کد خبر : 84363
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1395 - 12:38
-

لک:حکم کمیته انضباطی قانونی نیست/ملی پوشان ما نیاز به استراحت داشتند

لک:حکم کمیته انضباطی قانونی نیست/ملی پوشان ما نیاز به استراحت داشتند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک درباره ارزیابی اش از نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال که با قهرمانی گیتی پسند همراه بود گفت: ما نیم فصل دشواری را پشت سر گذاشتیم و مسابقات هم کیفیت بالایی داشت. در میانه لیگ هم مسابقات جام جهانی بود که بعد از بازگشت تیم، کار پرفشارتر دنبال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک درباره ارزیابی اش از نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال که با قهرمانی گیتی پسند همراه بود گفت: ما نیم فصل دشواری را پشت سر گذاشتیم و مسابقات هم کیفیت بالایی داشت. در میانه لیگ هم مسابقات جام جهانی بود که بعد از بازگشت تیم، کار پرفشارتر دنبال شد ولی در هر صورت شرایط خوبی داشتیم و ۱۱ برد و دو تساوی به دست آوردیم.

وی افزود: هرچه لیگ جلوتر رفت، مسابقات سخت تر شد و ما خسته تر ولی خدا را شکر با کسب امتیازات مناسب، نیم فصل را تمام کردیم. در بحث رکوردزنی هم تیم ما خوب بود. تصور می کنم تا الان تیمی نبوده که در نیم فصل ۳۵ امتیاز بگیرد. البته ما باید در فاز دفاع تمریناتمان را بیشتر کنیم تا در این بخش هم خوب باشیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند درباره احتمال جذب بازیکن جدید در نیم فصل، تصریح کرد: ما دنبال یک بازیکن چپ پا هستیم و اگر بتوانیم در این مورد اقدام خواهیم کرد.

لک در ادامه با اشاره به اتفاقات بازی گیتی پسند با حفاری اهواز که در نهایت با حکم کمیته انضباطی با نتیجه ۶ بر صفر به سود حفاری خاتمه یافت، گفت: بازی کیفیت زیادی داشت و به جز آن صحنه اشتباه ورود بازیکن ما به داخل زمین، مشکل دیگری نداشت. ما به این حکم معترضیم. این حکم قانونی نیست. چرا نتیجه بازی را  عوض کردند و ۶ گل زده ما را نادیده گرفتند؟ داور در همان مسابقه اعمال قانون کرد و علاوه بر کنارگذاشتن یک بازیکن، ضربه آزاد به نفع تیم حریف اعلام کرد. به نظرم کمیته انضباطی تحت تاثیر شرایط قرار گرفت. در واقع حق ما ضایع شده و برای همین شکایت کرده ایم تا کمیته استیناف رسیدگی کند.

وی در پایان درباره اینکه به حضور تعداد زیاد بازیکنان گیتی پسند در تیم ملی برای بازی با روسیه معترض بوده است، گفت: معترض نبودم. احساسم این بود که باید مثل روسیه بعد از جام جهانی که اکثر بازیکنان ملی پوشش استراحت داشتند، بازیکنان ما هم استراحت کنند. امیدوار بودم بازیکنان کمتری از ما به تیم ملی دعوت شوند تا بازیکنان جوان هم فرصت داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹

یک سوال
مگه شما قانون را رعایت کردید که حالا رای مطابق قانون نیست