کد خبر : 84709
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آذر 1395 - 13:08
-

سوفاووت:با مس می توانم قهرمان لیگ ایران شوم/در لیگ ایران پول خوبی نسبت به تایلند می دهند

سوفاووت:با مس می توانم قهرمان لیگ ایران شوم/در لیگ ایران پول خوبی نسبت به تایلند می دهند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سوفاووت ستاره فوتسال تایلند و از چهره های مطرح فوتسال آسیاست که نقش مهمی در موفقیت های تیم ملی این کشور داشته است.او زننده زیباترین گل جام جهانی ۲۰۱۶ هم انتخاب شد و پس از پایان این رقابتها به پیشنهاد باشگاه مس سونگون پاسخ مثبت داد و به این تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سوفاووت ستاره فوتسال تایلند و از چهره های مطرح فوتسال آسیاست که نقش مهمی در موفقیت های تیم ملی این کشور داشته است.او زننده زیباترین گل جام جهانی ۲۰۱۶ هم انتخاب شد و پس از پایان این رقابتها به پیشنهاد باشگاه مس سونگون پاسخ مثبت داد و به این تیم پیوست.فرصتی دست داد تا دقایقی با این بازیکن گپ بزنیم:

دلایل پیشرفت سریع فوتسال تایلند را در چی می بینی؟

من فکر می کنم علت توسعه سریع فوتسال تایلند به دلیل سرمربی خوبی است که تیم ما دارد و و ما باید دانش واقعی و درک کامل فوتسال را از او یاد بگیریم.

تیم ملی ایران رو چطور ارزیابی می کنی؟

ایران بهترین تیم در آسیا است، آنها دستاوردهای بسیاری در آسیا داشته اند و حالا هم که به عنوان سومی در جهان رسیده اند در حالی که تایلند هرگز قهرمان آسیا نشده است و این تفاوت فوتسال ما با شماست.

تفاوت لیگ ایران و تایلند در چیست؟

تفاوت بین لیگ ایران و تایلند در این است که ایران لیگی بسیار قوی دارد و در آن سرعت انتقال توپ بسیار بالاست و همه تیم ها قدرتمند هستند و هیچ تیمی از پیش بازنده نیست.

شما قبلا سابقه حضور در ایران را داشتی ولی بدون بازی اینجا را ترک کردی. در این مورد توضیح می دهی؟

من ۶ سال پیش فرصتی  برای بازی در ایران لیگ در تیم پرسپولیس پیدا کردم اما آن زمان سیستم تیم فوتسال این باشگاه را درک نکردم. این تیم هیچ روش و متد مناسبی برای تیمداری نداشت و به همین دلیل من احساس کردم که اگر به کشورم برگردم بهتر است.

در نیمه نهایی جام ملت های اسیا ٢٠١٢ گلت به ایران خیلی تلخ بود.چون با آن گل بازی مساوی شد و ایران در پنالتی باخت؟

قبل از بازی من هرگز فکر نمی کردم که ما بتوانیم ایران را شکست دهیم. فکر می کنم آن روز ایران ما را دست کم گرفت چرا که ما بازیکنان جدیدی داشتیم و آنها تصور می کردند راحت برنده می شوند اما روز ما هم بود.

از تایلند بعنوان گربه سیاه ایران یاد می کنند و همیشه برای ما دردسر ساز هستید؟

من فکر می کنم هر بار که ما با ایران بازی می کنیم گرسنه و تشنه پیروزی در این بازی هستیم.ما با یک عزم و اراده و انگیزه  قوی به مصاف ایران می رویم و همه ما می دانیم که چه ضعف و قوتی در تیم ایران هست.

تفاوت مالی لیگ ایران و تایلند چقدر است؟

یک تفاوت بزرگ و اینکه لیگ ایران حقوق و دستمزد بهتری به بازیکنان می دهد.

بجز مس از ایران پیشنهاد دیگری داشتی؟

مس تنها تیمی بود که به من پیشنهاد بازی داد و من پذیرفتم.

ارزیابی ات از مس و اینکه ایا می توانید قهرمان لیگ شوید؟

از حضور در این تیم بسیار راضی هستم. در این تیم یک کار گروهی عالی از مدیریت تا کادر فنی و بازیکنان را شاهد هستیم و یک تیم کامل هستیم. واقعا خوشحالم که بخشی از این تیم هستم .تیمی که بازیکنان بزرگی دارد و من معتقدم که مس این پتانسیل را دارد که قهرمان این فصل شود.

نظرت در مورد بازیکنان ایرانی چیست؟

بازیکنان ایران بازیکنانی بسیار عالی با مهارت های فردی بالا هستند. اگر آنها یک فرصت برای کشف سیستم جدید و تاکتیک های خوبی داشته باشد از آن بهترین استفاده را می کنند. من معتقدم که ایران در آینده با نسل کنونی بازیکنانش قوی تر از گذشته خواهد شد.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.