کد خبر : 84953
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 آذر 1395 - 1:37
-

صعود بورلا، لوانته، مگنا و ال‌پوزومورسیا به نیمه‌نهایی کوپا دل‌ری

صعود بورلا، لوانته، مگنا و ال‌پوزومورسیا به نیمه‌نهایی کوپا دل‌ری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم‌های فوتسال مگنا، لوانته، ال‌پوزومورسیا و بورلا با برتری مقابل حریفان خود به مرحله نیمه‌نهایی کوپا دل‌ری صعود کردند. در سالن ورزشی شهر سوسیداد تیم فوتسال مگنا موفق شد ۷ بر ۲ فالدپینیاس را در هم بکوبد و به نیمه‌نهایی صعود کند. فالدپینیاس تنها تیمی بود که از لیگ دسته دوم به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم‌های فوتسال مگنا، لوانته، ال‌پوزومورسیا و بورلا با برتری مقابل حریفان خود به مرحله نیمه‌نهایی کوپا دل‌ری صعود کردند.

در سالن ورزشی شهر سوسیداد تیم فوتسال مگنا موفق شد ۷ بر ۲ فالدپینیاس را در هم بکوبد و به نیمه‌نهایی صعود کند. فالدپینیاس تنها تیمی بود که از لیگ دسته دوم به این مرحله راه یافته بود. فالدپینیاس در دورهای گذشته دو تیم لیگ برتری پلاستیکو رومرو کارتاگنا و ساراگوسا را از پیش رو برداشته بود. اسوری (۲ گل)، یوشیکاوا (۲ گل)، خوزولیتو، آلواریتو و دنی سالدیسه گل‌زنان مگنا در این دیدار خارج از خانه بودند. گل‌های میزبان نیز توسط زامو و آلواریتو (گل‌بخودی) به ثمر رسید.

در سالن ورزشی شهر ال‌کابانیال، لوانته توانست میهمان خود خائن را ۴ بر یک از پیش رو بردارد و با گرفتن انتقام شکست شنبه شب در لیگ، به دور بعدی صعود کند. لوانته که توانسته بود در مرحله قبلی بارسلونا را شکست دهد، برای نخستین بار توانست به مرحله نیمه‌نهایی کوپا دل‌ری صعود کند. در این دیدار که خائن دو اخراجی داشت، کیکو، پیزارو، امیلیو بوندیو و خوزه لوپز (گل‌بخودی) برای لوانته و بویز برای خائن گل‌زنی کردند.

کت‌گاز انرژیا سانتا کلما، نایب قهرمان فصل ۲۰۱۵ که در مرحله قبل اینترموویستار را حذف کرده بود، در خانه ۵ بر ۳ مغلوب ال‌پوزومورسیا شد. مورسیا که در سال ۲۰۱۵ با شکست در نیمه‌نهایی مقابل سانتا کلما از صعود به فینال باز مانده بود در این دیدار قصد شکست نداشت و دیدار را توفانی آغاز کرد و در دو دقیقه نخست دو گل به ثمر رساند. ببه، میگلین، کاردینال، فرناندو و رافا لوپز (گل‌بخودی) گل‌زنان ال‌پوزومورسیا در این دیدار بودند. گل‌های سانتا کلما نیز توسط دنی سالگادو (۲ گل) و سرجیو به ثمر رسید.

در آخرین دیدار این مرحله گران کاناریا در مرکز ورزشی سنترو اینسولار شهر لاس پالماس میزبان بورلا بود. گران کاناریا که در ابتدای هفته شکست سنگین ۱۰ بر ۴ را مقابل بورلا متحمل شده بود، در این دیدار برای انتقام آماده بود. این در حالی بود که در پایان بورلا ۴ بر ۲ توانست میزبان خود را شکست دهد و به عنوان چهارمین و آخرین تیم به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد. یاگو میگوئز، خوآن مینانو، کوکو و متمرس گل‌زنان بورلا در این دیدار بودند. گل‌های میزبان نیز توسط پابلو سالادو و خوآنیلو به ثمر رسید.

نتایج مرجله یک چهارم‌نهایی:

* فالدپینیاس ۲ – ۷ مگنا

* لوانته ۴ – یک خائن

* کت‌گاز انرژیا سانتا کلما ۳ – ۵ ال‌پوزومورسیا

* گران کاناریا ۲ – ۴ بورلا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.