کد خبر : 84693
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آذر 1395 - 12:51
-

افضل:ما را به کلاس سطح سه دعوت نکردند/ دنبال قهرمانی هستیم

افضل:ما را به کلاس سطح سه دعوت نکردند/ دنبال قهرمانی هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی افضل درباره ارزیابی اش از عملکرد تیم مس سونگون در نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال گفت: نیم فصل اول لیگ خیلی پویا بود و تیم هایی که خوب هزینه کرده بودند، رقابت نزدیکی با هم داشتند. امتیاز تیم های اول تا پنجم به هم نزدیک است و این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی افضل درباره ارزیابی اش از عملکرد تیم مس سونگون در نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال گفت: نیم فصل اول لیگ خیلی پویا بود و تیم هایی که خوب هزینه کرده بودند، رقابت نزدیکی با هم داشتند. امتیاز تیم های اول تا پنجم به هم نزدیک است و این رقابت در نیم فصل دوم هم باقی خواهد ماند.

وی ادامه داد: ما با عنوان دومی نیم فصل اول را تمام کردیم. هدفمان این است که قهرمان لیگ شویم. امیدوارم با بازی های خوبی که انجام می دهیم به هدفمان برسیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره بهترین و بدترین بازی تیمش در نیم فصل اول، گفت: بهترین بازی ما مقابل شهروند ساری بود و بدترین آن هم مقابل گیتی پسند که فرصت های زیادی را از دست دادیم و می توانستیم به صدر جدول نزدیکتر شویم.

افضل درباره عدم حضورش در کلاس سطح سه مربیگری فوتسال، گفت: هیچکس به ما خبر نداد و برای حضور در این دوره دعوتمان نکردند. گفته شده بود این دوره برای مربیان لیگ برتری است ولی از مربیان لیگ فقط چهار، پنج نفر آنجا هستند. یکسری ها که اصلا در فوتسال نیستند، در این دوره حضور دارند.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی یکشنبه , ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶

آقا افضل شما باید رفتارت در شان مربی لیگ باشه وگرنه از نظر بنده مدبرتر از تو توی لیگ نداریم.

لطفا اخلاق!!!

علی یکشنبه , ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۴

آخه میخواستی بری بشینی کنار وحید شمسایی؟اصلا در حد سلطان شمسایی هستی که چنین توقعی داری؟