کد خبر : 84138
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آذر 1395 - 11:35
-

دوئل تیم های دوم و سوم فوتسال جهان در سالن هندبال/ دیدار با حریف همیشگی با طعم انتقام

دوئل تیم های دوم و سوم فوتسال جهان در سالن هندبال/ دیدار با حریف همیشگی با طعم انتقام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم های ملی فوتسال ایران و روسیه امروز در نخستین بازی تدارکاتی خود پس از جام جهانی ۲۰۱۶ مقابل هم صف آرایی می کنند. این دوتیم قرار است طی امروز و فردا دوبار با هم روبرو شوند تا تکرار سلسله دیدارهای دوستانه این دو تیم در سالهای اخیر باشد. حریفان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم های ملی فوتسال ایران و روسیه امروز در نخستین بازی تدارکاتی خود پس از جام جهانی ۲۰۱۶ مقابل هم صف آرایی می کنند. این دوتیم قرار است طی امروز و فردا دوبار با هم روبرو شوند تا تکرار سلسله دیدارهای دوستانه این دو تیم در سالهای اخیر باشد.

حریفان همیشگی باز هم مقابل هم

رابطه فوتسال ایران و روسیه همواره خوب بوده است به نحوی که این دو تیم در سالهای اخیر بارها با هم روبرو شده اند و بازی دوستانه به یکی از سنت های دو تیم تبدیل شده است.در این سالها هم روسیه و هم ایران میزبانی بازی ها را بر عهده داشته و با توجه به جایگاه دو تیم در فوتسال جهان،می توان آن را یک محک جدی برای دو تیم دانست.تیم کشورمان در سال گذشته موفق به شکست روسیه هم شد تا ثمره آن را در جام جهانی و رسیدن به سکو ببینیم.

دوستانه با طعم انتقام

آخرین رویارویی دو تیم اما به جام جهانی بر می گردد.دیداری بسیار حساس در نیمه نهایی مسابقات که تیم ایران نتوانست روسیه را شکست دهد و با پذیرش شکست ۴بر ۳ مقابل این تیم، راهی دیدار رده بندی شد تا روسیه فینالیست شود هر چند روسها در بازی فینال به آرژانتین باختند و نایب قهرمان شدند. به همین دلیل این دیدار می تواند برای تیم کشورمان یک نوع حس انتقام جویی هم داشته باشد هر چند پیروزی در این بازی قابل قیاس با نیمه نهایی جام جهانی نیست.

روس ها با دگرگونی مقابل ایران

تیم کشورمان نسبت به جام جهانی تنها ۲ تغییر دارد یکی محمد کشاورز که از تیم ملی خداحافظی کرد و دیگری محمد طاهری که به علت مصدومیت دعوت نشد. البته ۸ بازیکن جدید هم به تیم ملی دعوت شدند اما به نظر می رسد شاکله اصلی تیم ملی همانی باشد که در جام جهانی دیدیم.اسامی بازیکنان ایران بدین شرح است:سپهر محمدی – احمد اسماعیل پور – افشین کاظمی – اصغر حسن زاده – مهدی جاوید – مهران عالیقدر – سعید افشار-علیرضا صمیمی – حمید احمدی – میثم خیام – بابک اکبری-امیر الوندی-محمدرضا سنگ سفیدی-رحمان سارانی – قدرت بهادری – سعید سروری-فرهاد توکلی – مرتضی فراهانی – پیمان حفیظی-محمد بنی اسدی-طاها مرتضوی-حسین طیبی. با این حال روس ها دگرگونی بیشتری در تیم خود ایجاد کرده اند و تنها ۶ بازیکن از جام جهانی را با خود به ایران آورده اند و عدم دعوت از بازیکنانی همچون گوستاوو، دنیل داوودوف، دیمیتری لیسکوف، روملو، ادر لیما، روبینیو، سرگئی آبراموف، ولادیسلاو شایاخماتوف و سرگئی سرگیوف جزو نکات جالب این لیست است.اسامی بازیکنان این تیم بدین شرح است:گئورگی تامازویچ زامتارادز-سرگئی میخایلوپچ ویکولوف-دیمیتری ایگوروویچ پوتیلوف-سرگئی ولادیمیرویچ اسلمزین-اندری جورجیویچ باتیرف–نیکلاس ولادیمیرویچ پرورزف–آرتم سرگویچ آنتوشکین- آندری فدورویچ آفاناسیف- ایوان آناتولیویچ چیشکالا-  ماکسیم نیکلایویچ والینیوک– روسلان اسلانویچ کودزیف– نیکیتا آلبرتوویچ فخرالدینوف- سرگئی آبراموویچ ولادیمیروویچ-ایوان پاولویچ لوبوکوف-ایوان سرگیویچ میلووانوف- ینار انار اوغلو اسدوف- آرتم نایلویچ نیازوف- ایوان الکساندروویچ سیگنف

دیدار تیم های دوم و سوم جهان رد اسلن هندبال

این دیدار می توانست در یکی از شهرستان های فوتسال دوست برگزار شود اما این اتفاق رخ نداد و پیش بینی می شد سالن ۱۲ هزار نفری آزادی میزبانی آن را بر عهده بگیرد اما ادعایی از سوی مسئولان کمیته فوتسال مطرح شد که این ورزشگاه رقم زیادی را برای میزبانی خواسته تا برگزاری بازی در سالن اصلی فوتسال تهران هم منتفی شده و این دیدار در سالن هندبال تهران برگزار شود.

ناظم الشریعه:روسیه ضعیف نشده است

محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی در خصوص دیدار دوستانه دو تیم ایران و روسیه و اینکه این تیم فقط شش بازیکن از بازیکنان حاضر در جام جهانی را برای دیدار مقابل ایران دعوت کرده اظهار داشت: به هیچ وجه تیم روسیه ضعیف نشده است. آن تیم همان کاری را کرده که ما انجام داده‌ایم. ما نیز ۸ بازیکن جدید را به تیم ملی دعوت کرده‌ایم.خیلی مهم است که بازیکنان جوان وارد تیم ملی شوند، قصد ما همین است که آنها را دعوت کنیم تا با جو تیم ملی آشنا شوند. در این اردو سعی کردیم بازیکنانی را که در لیگ خوب کار کرده‌اند را به تیم ملی دعوت کنیم، البته خیلی از بازیکنان دیگر هم بودند که می‌توانستند دعوت شوند. تیم ملی باید دائماً بازی دوستانه انجام دهد تا همیشه در شرایط مسابقه باشد، این مسئله بسیار مهم است.

پخش مستقیم بازی اول

دیدار اول تیم های ایران و روسیه ساعت ۱۶ امروز برگزار می شود و بعد از جلسه با مسئولان صدا و سیما قرار شد این بازی به صورت زنده از تلویزیون پخش شود. هنوز وضعیت پخش زنده دیدار دوم معلوم نیست.

امید ها هم محک می خورند

تیم امید ایران هم که برای حضور در مسابقات زیر ۲۰ سال خود را آماده می کند و هدایت آن بر عهده علی صانعی است پیش از این دیدار به مصاف تیم امیدهای روسیه می رود.این دیدار اولین محک جدی شاگردان صانعی است و تیمی که بازیکنان آن متشکل از چند شهر است باید دید تا چه اندازه از پتانسل درخشیدن برخوردار است.اسامی بازیکنان تیم امید برای دو بازی با روسیه به شرح زیر است: سجاد افضلی – حسین رزمی – سامان دشن – بهنام فعال – توحید لطفی-محمد حیدری-ابوالفضل شهبازی-هاشم سجادیان – محمدجواد رضایی – سجاد امانی-امید رستمی – سعید ابراهیمی – امید خانی-سینا صمدی-مهدی کبیری – سیدحسین رضوی-علی حسن پور-بهنام فکور – محمد جامع – مهدی کریمی

اوکراینی ها ایران را دور زدند

تیم ملی فوتسال ایران بعد از کسب مقام سومی در جام جهانی به دنبال حفظ آمادگی خود بوده و از همین رو بازی‌های تدارکاتی را در نیمه دوم سال جاری برنامه ریزی کرده است. ملی پوشان بعد از بازی با روسیه که دوشنبه و سه شنبه برگزار می‌شود،‌ قرار بود در اواسط بهمن هم به مصاف اوکراین بروند اما این تیم درجه چندم جهان با دور زدن کمیته فوتسال ایران،‌ در این تاریخ به مصاف اسپانیا خواهد رفت.عباس ترابیان دراین باره گفت:‌ اوکراین قرار بود روزهای ۱۱ و ۱۲ بهمن دو بازی دوستانه با تیم ملی بزرگسالان و امید ایران داشته باشد اما به ما اعلام کرده‌اند تنها با امیدهای خود به ایران می‌آیند. برای جایگزینی این بازی در بهمن، ‌درخواستی از کادرفنی نداشته‌ایم اما آقای ناظم الشریعه بسیار علاقه‌مند بود با تیم ملی قزاقستان بازی برگزار کنیم.با قزاق‌ها تماس گرفتم و به صورت شخصی با آن‌ها صحبت کردم چون نامه‌نگاری جواب نمی‌دهد. آنها نیز ابراز علاقه کردند این بازی انجام شود اما گفتند احتمالا شهریور ۹۶ در پلی آف جام ملت‌های اروپا حضور خواهند داشت. قرار شد جواب قطعی را در آپریل به ما بدهند.

اسامی داوران بازی های امروز

دوشنبه ۱۵/ ۹/ ۹۵ ، سالن فدراسیون هندبال تهران

×امید ایران – امید روسیه ( ساعت ۱۴ )

داوران:علی حاتمی-کادیکوف-رضا رحیمی-مهدی کرد

×بزرگسالان ایران – بزرگسالان روسیه ( ساعت ۱۶ )

داوران:علی حفیظی-نوروف-ایمان غلامی-حسینعلی محمدنژاد

 

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.