کد خبر : 84928
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1395 - 9:46
-

افضل:مس در نیم فصل اول مشکل مالی و حاشیه ای نداشت/ شاید مدرک مربیگری‌ام خوب نبوده که به کلاس‌ها دعوت نشدم/ برنامه‌ای برای جذب بازیکن جدید نداریم

افضل:مس در نیم فصل اول مشکل مالی و حاشیه ای نداشت/ شاید مدرک مربیگری‌ام خوب نبوده که به کلاس‌ها دعوت نشدم/ برنامه‌ای برای جذب بازیکن جدید نداریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی افضل در خصوص شرایط تیم مس سونگون در نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: از مدیران باشگاه تشکر می‌کنم که تیم را حمایت کردند تا تیم در نیم فصل اول هیچ مشکل مالی و حاشیه‌ای نداشته باشیم. در تیم‌مان بازیکنان خوبی داریم که بسیار برای تیم زحمت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی افضل در خصوص شرایط تیم مس سونگون در نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: از مدیران باشگاه تشکر می‌کنم که تیم را حمایت کردند تا تیم در نیم فصل اول هیچ مشکل مالی و حاشیه‌ای نداشته باشیم. در تیم‌مان بازیکنان خوبی داریم که بسیار برای تیم زحمت می‌کشند و خدا را شکر نتایج خوبی در نیم فصل گرفتیم و به هدف‌مان نزدیک شدیم.

وی افزود: امیدوارم در ادامه راه تمام ضعف‌هایی که در نیم فصل اول داشتیم را برطرف و نقاط قوت را نیز تقویت کنیم. در نیم فصل اول، تمام تیم‌ها خیلی خوب ظاهر شدند و هیچ تیمی از قبل برنده یا بازنده نبود. در نیم فصل دوم این روند سخت‌تر خواهد شد و ما نیز باید تلاش کنیم امتیازات لازم را بدست بیاوریم. به طور کلی در نیم فصل اول از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم، خوشبختانه بچه‌ها از لحاظ بازی و حواشی خیلی هوشمندانه عمل کردند و امیدوارم در ادامه راه هم این روند را ادامه دهند تا به هدف‌ نهایی‌مان برسیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره اینکه آیا برنامه‌ای برای جذب بازیکن جدید در نیم فصل دارد یا خیر، گفت: فعلاً برنامه‌ای برای جذب بازیکن جدید نداریم. اگر بازیکن خیلی خوبی به کار‌مان بیاید شاید جذب کنیم اما تاکنون تصمیمی در این مورد نگرفته‌ایم. امیدوارم از بازیکنان امید و جوان‌مان استفاده و برای آینده باشگاه مس سرمایه‌گذاری کنیم.

افضل در مورد حواشی به وجود آمده در نیم فصل اول و راه‌های جلوگیری از به وجود آمدن این حواشی، عنوان کرد: لیگ ما حواشی زیادی نداشت، فقط چند مورد بود که آن هم پیش می‌آید. مدیران و باشگاه‌ها باید با بازیکنان صحبت کنند و با استفاده از انسان‌های با تجربه، کار روانشناسی کنند تا این مشکلات پیش نیاید. ما مربیان نیز باید بیشتر دقت و کنار زمین خودمان را کنترل کنیم تا این حواشی را به وجود نیاوریم. همچنین باشگاه‌ها می‌توانند کانون هواداران تشکیل دهند و با لیدر‌ها صحبت کنند تا تماشاگران را کنترل کنند و نگذارند حاشیه‌ها به داخل زمین منتقل شود.

وی درباره علت عدم حضورش در کلاس‌های مربیگری سطح سه فوتسال، گفت: آنطور که آقای شمس مصاحبه کرد، کسانی در این کلاس شرکت کرده‌اند که باید مدرک مربیگری سطح یک و دو فوتسال را داشته باشند، اما آن موقع که ما خواستیم مربیگری کنیم گفتند باید مدرک مربیگری B فوتبال را داشته باشید که ما مدرک A فوتبال را هم گرفتیم. بعد از آن مُد شد که باید مدرک سطح یک و دو را داشته باشیم. به هر حال شاید صلاح ندیدند ما در این کلاس‌ها شرکت کنیم، شاید هم مدرک‌مان خوب نبوده و مدرک دیگران خوب بوده است. امیدوارم کسانی که در این کلاس‌ها شرکت کردند موفق و سربلند باشند و مربیان خوبی برای آینده فوتسال باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۹:۵۶

اخه مگه توام مدرک داری خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

علی پنجشنبه , ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹

آقای افضل شما مگه خوندن و نوشتن هم بلدی؟

نام ... یکشنبه , ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳

اگر مدرک تحصیلی را از مقطع دیپلم به بالاتر ببرند دیگه نمیتونه مربیگری کنه باز شانسش گفته حداقل دیپلم را گذاشتند براش