کد خبر : 84795
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1395 - 1:09
-

بسته خبری لیگ یک شامل گزارش بازی‌ها، جدول رده‌بندی و جدول گلزنان/گروه اول

بسته خبری لیگ یک شامل گزارش بازی‌ها، جدول رده‌بندی و جدول گلزنان/گروه اول

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته دوم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور عصر روز برگزار شد. پایگاه خبری فوتسال ایران برای فصل جدید لیگ دسته یک، برنامه دارد تا با پوشش کامل این مسابقات به درخواست مخاطبین پرتعداد خود مبنی بر پوشش کامل‌تر رقابت‌های لیگ یک جامع عمل بپوشاند. بر همین اساس در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته دوم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور عصر روز برگزار شد. پایگاه خبری فوتسال ایران برای فصل جدید لیگ دسته یک، برنامه دارد تا با پوشش کامل این مسابقات به درخواست مخاطبین پرتعداد خود مبنی بر پوشش کامل‌تر رقابت‌های لیگ یک جامع عمل بپوشاند.

بر همین اساس در پایان هر هفته از لیگ دسته اول، بسته خبری شامل گزارش مختصری از بازی‌های برگزار شده، جدول رده‌بندی و جدول گلزنان را در اختیار مخاطبین قرار خواهیم داد.

 

بسته خبری لیگ یک-گروه اول:

 

فردوسی مشهد-شاهد شیراز

۳ امتیاز این دیدار بدون برگزاری مسابقه به مشهدی‌ها رسید. تیم شاهد شیراز که نتوانسته بود برای بازی روز جمعه خود را به مشهد برساند، با فرصت ۲۴ ساعته سازمان لیگ هم نتوانست خودش را به شهر مشهد برساند تا سازمان لیگ نتیجه بازی به ۳ بر صفر به سود میزبان اعلام کند.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

استقلال نوین ماهشهر-بهراد اردبیل

ماهشهری‌ها از همان دقایق ابتدایی بازی را طوفانی آغاز کردند و خیلی زود توسط کاپیتان خود به گل رسیدند. در ادامه تیم میهمان بازی را در دست گرفت و موفق شد گل تسا.ی را وارد دروازه حریفش کند. اما در دقایق انتهایی نیمه نخست تیم ماهشهر به گل رسید تا با برتری ۲ بر یک نیمه اول به اتمام برسد. در آغاز نیمه دوم نیز تیم میزبان بازی بهتری از خود به نمایش گذاشت و موفق شدند دو گل دیگر را وارد دروازه میهمان کردند. اخراج توحید ملکی از تیم بهراد اردبیل کار این تیم را دشوارتر از قبل کرد اما برخلاف تصور همگان شاگردان حمداله عینی در تیم اردبیل روی به بازی انتحاری آوردند و در یکی از صحنه‌ها، فرشاد حامدیان بازیکن ماهشهر بعلت با دست گرفتن توپ از روی خط دروازه از زمین بازی اخراج شد و یک پنالتی هم نصیب میهمان شد که به گل دوم اردبیلی‌ها تبدیل گردید. تیم بهراد پس از گل دوم، روی به پاورپلی آورد و در با زدن ۳ گل که دو گل آن در ۴۰ ثانیه پایانی به ثمر رسید، در دیداری جذاب و دیدنی از سد استقلال نوین ماهشهر گذشت تا با کسب ۳ امتیاز خستگی به اردبیل بازگردند.

خبرنگار-جعفر ابوشهید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آتلیه طهران قم-پاس قوامین تهران

دیدار دو تیم آتلیه طهران قم و پاس قوامین تهران با نتیجه ۵ بر یک به سود قمی‌ها به اتمام رسید. در نیمه نخست تیم میزبان با ۲ گل زودهنگام از حریف نظامی خود جلو افتادند. پس از دریافت دو گل، بازیکنان پاس فشار زیادی را به روی دروازه میزبان وارد کردند اما درخشش محمد دهقان گبر باتجربه قمی‌ها مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد. نیمه دوم بازی پایاپای دنبال می‌شد که گل سوم تیم آتلیه هم به ثمر رسید. پس از این گل تیم پاس روی به تاکتیک پاورپلی آورد که ثمری نداشت و قمی‌ها با زدن ۲ گل دیگر نتیجه را ۵ بر صفر کردند. در یک دقیقه پایانی داور مسابقه یک پنالتی مشکوک را برای پاس اعلام کرد که به گل تبدیل شد و بازی با حساب ۵ بر یک خاتمه یافت تا تیم قم با کسب این پیروزی قاطع، به صدر جدول صعود کند.

خبرنگار-امیرحسین صالحی

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مبل کریمی البرز-حاجی منصف قائمشهر

در دیدار نزدیک و پایاپای دو تیم، میزبان برنده شد. هر دوتیم در هفته نخست مقابل حریفانشان ۲ بر ۲ مساوی کرده بودند. در دیداری که تیم قائمشهر می‌توانست با امتیاز زمین بازی را ترک کند، تیم مبل کریمی از امتیاز میزبانی نهایت استفاده را برد و با تک گل میثم نوری توانست از سد میهمانش عبور کند.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

جدول رده‌بندی گروه یک:

رده تیم بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز
۱ آتلیه طهران قم ۲ ۱ ۱ ۰ ۷ ۳ ۴ ۴
۲ بهراد اردبیل ۲ ۱ ۱ ۰ ۷ ۶ ۱ ۴
۳ مبل کریمی البرز ۲ ۱ ۱ ۰ ۳ ۲ ۱ ۴
۴ فردوسی مشهد ۱ ۱ ۰ ۰ ۳ ۰ ۳ ۳
۵ استقلال نوین ماهشهر ۲ ۱ ۰ ۱ ۷ ۶ ۱ ۳
۶ مقاومت قرچک ۱ ۱ ۰ ۰ ۲ ۱ ۱ ۳
۷ حاجی منصف قائمشهر ۲ ۰ ۱ ۱ ۲ ۳ ۱- ۱
۸ پاس قوامین تهران ۲ ۰ ۰ ۲ ۲ ۷ ۵- ۰
۹ شاهد شیراز ۲ ۰ ۰ ۲ ۱ ۶ ۵- ۰

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

جدول گلزنان گروه یک:

۴ گل:

سعید عساکره

۳ گل:

سعید قلندری-جعفر جمیل-رضا طلوعی

۲ گل:

اصغر احمدی-بهزاد خلیلی

۱ گل:

کیانوش شیرپور-طاها نعمتیان-مهدی کریمی-علیرضا موسوی-آرش خلیل‌پور-ایمان احمدی-مهرداد بابایی-سینا خندان-میثم نوری-سهیل خلیلی-محمد هاتفی-محمد قدیمی-رامین کریمی‌نژاد-محسن آصفی

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امیررضا سعیدی سه شنبه , ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶

سلام بهنام قربانی زنتده گل بهراد نبوده و رضا طلوعی در بازی اول گل به ثمر رسانده است و الان ۳ گله می باشد.