کد خبر : 84240
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آذر 1395 - 18:38
دسته‌بندی نشده
-

فرماندار قرچک خبر داد: احیای تیم پرافتخار شهید منصوری قرچک اهمیت دارد

فرماندار قرچک خبر داد: احیای تیم پرافتخار شهید منصوری قرچک اهمیت دارد
فرماندار شهرستان قرچک از اهميت احياي تيم فوتسال شهيد منصوري خبر داد و گفت: تا نتيجه موردنظر براي احياي اين تيم پرافتخار حاصل نشود دست از تلاش و پيگيري نخواهيم کشيد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسعود مرسلپور در جلسه بررسی مشکلات تیم شهید منصوری قرچک که با حضور هواداران این تیم و احد شایان نایب رئیس شورای اسلامی شهر قرچک در محل فرمانداری برگزار شد، افزود: جای خرسندی دارد که جوانان قرچکی روی ورزش شهرشان به خصوص فوتسال که برند است برای قرچک، حساسیت دارند و پیگیر رفع مشکلات تیم فوتسال شهید منصوری هستند.
وی با اشاره به اینکه جلسات متعددی با مدیرعامل این تیم، شهرداری و مسئولان ورزش در استان تهران برگزار شده، یادآور شد: آنچه برای ما اهمیت دارد احیای این تیم پرافتخار است.
این مسئول افزود: هیئت مدیره این تیم بایستی تکلیفش را در خصوص تیم به صورت صریح و آشکار مشخص کند.
نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک بیان کرد: یکی از خواسته های ما در صورت تحقق سفر رئیس جمهور به منطقه، نگاه ویژه ایشان و هیئت همراه به تیم فوتسال شهید منصوری است و این مهم هم از سوی استانداری و هم فرمانداری دنبال خواهد شد.
وی با تأکید بر اینکه تا زمانی که این تیم احیا نشود دست از پیگیری نخواهیم کشید، گفت: دولت طرفدار جوانان است و تمام تلاشش بر این است که جوانان سرخورده نشوند.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر قرچک نیز در این جلسه گفت: امید است این تیم با تلاش هواداران و جدیت فرماندار به زودی در مسابقات لیگ یک و برتر حضور یابد.
احد شایان افزود: برای احیای تیم شهید منصوری برنامه ریزی هایی از سوی فرماندار صورت گرفته که جای تقدیر دارد.
تاجیک مربی سابق تیم فوتسال شهید منصوری قرچک نیز در این جلسه گفت: شهید منصوری سال ۸۷ تاسیس شد و طی ۱۴ سال توانست دو عنوان قهرمانی، چهار نایب قهرمانی، چهار عنوان سومی و یک عنوان نایب قهرمانی آسیا را از آن خود کند.
وی افزود: این تیم پرافتخارترین تیم فوتسال ایران است و متعلق به شهری است که مردم آن به خصوص جوانان علاقه وافری به این تیم دارند.
تاجیک بیان کرد: تیم شهید منصوری از جایگاه خوبی در فوتسال ایران برخوردار بوده و حیف است این دلخوشی جوانان به سادگی از دست برود.
این مربی فوتسال گفت: تیم شهید منصوری قرچک تنها تیم فوتسالی است که به نام یک شهید نامگذاری شده و با نام این شهید قهرمانی های متعدد به ارمغان آورده است.
وی از پیگیری فرماندار قدردانی کرد و افزود: درخواست داریم تمهیداتی اندیشیده شود که این تیم به لیگ بازگردد.
گفتنی است در پایان این نشست از سوی فرماندار شهرستان قرچک، احد شایان نایب رئیس شورای اسلامی شهر قرچک و حسین ابویسانی مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک مسوول پیگیری مسائل مربوط به تیم فوتسال شهید منصوری ازقبیل قهرمانی ها، مسائل مالی و تمامی اطلاعاتی که از این تیم وجود دارد جمع بندی نموده و طی نامه ای به وزیر ورزش این اطلاعات ارسال شود

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قرچک دوشنبه , ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵

باز دم علی آقا تاجیک گرم که با همه ناملایماتی که تو قرچک بهش شد اومد تو جلسه و پشت تیم بود… بقیه که نشستن تا لقمه حاضر بشع بعد بیفتن به جون تیم اما دیگه کور خوندن… دم لیدرا و هوادارا هم گرم

لیدرقرچک دوشنبه , ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳

به عنوان یه عاشق فوتسال و تیم محبوبم ازاینکه امسال تیم ندادیم خوشحالم. چون تونستیم خاله خرسهای قرچکو بشناسیم، حامیان واقعیرو بشناسیم. من موندم آقای خادمی رئیس تربیت بدنی فقط واسه عکس گرفتن اومده قرچک! اصلا دتبال کارای تیم نیست

موسی لیدرقرچک دوشنبه , ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰

کجا رفتن اون افرادیکه موقع موفقیتها بدوبدو باکت شلوار توسالن حاظر میشدن و اسمشون بارها از بلندگو شنیده میشد. کجان اون آدمایی که با خرج مهندس رفتن قطر عشق و حال والان یه زنگ بهش نمیزنن. بی معرفتی هم حد داره. ازقول من بهشون بگید این تیم دوباره برمیگرده و روسیاهی به شما میمونه.

موسی لیدرقرچک دوشنبه , ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲

از آقای فرماندار واقعا ممنون. ممنون که بفکر تنها داشته قرچکه.

عاشق قرچک دوشنبه , ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۷

اون آدمهایی که میگفتن تقوی نباشه این تیم سرو سامان میگیره.یا تقوی مشکل این تیمه. چرا الان صدایی ازشون در نمیاد. توصیه میکنم اگر کاری بلد نیستید حداقل مانع کاربلدی چون تقوی نباشید. شما نشستید توخونتون اون هنوز دنبال کارای تیمه

نام ... سه شنبه , ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶

وایییییییی.دوبارره نا امنی به فوتسال برمیگرده.داشتیم نفس راحت میکشیدیما.