کد خبر : 84726
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آذر 1395 - 18:46
-

منصوریان ، ناظم الشریعه جدید افتخاری!

منصوریان ، ناظم الشریعه جدید افتخاری!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شکست و نمایش بد استقلال برابر تراکتورسازی تبریز در دیدار روز جمعه باعث شد تا انتقادات از تیم منصوریان دوباره اوج بگیرد. این موج که البته صحبتهای زمانی عضو هیات مدیره استقلال نیز نقش پر رنگی در ایجاد آن داشت باعث شد تا مدیرعامل استقلال روز یکشنبه جلسه ای با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شکست و نمایش بد استقلال برابر تراکتورسازی تبریز در دیدار روز جمعه باعث شد تا انتقادات از تیم منصوریان دوباره اوج بگیرد. این موج که البته صحبتهای زمانی عضو هیات مدیره استقلال نیز نقش پر رنگی در ایجاد آن داشت باعث شد تا مدیرعامل استقلال روز یکشنبه جلسه ای با حضور وزیر ورزش برای حل مشکلات استقلال برگزار کند.

افتخاری که البته بعد از بازی نیز از لزوم تقویت کادرفنی استقلال صحبت کرده بود، امید زیادی به درخشش استقلال با منصوریان در ادامه لیگ دارد. افتخاری که البته استقلال بعد از حضور او تنها یک شکست را تجربه کرده، این روزها بزرگترین حامی منصوریان در هرم مدیریتی این باشگاه به شمار می رود و به همین جهت تصمیمات او بیشتر برای تقویت کادرفنی و استمرار حضور منصوریان در جمع آبی ها است.

او که در دوران حضور در فوتسال نیز با وجود انتقادات زیاد ترجیح داد تا به ناظم الشریعه اعتماد کند، در نهایت نیز با کسب عنوان سومی جام جهانی پاسخی قاطع به انتقادات داشت و نتایج تیم ملی فوتسال او را سر بلند کرد. مدیرعامل استقلال اکنون نیز تصمیم دارد تا با پیاده کردن روشی مانند آنچه در فوتسال پیاده کرد، استقلال را نیز به دوران اوج خود باز گرداند و به نظر می رسد راه درستی را برای این کار انتخاب کرده است.

افتخاری اما در این راه باید برابر هیات مدیره ای قرار بگیرد که خیلی با او در این مسیر همراه نیستند و شاید اختلاف نظر این دو گروه در هیات مدیره استقلال باعث ایجاد مشکلاتی در این تیم شود. اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال که در ابتدای لیگ نیز بعد از هفته سوم خیلی زود با قرار ملاقات با برادر فرهاد مجیدی و البته اولتیماتوم به علیرضا منصوریان نشان دادند که خیلی از او راضی نیستند، این روزها نیز بی محابا در رسانه ها از  او انتقاد می کنند تا این اختلافات بیش از پیش مشخص شود.

هر چند هنوز خبری رسمی از جزییات جلسه روز یکشنبه وزیر ورزش، افتخاری و منصوریان منتشر نشده اما شنیده ها حاکی از این است که افتخاری و منصوریان در این جلسه ابراز امیدواری کردند تا با انتخاب هیات مدیره ای همراه که در سکوت به دنبال حل مشکلات استقلال و فراهم کردن امکانات مورد نیاز این تیم باشد، آبی ها در ادامه لیگ به روزهای خوب خود نزدیک شوند.

منبع:ورزش سه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰

ناظم دوست داریم