کد خبر : 83925
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1395 - 17:36
-

هاشم زاده: بعضی از بازیکنان روسیه به تهران نیامده اند/خدا را شکر بازیکنان شرایط خیلی خوبی دارند

هاشم زاده: بعضی از بازیکنان روسیه به تهران نیامده اند/خدا را شکر بازیکنان شرایط خیلی خوبی دارند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد هاشم‌زاده در مورد دیدارهای دوستانه تیم‌های ملی و امید فوتسال کشورمان مقابل روسیه اظهار داشت: تیم ملی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به مصاف روسیه می‌رود و تیم امید هم ۲ ساعت زودتر به میدان می‌رود. تمرینات خود را از عصر امروز (شنبه) آغاز می‌کنیم تا برای این بازی‌ها آماده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد هاشم‌زاده در مورد دیدارهای دوستانه تیم‌های ملی و امید فوتسال کشورمان مقابل روسیه اظهار داشت: تیم ملی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به مصاف روسیه می‌رود و تیم امید هم ۲ ساعت زودتر به میدان می‌رود. تمرینات خود را از عصر امروز (شنبه) آغاز می‌کنیم تا برای این بازی‌ها آماده شویم.

وی ادامه داد: خدا را شکر بازیکنان شرایط خیلی خوبی دارند. ما همه بازیکنان لیگ برتر را زیر نظر داشتیم. از جمع ۲۲ بازیکن دعوت شده حدود ۶، ۷ بازیکن جدید هستند و برای اولین بار حضور در اردوی تیم ملی را تجربه می‌کنند.

مربی تیم امید فوتسال کشورمان درباره اینکه روسیه تنها ۶ بازیکن حاضر در جام جهانی را به ایران آورده، گفت: بعضی از بازیکنان روسیه در جام باشگاه‌های اروپا حضور دارند و به همین دلیل نتوانسته‌اند به تهران بیایند. روسیه تیم قدرتمندی است و مطمئناً بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.

مربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در پایان، با اشاره به صدرنشینی تیمش در لیگ برتر فوتسال خاطرنشان کرد: خدا را شکر روز گذشته هم پیروز شدیم توانستیم جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کنیم. لیگ بسیار پویاست و تیم‌های مدعی، بازیکنان ملی‌پوشی دارند که باعث شده لیگ جذاب‌تر شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.