کد خبر : 85129
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1395 - 22:46
-

بسته خبری لیگ یک شامل گزارش بازی‌ها، مصاحبه، جدول رده‌بندی و جدول گلزنان/گروه دوم

بسته خبری لیگ یک شامل گزارش بازی‌ها، مصاحبه، جدول رده‌بندی و جدول گلزنان/گروه دوم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته سوم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور عصر روز جمعه برگزار شد.پایگاه خبری فوتسال ایران برای فصل جدید لیگ دسته یک، برنامه دارد تا با پوشش کامل این مسابقات به درخواست مخاطبین پرتعداد خود مبنی بر پوشش کامل‌تر رقابت‌های لیگ یک جامع عمل بپوشاند. بر همین اساس در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته سوم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور عصر روز جمعه برگزار شد.پایگاه خبری فوتسال ایران برای فصل جدید لیگ دسته یک، برنامه دارد تا با پوشش کامل این مسابقات به درخواست مخاطبین پرتعداد خود مبنی بر پوشش کامل‌تر رقابت‌های لیگ یک جامع عمل بپوشاند.

بر همین اساس در پایان هر هفته از لیگ دسته اول، بسته خبری شامل گزارش مختصری از بازی‌های برگزار شده، مصاحبه، جدول رده‌بندی و جدول گلزنان را در اختیار مخاطبین قرار خواهیم داد.

 

بسته خبری لیگ یک-گروه دوم:

 

دانش‌ورزش فریمان-رعدپدافند اصفهان

فریمانی‌ها مطابق بازی هفته نخست در خانه بردی پرگل را کسب کردند. تیم دانش‌ورزش که از حمایت هوادارانش بهره می‌برد از موقعیت‌هایش به نحو احسن استفاده کرد تا برد پرگلی را کسب کند. در طرف دیگر تیم رعدپدافند که سرمربی‌اش در این دیدار اخراج شد، علی‌رغم موقعیت‌های مناسب گلزنی نتوانست از فرصت‌هایش استفاده لازم را ببرد و شکست سنگینی را پذیرفت.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بالان صنعت شیراز-زاگرس خوزستان

گل زودهنگام خوزستانی‌ها با دوگل تیم میزبان پاسخ داده شد تا این ۳ گل، نویدبخش دیداری پرگل باشد. تیم زاگرس تا اواسط نیمه دوم ۵ بر ۲ از میزبانش پیش بود اما اسیر حملات پردامنه میزبان شد و برتری خود را همانند هفته گذشته از دست داد. این دیدار پر برخورد با تساوی در عدد ۵ خاتمه یافت.

×مصاحبه عباس دوکوهکی سرمربی شیراز:بنظرم بازی زیبایی را شاهد بودیم.البته ما شناخت کاملی از حریف نداشتیم. می‌دانستیم تیم حریف یک تیم دونده و جوان و شوتزن است و به بازیکنانم توصیه کرده بودم اجازه شوتزنی به بازیکنان حریف را ندهند که متاسفانه از نقاط قوت خود استفاده کردند و چندین مرتبه به گل رسیدند. در بین دو نیمه نکات فنی را به بچه‌ها گوشزد کردیم که اگر قدر موقعیت‌هایمان را می‌دانستیم قطعا پیروز می‌شدیم. درست است که میانگین سنی تیممان نسبت به دیگر تیم‌ها بیشتر است اما با توجه به تمرینات بسیار خوبی که برگزار کردیم، همه بچه‌ها آماده هستند و وجود بازیکنان باتجربه نعمت بزرگی برای تیم است. در پایان هم از کلیه همکارانم که در راس آن جناب مهندس سلطانی هستند تشکر کرده و از بازیکنان باغیرت و تماشاگران فهیم تیممان هم قدردانی می‌کنم.

خبرنگار-امین غضنفرنژاد

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مقاومت شهرداری مشهد-شهرداری رشت

تقابل پرموقعیت اما کم گل تیم‌های مشهد و رشت به تساوی یک بر یک به پایان رسید. چه‌بسا اگر هردو تیم از موقعیت‌های خود استفاده بهتری می‌کردند بدون تردید گل‌های بشتری به ثمر می‌رسید. مشهدی‌ها نخستین امتیاز خود را دشت کردند و در طرف دیگر تیم رشت نیز توانست چهارمین امتیاز خود را بدست آورد.

خبرنگار-جواد اکبریاری

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سن‌ایچ ساوه-پارسیان شهرقدس

سومین برد پیاپی ساوجی‌ها، آن‌ها را به صدرجدول رساند. شاگردان عقابی که علی‌رغم کسب ۹ امتیاز، با نتایج نزدیکی بر حریفان غلبه می‌کنند در تقابل با پارسیان شهرقدس نیز بردی خفیف را بدست آوردند. تیم شهرقدس هم نمایش خوب و قابل تحسینی از خود نشان داد و اگر در سایر دیدارهایش اینگونه بازی کند، می‌تواند نتایج مناسبی کسب کند.

خبرنگار-مهدی کاظمی

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

جدول گروه دو:

رده تیم ها بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز
۱ سن‌ایچ ساوه ۳ ۳ ۰ ۰ ۱۴ ۱۰ ۴ ۹
۲ دانش ورزش فریمان ۳ ۲ ۰ ۱ ۱۵ ۸ ۷ ۶
۳ نفت امیدیه ۲ ۲ ۰ ۰ ۸ ۴ ۴ ۶
۴ شهرداری رشت ۳ ۱ ۱ ۱ ۶ ۶ ۰ ۴
۵ بالان صنعت شیراز ۳ ۱ ۱ ۱ ۸ ۱۱ ۳- ۴
۶ رعدپدافند اصفهان ۳ ۱ ۰ ۲ ۱۱ ۱۳ ۲- ۳
۷ زاگرس خوزستان ۳ ۰ ۱ ۲ ۱۱ ۱۴ ۳- ۱
۸ مقاومت شهرداری مشهد ۲ ۰ ۱ ۱ ۲ ۶ ۴- ۱
۹ پارسیان شهرقدس ۲ ۰ ۰ ۲ ۵ ۸ ۳- ۰

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

جدول گلزنان گروه دو:

۶ گل:

پوریا گلشنی

۵ گل:

رحمان اسکندری-امید بهرامی‌زاده

۴ گل:

هاشم شیرعلی-طالب عرب‌پور

۳ گل:

رضا صوفی-رضا سپندار-سعید کرمی-علی حسینی-محمد معظم-محسن جانقربان

۲ گل:

علی رمضان‌پور-سعید خوش‌خلق-سعید زارع-مهرزاد زارعی-شهاب فتحی‌زاده-مجید احمدی-مسعود آستانه-حمید طاهری-رحیم‌نیا

۱ گل:

احسان سلطان‌پور-ناصر حاجی-نبی دهقان-سعید مهمان‌دوست-هومن یعقوبی‌نژاد-نیما راجعی-محمدحسن عباسی-محسن جعفری-عباس عاشورزاده-علی علیرضایی-خزایی-ایمان کاظم‌نژاد-هنردوست-سلطانی-کهندل-رستمی-رجبی-کریمی-جعفرخانلو-نجاتی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.