کد خبر : 84365
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1395 - 12:43
-

ناظم الشریعه:سعی کردیم از جوانان مقابل روسیه استفاده کنیم/مقابل روس‌ها به سبک جام جهانی بازی کردیم /قراردادم تنظیم شده و در هیئت رییسه فدراسیون است

ناظم الشریعه:سعی کردیم از جوانان مقابل روسیه استفاده کنیم/مقابل روس‌ها به سبک جام جهانی بازی کردیم /قراردادم تنظیم شده و در هیئت رییسه فدراسیون است
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: در مسابقه با روسیه به سبک جام جهانی بازی کردیم چون فقط یک روز بازیکنان را در اختیار داشتیم.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه درباره مسابقه دوستانه تیم های فوتسال ایران و روسیه گفت: اتفاق خوبی در ایران رخ داده و آن هم مسابقه تیم های دوم و سوم جهان است. مسابقه خوبی برگزار شد که با توجه به اینکه ما بازیکنان را یک روز بیشتر در اختیار نداشتیم به همان سبک جام جهانی به میدان رفتیم. روسیه تیم جوانی را به ایران آورده است و ما هم تلاش کردیم از جوانان تیم در این مسابقه استفاده کنیم.
وی افزود: مسابقه سخت و نزدیکی برگزار شد که در دقایقی بازی گره خورد اما توانستیم به برتری برسیم. خوشحالم که جوانان زیادی را به تیم ملی دعوت کرده ایم و دستمان برای آینده باز است. تلاش می کنیم در بازی دوم از جوانان بیشتری در ترکیب تیم ملی استفاده کنیم.
سرمربی تیم ملی فوتسال با بیان اینکه تیم ملی روسیه بدون حضور بازیکنان برزیلی خود در مسابقه دوستانه با ایران شرکت کرده است، گفت: تیم روسیه را با برزیلی هایش چند وقت قبل در ارومیه ۲ بر یک شکست داده ایم. بازی دو تیم نزدیک بوده و تنها موضوع بازی فیزیکی بازیکنان روس است. ما از نظر جسمانی مثل روس ها نیستیم. در واقع بازیکنان اروپای شرقی از لحاظ فیزیکی شرایط مناسبی دارند و جنگنده هستند، ما هم سعی می کنیم شرایط جسمانی خوبی پیدا کنیم.
وی ادامه داد: به علت بازی با همین روس ها در آسیا شرایط خوبی پیدا کرده ایم و در مجموع فکر می کنم انجام مسابقات دوستانه با تیم های روسیه به سود تیم ملی و تیم امید است. نخستین بار تیم امید خوبی تشکیل شده است که برای مسابقات آسیایی آماده می شود. اگر این برنامه ریزی ادامه داشته باشد در چهار سال آینده می توانیم از ظرفیت این تیم جوان استفاده کنیم.
ناظم الشریعه با اشاره به استعدادهای زیاد در فوتسال ایران گفت: نحوه به ثمر نشستن این استعدادها سخت است با این حال تاج، کفاشیان و افتخاری کمک زیادی به فوتسال ایران کرده اند. به نظر من فوتسال ایران اگر آکادمی مخصوص به خود مثل خانه کشتی داشته باشد می‌تواند بسیاری از مشکلاتش را حل کند.
سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص روند تکمیل قراردادش با فدراسیون فوتبال افزود: به لحاظ شخصی مشکلی برای امضای قرارداد وجود ندارد. از فدراسیون امکاناتی مثل دوربین برای آنالیز خواستم که با آن موافقت شده است. قراردادم تنظیم شده و در هیئت رییسه فدراسیون است. در بحث آنالیزور و ماساژور تیم ملی هم مشکلی وجود ندارد.
منبع:واحد مرکزی خبر
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امیدداودی سه شنبه , ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴

میشه به ما کمک کنین چون بیناییمون مشکل داره بتونیم این جوونارو ببینیم..
آخه مرد حسابی تو مردم رو انگار ..ر فرض کردی کدوم جوون…
بازیکن جوون ۱۹ یا ۲۰ سالشه…
کی بوده که ما نتونستیم ببینیم….
دیگه شورشو در آوردی….
عزیزم پوپلیس میاد ……
اینارم دارن میرقصوننت خودت مثل آدم برو که جات اینجا نیست…
درود بر شرف تاج با این تشخیصش فوتسال ایران یکی مثل پوپلیس رو میخواست ایشالا میاد قرار داد رو میبنده به امید قهرمانی جهان ….
دمت گرم ترابیان که پای حرفت ایستادی…..

نام ... سه شنبه , ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱

حتی یک بازیکن جدید هم استفاده نکردید فقط جند دقیقه افشار در زمین بود
فلسفه بازی دوستانه رو ما نفهمیدیم
روسیه ۶ بازیکن جوان داشت

Futsal سه شنبه , ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰

بازیکن جوان روسیه استفاده کرد با تیم امیدش ۶ تا به ما زد….
این فاجعه رو فقط این مربا میتونست رغم بزنه…
بابا اینکاره نیستی بروووووو….
شرافت فوتسال لکه دار شد امروز…..
تا اینقدر بد نباخته بودیم …