کد خبر : 84697
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آذر 1395 - 12:56
-

اصغری مقدم:کلاس مربیگری فوتسال دورهمی و سلیقه‌ای است/ از این وضعیت ناراحتم

اصغری مقدم:کلاس مربیگری فوتسال دورهمی و سلیقه‌ای است/ از این وضعیت ناراحتم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم درباره غیبتش در دوره سطح سه مربیگری فوتسال با بیان مطلب فوق اظهار کرد: به جز من خیلی از مربیان دیگر هم در این کلاس نیستند؛ با وجود اینکه شرایط شرکت در این دوره را داشتیم. من از این وضعیت ناراحتم. یک دورهمی تشکیل داده اند و حتی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم درباره غیبتش در دوره سطح سه مربیگری فوتسال با بیان مطلب فوق اظهار کرد: به جز من خیلی از مربیان دیگر هم در این کلاس نیستند؛ با وجود اینکه شرایط شرکت در این دوره را داشتیم. من از این وضعیت ناراحتم. یک دورهمی تشکیل داده اند و حتی از یک تیم سه مربی حضور دارند ولی از تیم دبیری هیچکس را به این کلاس دعوت نکردند.

وی تاکید کرد: آقای ترابیان (رئیس کمیته فنی و توسعه) پیش از این مصاحبه کرده و گفته بود که تمام مربیان لیگ ملزم به شرکت در این کلاس هستند ولی از مربیان لیگ فقط پنج، شش مربی دعوت شده اند و بقیه خارج از گود هستند. این خیلی بد است. وقتی علتش را سئوال کردم، گفتند آقایان سرگروه نفرات را انتخاب و تعیین کرده اند. خب با این روند، انتخاب ها سلیقه ای می شود. خود فدراسیون فوتبال باید حاضران در این دوره را تعیین می کرد.

سرمربی تیم فوتسال دبیری ادامه داد: الان از یک تیم لیگ برتری علاوه بر سرمربی، کمک های اول و دوم هم حضور دارند. یعنی نفر سوم یک تیم هم در این کلاس ها شرکت کرده است. مگر می شود که از یک تیم سه نفر در کلاس باشند و از تیم های دیگر مثل دبیری هیچکس نباشد؟ متاسفانه هیچکس هم قبل از برگزاری این دوره مربیگری به ما چیزی اعلام نکرد و اطلاعات ما در حد خبرهای رسانه ها بود.وقتی هم پیگیری کردم گفتند که لیست این دوره پر شده است. مگر صف بود که پر شد؟!

اصغری مقدم یادآور شد: سطح سه فوتسال دوره ای است که خیلی کم برگزار می شود. مشخص نیست کلاس بعدی چه زمانی و در کدام کشور برگزار شود. نکته خنده دار این است که یکی از بازیکنان ما که در تیم ملی بازی می کند، حتی سه، چهار نفر از حاضران در کلاس را نمی شناخت.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.