کد خبر : 84889
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1395 - 12:29
-

هرمانس از اوضاع داخلی فوتسال ما آگاه است؟/ با هم چالش نداشته باشید!

هرمانس از اوضاع داخلی فوتسال ما آگاه است؟/ با هم چالش نداشته باشید!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دوره پیشرفته مربیگری فوتسال که هم اکنون در حال برگزاری است سوژه های زیادی دارد. بعد از اعتراض برخی مربیان به عدم حضورشان در این دوره و شوخی های وحید شمسایی با برخی مدرسین، بدون تردید اتفاق بزرگ حضور ویکتور هرمانس مربی و مدرس بزرگ فوتسال است. هرمانس که سابقه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دوره پیشرفته مربیگری فوتسال که هم اکنون در حال برگزاری است سوژه های زیادی دارد. بعد از اعتراض برخی مربیان به عدم حضورشان در این دوره و شوخی های وحید شمسایی با برخی مدرسین، بدون تردید اتفاق بزرگ حضور ویکتور هرمانس مربی و مدرس بزرگ فوتسال است. هرمانس که سابقه حضور روی نیمکت تیم ملی و قهرمانی آسیا با ایران را دارد پس از سالها به کشورمان آمده تا در آن به عنوان یکی از مدرسان این دوره به تعدادی از چهره های سرشناس مربیگری ایران درس بدهد. از سرمربی تیم ملی ایران گرفته تا وحید شمسایی که قهرمان سه دوره اخیر لیگ برتر است. او در صحبتهایش خطاب به مربیان ایرانی حرفهای جالبی زده که شاید به نوعی نشان دهنده آگاهی او از شرایط فوتسال ایران باشد. او ابتدا از دیدن شاگردان قدیمی اش به وجد آمده و می گوید: ایران خانه دوم من است و از سال ۱۹۹۳ یکسری افراد را در دوره ای که در اصفهان برگزار شد، می شناسم. بعد از ۲۳ سال خوشحالم این افراد را می بینم که برای توسعه و موفقیت فوتسال تلاش می کنند.

اما او پیش بینی جالبی از تیم ایران می کند و می گوید تیم ما می تواند قهرمان جهان شود و یک شرط اساسی را تعیین می کند.شرطی که حاکی از شناخت او از شرایط کنونی فوتسال ماست: امیدوارم که ایران در جام جهانی آینده قهرمان شود. ۴ سال برای رسیدن به عنوان قهرمانی وقت دارید و باید تلاش کنید. صادقانه بگویم اگر دانشی که دارید را به اشتراک بگذارید و با یکدیگر چالش نداشته باشید، مطمئنا موفق می شوید.

او می گوید با یکدیگر چالش نداشته باشد.این روزها درگیری های کلامی زیادی بین مربیان ایرانی وجود دارد.چه آنها که لیگ برتری هستند و چه آنها که بیرون گود نشسته اند از هر فرصتی برای زدن یکدیگر استفاده می کنند.برای همین کلاس مربیگری برخی مربیان علیه آن موضع کرفتند و در لیگ هم اکثر هفته ها شاهد درگیری هایی کلامی هستیم.به نظر می رسد هر مانس دست روی نکته کلیدی گذاشته و با اشراف به دانش فنی مربیان ایرانی، به اشتراک گذاشتن آن در فضایی دوستانه را رمز موفقیت عنوان کرده است.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳

آخه اگه میدونست چطوری خیلیها در لیگ فعال شدند و … نظرش فرق میکرد