کد خبر : 85969
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دی 1395 - 12:19
-

لک:کسب امتیاز در نیم‌فصل دوم به مراتب سخت‌تر است/ برای گرفتن حقمان پافشاری می‌کنیم

لک:کسب امتیاز در نیم‌فصل دوم به مراتب سخت‌تر است/ برای گرفتن حقمان پافشاری می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک درباره آخرین شرایط تیم فوتسال گیتی‌پسند برای دیدار با شهروند ساری اظهار داشت: با تمرینات منظم و خوبی که در هفته اخیر پشت‌سر گذاشته‌ایم و با آنالیزی که از حریف داشته‌ایم، امیدواریم امتیاز کامل این دیدار را کسب کنیم. وی در پاسخ به این سؤال که آیا به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک درباره آخرین شرایط تیم فوتسال گیتی‌پسند برای دیدار با شهروند ساری اظهار داشت: با تمرینات منظم و خوبی که در هفته اخیر پشت‌سر گذاشته‌ایم و با آنالیزی که از حریف داشته‌ایم، امیدواریم امتیاز کامل این دیدار را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا به اهدافی که در نیم‌فصل نخست رقابت‌ها برای آن‌ها هدفگذاری کرده بودید، دست یافته‌اید یا خیر؟ بیان کرد: خوشبختانه در نیم‌فصل نخست رقابت‌ها با توجه به شرایط بازیکنان تیم، شرایط لیگ ‌برتر و بازی‌‎های ملی، به اهداف خود دست یافته‌ایم اما در نیم‌فصل دوم امتیاز گرفتن به مراتب سخت‌تر از نیم‌فصل نخست است.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ، هربازی برای ما حکم یک دیدار فینال را دارد و برنامه‌ها و اهداف خاصی بر هر دیدار در نظر داریم، امیدوارم اتفاقات خوب نیم‌فصل نخست در نیمه دوم فصل  نیز برای ما رقم بخورد و بتوانیم به اهداف و حقمان دست یابیم.

وی تصریح کرد: امیدوارم با تکمیل شدن ترکیبمان در هفته‌های آینده به نتایجی که مورد انتظارمان است دست یابیم تا دل مردم اصفهان و هوادارانمان را شاد کنیم.

لک درباره حواشی به وجود آمده در دیدار مقابل حفاری اهواز و جریان انصراف تیم گیتی‌پسند از ادامه مسابقات لیگ‌برتر تصریح کرد: با توجه به رﺃی کمیته انضباطی در آن دیدار از کمیته استیناف درخواست تجدید نظر کردیم و اعتقاد داریم رﺃی کمیته انضباطی پایه و اساس قانونی ندارد و اینکه قانون در شرایط بازی اعمال شده و داور نیز با اخراج کردن بازیکن متخلف و اعلام ضربه ایستگاهی به سود تیم حریف، تیم ما را جریمه کرده است.

وی ادامه داد: در انتهای آن دیدار، داور به خاطر خطای دروازه‌بان حفاری در پشت محوطه جریمه یک ضربه مستقیم به سود تیم اعلام نکرد که می‌توانستیم از آن ضربه نیز استفاده کنیم و حتی برنده بازی شویم؛ پس از آن جریان نیز چند تن از بازیکنان و کادر فنی تیم ما را نیز جریمه کردند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: تاوان خلاء قانونی در آیین‌نامه مسابقات را ما باید پس دهیم و در سایر لیگ‌ها مانند فوتبال نیز گیتی‌پسند از این قانون‌ها متضرر شده است؛ اما از طریق باشگاه پیگیر این قضیه هستیم که امتیاز از دست رفته ما را برگردانند و در این قضیه پافشاری می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹

اقای لک
شما مدعی خطای هند دروازبان حفاری هستید که اگر گرفته میشد موقعیتی برای تیم شما فراهم میشد
هرچند به نظر این حرکت بعد از سوت پایان بود ولی حتی اگر در زمان بازی هم بوده باشد دقیقا قبل از این صحنه و روی توپ بلند ارسال شده خطای هل دادن حریف با دست از سوی افشین کاظمی روی فرهاد توکلی انجام شد و پنالتی نقطه دوم برای حفاری بود که میتوانست گل شده و برنده باشد
لطفا همه چیز را به نفع خودتان نبینید

نام ... چهارشنبه , ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵

بنا بر گفته اقای هوشنگ نصیر زاده که از روی قوانین فیفا قرائت میشد انجام حرکت غیر ورزشی و غیر اخلاقی بازیکن شما باعث ورود کمیته اخلاق یا انظباطی بر اساس قانون میشود و این کمیته میتواند برای آن حکم صادر کند که این فراتر از نظر داور و عمل به قانون در زمان مسابقه است

نام ... پنجشنبه , ۹ دی ۱۳۹۵ - ۹:۲۰

فکر کنم نویسنده پیام بالا یکم حاش خوب نیست گیتی پسند چهار خطا داشت اگه اونم به نظر شما خطا بود میشد پنج خطا داداش یا خانم

نام ... پنجشنبه , ۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵

چقدر حرف اضافه میزنید شما خودتون دستور ورود به علی عابدین دادید وجدان داشته باشید