کد خبر : 85703
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دی 1395 - 0:37
-

بسته خبری لیگ یک شامل گزارش بازی‌ها، مصاحبه، جدول رده‌بندی و جدول گلزنان/گروه دوم

بسته خبری لیگ یک شامل گزارش بازی‌ها، مصاحبه، جدول رده‌بندی و جدول گلزنان/گروه دوم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته چهارم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور عصر روز جمعه برگزار شد.پایگاه خبری فوتسال ایران برای فصل جدید لیگ دسته یک، برنامه دارد تا با پوشش کامل این مسابقات به درخواست مخاطبین پرتعداد خود مبنی بر پوشش کامل‌تر رقابت‌های لیگ یک جامع عمل بپوشاند. بر همین اساس در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته چهارم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور عصر روز جمعه برگزار شد.پایگاه خبری فوتسال ایران برای فصل جدید لیگ دسته یک، برنامه دارد تا با پوشش کامل این مسابقات به درخواست مخاطبین پرتعداد خود مبنی بر پوشش کامل‌تر رقابت‌های لیگ یک جامع عمل بپوشاند.

بر همین اساس در پایان هر هفته از لیگ دسته اول، بسته خبری شامل گزارش مختصری از بازی‌های برگزار شده، مصاحبه، جدول رده‌بندی و جدول گلزنان را در اختیار مخاطبین قرار خواهیم داد.

 

بسته خبری لیگ یک-گروه دوم:

نفت امیدیه ۲-سن‌ایچ ساوه ۳

نبرد تیم‌های بالانشین لیگ یک را شاگردان عقابی به سود خود خاتمه دادند. در بازی حساس تیم‌های نفت امیدیه و سن‌ایچ ساوه که با استقبال نسبتا خوبی از سوی تماشاگران همراه شده بود، تیم میهمان توانست ۳ امتیاز را از آن خود کند. تیم نفت اگرچه نتوانست امتیازی از این دیدار کسب کند اما نمایشی قابل قبول از خود ارائه داد که اگر قدر فرصت‌های بدست آورده را مبی‌دانستند، می‌توانستند با امتیاز زمین بازی را ترک کنند.

خبرنگار:حسین موسوی

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

رعدپدافند اصفهان ۴-مقاومت مشهد ۳

در تقابل نزدیک و پایاپای دو تیم، میزبان پیروز شد. اصفهانی‌ها در خانه پیروز می‌شوند و خارج از خانه شکست می‌خورند.آن‌ها از ۴ دیدار گذشته خود ۶ امتیاز کسب کرده‌اند که هر دو پیروزی در اصفهان بدست آمده است. در طرف مقابل تیم مقاومت که با امیدهای زیادی برای فصل جدید آماده شده بود نتایج خوبی کسب نکرده است که همین مسئله باعث تعجب اهالی فوتسال شده است.

خبرنگار-محمد محمدی

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پارسیان شهرقدس ۳-بالان‌صنعت شیراز ۰

تیم میزبان با ارائه یک بازی منطقی و در سایه طرفدارانش که استقبال خوبی از بازی بعمل آورده بودند توانست ۳ امتیاز بازی را در خانه نگه دارد. شیرازی‌ها در این بازی خسته به نظر می‌رسیدند و نتوانستند موقعیت‌ خاصی روی دروازه حریف ترتیب دهند.

×مصاحبه یحیی‌زاده سرمربی پارسیان شهرقدس: ما امروز نمایش بسیار خوبی داشتیم و انصافا هفته پیش هم مستحق شکست نبودیم. خداروشکر همانطور که قبلا گفته بودم،روند نتیجه‌گیری ما از این هفته شروع شد و با رسیدن مصدومان روز به روز بهتر هم خواهیم شد و بسیار به آینده تیمم خوشبین هستم. امروز هم ۳ گل زدیم و ۷،۸ گل هم نزدیم. به تیم شیراز خسته نباشید می‌گویم و از تیم داوری هم بخاطر قضاوت خوبشان تشکر می‌کنم.

خبرنگار-جواد رضایی

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

زاگرس خوزستان ۳-دانش ورزش فریمان ۵

ناکامی اهوازی‌ها در لیگ یک همچنان ادامه دارد. این بازی با حضور تقریبی ۱۰۰ هوادار برگزار شد. درحایکه حدود ده دقیقه از آغاز بازی گذشته بود، درودیان ناظر مسابقه، بازی را بدلیل اینکه تعدادی از طرفداران اهوازی در پشت نیمکت تیم فریمان حضور داشتند، متوقف کرد و معتقد بود باید از نیمکت تیم فریمان فاصله بگیرند که این مسئله با اعتراض و لجبازی هواداران میزبان همراه شد. در این دیدار و درحالیکه تیم میزبان ۴ بر صفر از میهمانش عقب افتاده بود، روی به تاکتیک پاورپلی آورد اما این تاکتیک هم ثمری نداشت تا دانش ورزش فریمان به یک برد شیرین دست یابد. داوری ضعیف این مسابقه با اعتراض بسیار شدید هر دو تیم مواجه شد.

خبرنگار-کاظم خسروی

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

جدول گروه دو:

رده تیم بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز
۱ سن‌ایچ ساوه ۴ ۴ ۰ ۰ ۱۷ ۱۲ ۵ ۱۲
۲ دانش ورزش فریمان ۴ ۳ ۰ ۱ ۲۰ ۱۱ ۹ ۹
۳ نفت امیدیه ۳ ۲ ۰ ۱ ۱۰ ۷ ۳ ۶
۴ رعدپدافند اصفهان ۴ ۲ ۰ ۲ ۱۵ ۱۶ ۱- ۶
۵ شهرداری رشت ۳ ۱ ۱ ۱ ۶ ۶ ۰ ۴
۶ بالان‌صنعت شیراز ۴ ۱ ۱ ۲ ۸ ۱۴ ۶- ۴
۷ پارسیان شهرقدس ۳ ۱ ۰ ۲ ۸ ۸ ۰ ۳
۸ زاگرس خوزستان ۴ ۰ ۱ ۳ ۱۴ ۱۹ ۵- ۱
۹ مقاومت شهرداری مشهد ۳ ۰ ۱ ۲ ۵ ۱۰ ۵- ۱

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

جدول گلزنان گروه دو:

۷ گل:

امید بهرامی‌زاده

۶ گل:

پوریا گلشنی

۵ گل:

رحمان اسکندری-هاشم شیرعلی-محمد معظم

۴ گل:

طالب عرب‌پور-رضا سپندار

۳ گل:

رضا صوفی-سعید کرمی-علی حسینی-محسن جانقربان-علی رمضان‌پور-شهاب فتحی‌زاده

۲ گل:

سعید خوش‌خلق-سعید زارع-مهرزاد زارعی-مجید احمدی-مسعود آستانه-حمید طاهری-رحیم‌نیا-نبی دهقان-سهیل نجاتی-جلال جعفرخانلو-هومن یعقوبی‌نژاد-احسان سلطان‌پور-ایمان کاظم‌نژاد-کمال کهندل-ناصر حاجی

۱ گل:

سعید مهمان‌دوست-نیما راجعی-محمدحسن عباسی-محسن جعفری-عباس عاشورزاده-علی علیرضایی-خزایی-هنردوست-سلطانی-رستمی-رجبی-کریمی-مسعود گیاهچی-مهرداد بهشتی-محمد نویدبخش-علی شیخلر-وحید نوروزی-احمد عبدالهی-مصطفی مقدسیان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.