کد خبر : 84671
تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1395 - 17:43
-

طیبی و دوستان میزبان فاینال فور اروپا

طیبی و دوستان میزبان فاینال فور اروپا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال غیرت آلماتی قزاقستان به عنوان میزبان مرحله نهایی جام باشگاه‌های اروپا ۱۷-۲۰۱۶ انتخاب شد. بر اساس تصمیم کمیته فوتسال یوفا، شهر آلماتی قزاقستان به عنوان میزبان ۴ تیم برتر جام باشگاه‌های اروپا انتخاب شد. این برای دومین بار است که باشگاه خیرات موفق به کسب میزبانی مرحله

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال غیرت آلماتی قزاقستان به عنوان میزبان مرحله نهایی جام باشگاه‌های اروپا ۱۷-۲۰۱۶ انتخاب شد. بر اساس تصمیم کمیته فوتسال یوفا، شهر آلماتی قزاقستان به عنوان میزبان ۴ تیم برتر جام باشگاه‌های اروپا انتخاب شد. این برای دومین بار است که باشگاه خیرات موفق به کسب میزبانی مرحله نهایی جام باشگاه‌های اروپا می‌شود. بدین ترتیب باشگاه غیرت از این حیث دارای یک رکورد در میان باشگاه‌های اروپایی شد. پیش از در سال ۲۰۱۱ تیم فوتسال غیرت میزبانی مسابقات را بر عهده داشت. در آن سال مسابقات در سالن بالوان شولاک برگزار شد و تیم غیرت به مقام سوم دست یافت.

بر اساس اعلام یوفا این دور از مسابقات قرار است در سالن تازه تاسیس آلماتی آرنا که گنجایشی نزدیک به ۱۲ هزار نفر را دارد برگزار شود. این سالن در ۱۶ سپتامبر (۲۸ شهریور ۱۳۹۵) افتتاح شد و قرار است به عنوان یکی از سالن‌های میزبان مسابقات دانشجویی هاکی روی یخ در سال ۲۰۱۷ مورد استفاده قرار بگیرد.

باشگاه غیرت در مرحله الیت مسابقات نیز از این سالن استفاده کرد و رکورد ۱۵,۵۰۰ نفر تماشاگر مجموع در سه بازی این مرحله را ثبت کرد. همچنین حضور ۶,۵۰۰ نفر در دیدار این تیم مقابل رئال ریتی جزو پرتماشاگرترین دیدارهای مرحله الیت ادوار جام ملت‌های اروپا می‌باشد.

قرعه‌کشی مرحله نهایی جام باشگاه‌های اروپا ۱۷-۲۰۱۶ بعد از تعیین تاریخ دقیق بازی‌ها (۲۷ و ۲۸ و یا ۲۹ و ۳۰ آوریل ۲۰۱۷/ ۷ و ۸ و یا ۹ و ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶) در آلماتی قزاقستان برگزار خواهند شد. ۴ باشگاه گازپروم روسیه، اینترموویستار اسپانیا، اسپورتینگ کلوپ پرتغال و غیرت آلماتی قزاقستان جواز حضور در این مرحله را کسب کرده‌اند.

هر چند پیش از این سالن مئو آرنا لیسبون توانسته است ۲ بار میزبان این مرحله (۲۰۱۰ بنفیکا و ۲۰۱۵ اسپورتینگ) باشد، ولی تنها باشگاه غیرت است که دو دوره توانسته میزبانی این بازی‌ها را بر عهده بگیرد. پیش از این شهرهای مورسیا (۲۰۰۷)، مسکو (۲۰۰۸)، یکاترینبورگ (۲۰۰۹)، لیدا (۲۰۱۲)، تفلیس (۲۰۱۳)، باکو (۲۰۱۴) و گوادالاخارا (۲۰۱۶) میزبانی این بازی‌ها را بر عهده داشته‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.