کد خبر : 84814
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1395 - 2:34
-

بسته خبری لیگ یک شامل گزارش بازی‌ها، مصاحبه، جدول رده‌بندی و جدول گلزنان/گروه دوم

بسته خبری لیگ یک شامل گزارش بازی‌ها، مصاحبه، جدول رده‌بندی و جدول گلزنان/گروه دوم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته دوم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور عصر روز جمعه به پایان رسید. پایگاه خبری فوتسال ایران برای فصل جدید لیگ دسته یک، برنامه دارد تا با پوشش کامل این مسابقات به درخواست مخاطبین پرتعداد خود مبنی بر پوشش کامل‌تر رقابت‌های لیگ یک را جامع عمل بپوشاند. بر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته دوم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور عصر روز جمعه به پایان رسید. پایگاه خبری فوتسال ایران برای فصل جدید لیگ دسته یک، برنامه دارد تا با پوشش کامل این مسابقات به درخواست مخاطبین پرتعداد خود مبنی بر پوشش کامل‌تر رقابت‌های لیگ یک را جامع عمل بپوشاند.

بر همین اساس در پایان هر هفته از لیگ دسته اول، بسته خبری شامل گزارش مختصری از بازی‌های برگزار شده، مصاحبه سرمربیان تیم‌ها، جدول رده‌بندی و جدول گلزنان را در اختیار مخاطبین قرار خواهیم داد.

 

بسته خبری لیگ یک-گروه دوم:

 

پارسیان شهرقدس-نفت امیدیه

تیم پارسیان با استراحت در هفته نخست گام به این مسابقه گذاشت و تیم نفت هم با اندوخته برد هفته قبل مقابل زاگرس در میدان حاضر شد. در نیمه نخست نفتی‌ها دوگل را وارد دروازه حریف کردند اما در نیمه دوم تیم پارسیان برای جبران گل‌های خورده روی به بازی سراسر هجومی آورد که موفق شد یکی از گل‌ها را جبران کند اما در نهایت این نفتی‌ها بودند که با به ثمر رساندن گل سوم نتیجه را به سود خود خاتمه داده و به صدر جدول تکیه کنند. از حواشی جالب این دیدار مکان جغرافیایی سالن بود که شباهتی به برگزاری مسابقات لیگ یک را نداشت و از حداقل استانداردها نیز برخوردار نبود! ضمن اینکه کاظم سلیمانی دبیر سازمان لیگ فوتسال نیز در سالن برگزاری این دیدار حاضر بود. مربیان و بازیکنان تیم امیدیه شدیدا به وضعیت سالن معترض بودند.

×مصاحبه سیدمحمد یحیی‌زاده سرمربی شهرقدس: شهرقدس پتانسیل بالایی دارد اما این برای اولین بار است که نماینده‌ای از این منطقه در لیگ یک حضور دارد. امروز اولین بازی ما بود و ۴ بازیکن اصلی خود را نیز بعلت مصدومیت در ترکیب نداشتیم.علی‌رغم داشات فرصتهای فراوان بازی را واگذار کردم اما به آینده تیمم کاملا خوشبین هستم. تیم داوری خصوصا داور دوم بسیار ضعیف عمل کردند. تیم حریف مدام در حال تمارض بود و بازی آنها شبیه تیم‌های عربی بود. در مورد وضعیت سالن هم باید بگویم که سالن اختصاصی بسکتبال مهرام است و با تایید مسئولان فدراسیون از این سالن استفاده می‌کنیم.

×مصاحبه مهدی حیدری سرمربی امیدیه: بازی بسیار خوبی بود اما برخی از بازیکنانم آنطور که انتظار داشتم ظاهر نشدند. در این دیدار اشتباهات داوری زیاد بود. تیم ما تازه به لیگ یک آمده اما برای صعود به لیگ برتر امیدوار هستیم.  بنده قبلا از شهرقدس و امکانات آن زیاد شنیده بودم اما تعجب می‌کنم چگونه اجازه برگزاری بازی در این سالن را داده‌اند! این سالن به هیچ عنوان استاندارد نیست و باکفپوش بدی که دارد احتمال مصدومیت نیز بالاتر می‌رود.

خبرنگار-جواد رضایی

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

زاگرس خوزستان-سن‌ایچ ساوه

زاگرس درحالی مقابل تیم سن‌ایچ تن به شکست داد که ۳ بر صفر از میهمانش پیش بود. رضا عقابی که تیمش در دومین هفته متوالی در نیمه اول شکست خورد اما در نیمه دوم به بازی برگشت و پیروز شد. شاگردان عقابی با استفاده از تجربه خود موفق شدند ۴ گل را وارد دروازه تیم میزبان کنند تا با کسب ۶ امتیاز به همراه نفت امیدیه در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرند.

×مصاحبه مراقی سرمربی زاگرس خوزستان: بازی هفته گذشته شرایط خاصی داشت و در همان شرایط بازی را واگذار کردیم. در این هفته هم در نیمه نخست شرایط بسیار مناسبی داشتیم که باعث شد ۳ بر صفر پیروز به رختکن برویم اما متاسفانه در نیمه دوم اسیر اشتباهات فردی بازیکنانمان شدیم و بازی را واگذار کردیم.متاسفانه بازی به نحوی که دلمانمیخواست پیش نرفت. پیش فصل خوبی نداشتیم اما یقین دارم  در ادامه مسابقات بهتر ظاهر خواهیم شد.

×مصاحبه عقابی سرمربی سن‌ایچ ساوه: بازی بسیار خوبی بود. دو نیمه کاملا متفاوت را شاهد بودیم. در نیمه نخست همانند بازی گذشته بازیکنانم در خواب غفلت فرو رفته بودند اما به لطف خدا در نیمه دوم به خودباوری رسیدند و توانستیم ۴ گل بزنیم. حال باید به این فکر کنیم که چرا نیمه اول بای‌ها ضعیف ظاهر می‌شویم تا در ادامه مسابقات موفق‌تر عمل کنیم.

خبرنگار-کاظم خسروی

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

شهرداری رشت-دانش ورزش فریمان

در جدال جذاب و تماشایی شهرداری رشت و دانش ورزش فریمان تیم میزبان به پیروزی رسید. درحالیکه نیمه نخست این بازی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم موقعیت‌های فراوانی نصیب هردو تیم شد که نتیجه آن ردوبدل شدن ۷ گل بود.

×مصاحبه مسعود ارسلانی سرمربی شهرداری رشت: هردو تیم بازی جذابی ارائه کردند و ما توانستیم با استفاده از موقعیت‌هایمان برنده از زمین خارج شویم. تیم ما در مقابل تیمی به میدان رفت که از تجربه کافی برخوردار بود درحالیکه تیم ما تازه به لیگ یک صعود کرده است و هنوز شاکله اصلی خودمان را پیدا نکرده‌ایم اما قطعا بازی به بازی بهتر خواهیم شد. درهمین بازی اگر قدر موقعیت‌هایمان را می‌دانستیم حتی با اختلاف بیشتری به پیروزی می‌رسیدیم. در پایان از مسئولین خودمان درخواست می‌کنم که تیم شهرمان را تنها نگذارند و مارا حمایت کنند. مطمئنا این تیم با حمایت همه جانبه شایستگی صعود به لیگ برتر را دارد.

خبرنگار-سامان مترصدی

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

رعدپدافند اصفهان-بالان صنعت شیراز

تیم نظامی رعدپدافند اصفهان توانست در دیداری پرگل و یکطرفه میهمانش را با شکست بدرقه کند. شیرازی‌ها برخلاف دیدار نخست خود، نتوانستند نمایش خوبی از خود ارائه دهند در در طرف مقابل تیم میزبان بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و توانست با برتری قاطع ۵ بر یک، شکست هفته نخست را به دست فراموشی بسپاردو متاسفانه در این بازی، نماینده فدراسیون فوتبال رفتار مناسبی با خبرنگار پایگاه خبری نداشت که جا دارد نمایندگان محترم فدراسیون  کمی در رفتار خود تجدیدنظر کنند!

خبرنگار-محمد محمدی

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

جدول رده‌بندی گروه دو:

رده تیم ها بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز
۱ نفت امیدیه ۲ ۲ ۰ ۰ ۸ ۴ ۴ ۶
۲ سن ایچ ساوه ۲ ۲ ۰ ۰ ۹ ۶ ۳ ۶
۳ دانش ورزش فریمان ۲ ۱ ۰ ۱ ۸ ۵ ۳ ۳
۴ رعد پدافند اصفهان ۲ ۱ ۰ ۱ ۸ ۶ ۲ ۳
۵ شهرداری رشت ۲ ۱ ۰ ۱ ۵ ۵ ۰ ۳
۶ بالان صنعت شیراز ۲ ۱ ۰ ۱ ۳ ۶ ۳- ۳
۷ پارسیان شهرقدس ۱ ۰ ۰ ۱ ۱ ۳ ۲- ۰
۸ زاگرس خوزستان ۲ ۰ ۰ ۲ ۶ ۹ ۳- ۰
۹ مقاومت شهرداری مشهد ۱ ۰ ۰ ۱ ۱ ۵ ۴- ۰

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

جدول گلزنان گروه دو:

۵ گل:

پوریا گلشنی

۴ گل:

امید بهرامی‌زاده-هاشم شیرعلی

۳ گل:

طالب عرب‌پور-رضا صوفی-رضا سپندار-سعید کرمی

۲ گل:

علی حسینی-محسن جانقربان-محمد معظم-رحمان اسکندری

۱ گل:

احسان سلطان‌پور-ناصر حاجی-نبی دهقان-سعید مهمان‌دوست-هومن یعقوبی‌نژاد-سعید خوش‌خلق-نیما راجعی-محمدحسن عباسی-حمید طاهری-علی رمضان‌پور-محسن جعفری-عباس عاشورزاده-مجید احمدی-شهاب فتحی‌زاده-علی علیرضایی-خزایی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.