کد خبر : 84041
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آذر 1395 - 12:34
-

علاسوند:سومی در جهان کیفیت لیگ را بالا برده است/در نیم فصل لیست ورودی و خروجی نداریم/توکلی تا پایان لیگ در حفاری می ماند

علاسوند:سومی در جهان کیفیت لیگ را بالا برده است/در نیم فصل لیست ورودی و خروجی نداریم/توکلی تا پایان لیگ در حفاری می ماند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کیاوش علاسوند در خصوص پیروزی تیمش برابر مقاومت البرز در آخرین بازی نیم‌فصل اول لیگ برتر، اظهار کرد: ‌در غیاب چندین بازیکن بسیار خوب‌مان، یک بازی بسیار سخت با تیم مقاومت داشتیم. نتیجه دیدار هفته گذشته حریف‌مان نشان می‌داد که تیم خیلی خوبی هستند و همین نیز کار ما را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کیاوش علاسوند در خصوص پیروزی تیمش برابر مقاومت البرز در آخرین بازی نیم‌فصل اول لیگ برتر، اظهار کرد: ‌در غیاب چندین بازیکن بسیار خوب‌مان، یک بازی بسیار سخت با تیم مقاومت داشتیم. نتیجه دیدار هفته گذشته حریف‌مان نشان می‌داد که تیم خیلی خوبی هستند و همین نیز کار ما را سخت می‌کرد. ما در مصاف با آن‌ها با احتیاط بازی را شروع کردیم و در ادامه نیز با اداره کردن مسابقه، توانستیم بازی را با گل‌های بسیار خوبی به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: در این دیدار هدف‌مان استفاده از جوانان تیم بود که خوشبختانه شرایط بازی به صورتی بود که توانستیم از این نفرات استفاده کنیم. باید بگویم این جوانان، جواب اعتماد من را دادند. در کل عملکرد خیلی خوبی برابر مقاومت البرز داشتیم. در نهایت هم نیم‌فصل را به خوبی به پایان رساندیم و چشم انتظار نیم‌فصل دوم مسابقات هستیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری با بیان این که با قرار گرفتن در رده سوم جدول رده‌بندی به کارمان در نیم‌فصل نخست پایان دادیم، گفت: ‌سطح مسابقات بسیار خوب و قابل قبول بود. تیم ما فراز و نشیب زیاد داشت ولی توانستیم درس‌های بسیار خوبی از نیم‌فصل اول بگیریم و تجربیات خوبی هم کسب کنیم. امیدوارم این تجربیات در فصل دوم به کارمان بیایند و نتایج بهتری به دست آوریم.

وی با اشاره به بهتر شدن کیفیت مسابقات نسبت به فصل گذشته، افزود: به نظرم با توجه به سومی تیم‌ملی در جام جهانی و تجربیاتی که ملی‌پوشان از این رقابت‌ها به دست آوردند، می‌توانیم تاثیر آن را در کل لیگ مشاهده کنیم. به نظر من تیم هایی که ملی‌پوشان را در اختیار دارند، سطح کیفی‌شان نسبت به قبل بالاتر رفته است، چرا که این نفرات از تجربیات‌شان استفاده کردند و باعث بالا رفتن سطح لیگ شدند. در حال حاضر پنج تیم بالای جدول، رقابت نزدیک و تنگاتنگی با هم دارند.

علاسوند در خصوص عملکرد داوران در نیم‌فصل نخست نیز عنوان کرد: همانطور که کادر فنی و بازیکنان اشتباهاتی دارند، داوران نیز از این موضوع مستثنی نیستند و فکر می‌کنم هیچ کدام از اشتباهات آن‌ها از روی قصد و غرض نبوده و جزیی از بازی است. در کل قضاوت‌ها نسبت به فصل گذشته خیلی بهتر شده است و همانطور که سطح فوتسال‌مان رشد کرده، سطح قضاوت‌ها نیز با رشد مواجه بوده است.

وی درباره جذب بازیکن در نیم‌فصل هم خاطر نشان کرد: ‌ما لیست ورودی و خروجی نداریم و تیم‌مان کامل است. هدف گذاری ما بازیکن سازی است و اگر هم بازیکنی بخواهیم، از امیدهای‌مان جذب می‌کنیم. در حال حاضر هم سه بازیکن امیدمان به عضویت تیم‌ملی در آمده‌اند و سعی می‌کنیم تا آن جا که می‌توانیم این فرصت را به این جوانان بدهیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری در پاسخ به این سوال که آیا تیم‌تان در پایان این فصل می تواند جزو سه تیم بالای جدول باشد، گفت:‌ تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در پایان لیگ برتر، بهترین نتیجه را بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که خبر جدیدی در خصوص بازی با گیتی پسند وجود دارد؟ عنوان کرد: خیر، خبر جدیدی نیست. ما تابع کمیته انضباطی و فدراسیون هستیم.

علاسوند در پایان در پاسخ به این سوال که باتوجه به پیشنهادهایی که فرهاد توکلی از تیم‌های آسیایی و اروپایی دارد، آیا احتمال جدایی او هست، گفت:‌ توکلی از سه، چهار تیم خارجی پیشنهاد دارد اما فکر نکنم جایی برود و اگر هم بخواهد برود، بعد از مسابقات لیگ و برای جام باشگاه‌های آسیا به تیم دیگری خواهد رفت. او سه سال متوالی در جام باشگاه‌های آسیا برای تیم‌های عراقی بازی می‌کرد ولی احتمالا امسال به عراق نمی‌رود و جای دیگری را انتخاب خواهد کرد.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴

پرچم حفاری بالا

نام ... سه شنبه , ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰:۰۵

خخخخخخخ