کد خبر : 85702
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دی 1395 - 0:35
-

بسته خبری لیگ یک شامل گزارش بازی‌ها، مصاحبه، جدول رده‌بندی و جدول گلزنان/گروه اول

بسته خبری لیگ یک شامل گزارش بازی‌ها، مصاحبه، جدول رده‌بندی و جدول گلزنان/گروه اول

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته چهارم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور عصر روز چهارشنبه برگزار شد.پایگاه خبری فوتسال ایران برای فصل جدید لیگ دسته یک، برنامه دارد تا با پوشش کامل این مسابقات به درخواست مخاطبین پرتعداد خود مبنی بر پوشش کامل‌تر رقابت‌های لیگ یک جامع عمل بپوشاند. بر همین اساس در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته چهارم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور عصر روز چهارشنبه برگزار شد.پایگاه خبری فوتسال ایران برای فصل جدید لیگ دسته یک، برنامه دارد تا با پوشش کامل این مسابقات به درخواست مخاطبین پرتعداد خود مبنی بر پوشش کامل‌تر رقابت‌های لیگ یک جامع عمل بپوشاند.

بر همین اساس در پایان هر هفته از لیگ دسته اول، بسته خبری شامل گزارش مختصری از بازی‌های برگزار شده، مصاحبه، جدول رده‌بندی و جدول گلزنان را در اختیار مخاطبین قرار خواهیم داد.

 

بسته خبری لیگ یک-گروه اول:

شاهد شیراز ۴-بهراد اردبیل ۳

نخستین شکست تیم بهراد، در شیراز رقم خورد. در جدال جذاب و دیدنی شاهد شیراز و بهراد اردبیل تیم میزبان از امتیاز میزبانی‌اش نهایت بهره را برد و نخستین پیروزی فصل خود و نخستین شکست میهمانش را به ثبت رساند. داوری پر حرف و حدیث این دیدار از نکات جالب توجه مسابقه بود که حواشی زیادی را بوجود آورد.

×مصاحبه امیرحسین برزگر سرمربی شاهد شیراز: شاهد یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین مسابقات لیگ یک بودیم. هردو تیم نمایش خوبی از خود نشان دادند و به لطف خدا ۳ امتیاز را بدست آوردیم.خوشحالیم که محمد فیروززاده بازیکن اسبق تیم‌های برق شیراز، ذوب‌آهن و فجر سپاسی که بسیار خوش‌تکنیک هستند به جمع ما اضافه شده و موفق به زدن یک گل هم شدند. به آینده تیممان بسیار امیدوارم.

خبرنگار-امین غضنفرنژاد

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مبل کریمی البرز ۲-مقاومت قرچک ۲

تساوی در تقابل تیم‌های بدون شکست این گروه، باعث شد که هر دو تیم همچنان بدون شکست باقی بمانند. موقعیت‌های گلزنی زیادی در این مسابقه خلق شد اما عکس‌العمل‌های خوب سنگربانان هر دو تیم مانع از به ثمر رسیدن گل‌های بیشتر در بازی شد تا امتیازات این دیدار حساس، تقسیم گردد.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

فردوسی مشهد ۱-حاجی‌منصف قائمشهر ۱

این دیدار بعلت عدم حضور نیروی انتظامی با ۸ دقیقه تاخیر آغاز شد. دو تیم که قبل از آغاز بازی در رتبه‌های پنجم و ششم قرار داشتند، به دنبال کسب ۳ امتیاز بودند. بازی با حملات فردوسی آغاز شد و این تیم روی یک حرکت تیمی، توسط امیرحسین داوودی به گل رسید اما خیلی زود این گل توسط عماد محمدی از تیم قائمشهر پاسخ داده شد.در نیمه دوم هر دو تیم که ۳ امتیاز را می‌خواستند روی به تاکتیک پاورپلی آوردند که نتیجه‌ای نداشت و بازی با تساوی در عدد یک خاتمه یافت.

×مصاحبه مصطفی نعمتی سرمربی فردوسی:بازی پرفشار و دشواری بود.نخستین دیدارمان در خانه بود و هنوز به شرایط آرمانی نرسیده‌ایم.مقابل تیمی که چند هفته در مسابقات حضور داشته، نمایش خوبی داشتیم درحالیکه ما فقط یک بازی برگزار کرده‌ایم و مطمئنا روند رو به رشدی را خواهیم داشت. امیدوارم بتوانیم با کسب نتایجی خوب، آبروی استان خراسان را حفظ کنیم. در رابطه با مسئله امین شامل با تیم حاجی‌منصف قائمشهر هم باید بگویم که همه به این مسئله می‌خندند زیرا بازیکنی که سابقه لیگ برتر دارد دلیلی ندارد که به لیگ یک رفته و آن هم بصورت رایگان در شهری دیگر بازی کند. این داستان‌هایی که قائمشهری‌ها ساخته‌اند، خنده‌دار است.

خبرنگار-جواد اکبریاری

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

استقلال نوین ماهشهر ۴-پاس قوامین تهران ۱

تیم نظامی پاس همچنان روی نوار ناکامی گام برمی‌دارد. این تیم مقابل میزبانش حرفی برای گفتن نداشت و مغلوب استقلال نوین ماهشهر شد. ماهشهری‌ها نشان داده‌اند تیمی غیرقابل پیشبینی هستند و در طرف مقابل تیم پاس قوامین اگر بخواهد به همین روند ادامه دهد، روزهای بسیار سختی در ادامه لیگ در پیش خواهد داشت.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

جدول گروه یک:

رده تیم بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز
۱ مقاومت قرچک ۳ ۲ ۱ ۰ ۹ ۶ ۳ ۷
۲ بهراد اردبیل ۴ ۲ ۱ ۱ ۱۲ ۱۱ ۱ ۷
۳ استقلال نوین ماهشهر ۴ ۲ ۰ ۲ ۱۲ ۹ ۳ ۶
۴ مبل کریمی البرز ۴ ۱ ۳ ۰ ۹ ۸ ۱ ۶
۵ حاجی منصف قائمشهر ۴ ۱ ۲ ۱ ۵ ۵ ۰ ۵
۶ آتلیه طهران قم ۳ ۱ ۱ ۱ ۱۰ ۸ ۲ ۴
۷ فردوسی مشهد ۳ ۱ ۱ ۱ ۵ ۳ ۲ ۴
۸ شاهد شیراز ۳ ۱ ۰ ۲ ۵ ۹ ۴- ۳
۹ پاس قوامین تهران ۴ ۰ ۱ ۳ ۷ ۱۵ ۸- ۱

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

جدول گلزنان گروه یک:

۵ گل:

سعید عساکره

۴ گل:

رضا طلوعی

۳ گل:

سعید قلندری-جعفر جمیل-طاها نعمتیان-بهزاد عباسی

۲ گل:

اصغر احمدی-بهزاد خلیلی-ایمان احمدی-مهدی کریمی-محمد قدیمی-مهرداد بابایی-فرشاد حامدیان-سهیل خلیلی-عماد محمدی

۱ گل:

کیانوش شیرپور-علیرضا موسوی-آرش خلیل‌پور-سینا خندان-میثم نوری-محمد هاتفی-رامین کریمی‌نژاد-محسن آصفی-اسدی-گراوند-بیگی-بخشی-وحید کاظمی-صالحی-نادری-بهاروند-تهرانی-علی اشرفی-محمد شماعی-صادق لویمی-سجاد صفدری-امیرحسین داوودی-حسن احمدی-حمید کاهبنده-محمد نجف-وحید نورالهی-ذوالفقارپور-بهنام قربانی-حامد دادفر-محمد زارعی-محمد فیروززاده-سعید جعفری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.