدی نماینده فایل بدست فدراسیون در جای جای سالن بازی بود که در طول بازی شاید بالای چند کیلومتری را دور زمین و حدفاصل سکوها پیاده‌روی کرد تا حضوری فعال داشته باشد. نکته جالب حضور این نماینده فدراسیون پشت دروازه‌های دو تیم در صحنه‌هایی که توپ در جریان بازی بود شکل گرفت که به شکلی جالب ایستاده محو صحنه‌های جذاب بازی می‌شد!
در این بازی همچنین برخی هواداران مشهدی با نصب بنری بزرگ دعوت شدن و راهیابی سروری بازیکن چنارانی خود را به اردوی تیم‌ملی به وی تبریک گفته بودند.
گفتنی است در پایان این بازی که در نهایت به سود ساوه‌ای‌ها پایان یافت، خودروی واحد سیار صداو سیما در هنگام خروج از استادیوم با بی‌توجهی، گوشه تابلوی سردرب استادیوم شهید بهشتی را خراب کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.