کد خبر : 86299
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1395 - 21:11
-

بارسلونا با صدرنشینی سال را تمام کرد

بارسلونا با صدرنشینی سال را تمام کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته سیزدهم لالیگا اسپانیا با برتری مدعیان و پیروزی پالما بعد از ۵ باخت پیاپی به پایان رسید. آخرین هفته لالیگا در سال ۲۰۱۶ شب گذشته (۳۰ دسامبر / ۱۰ دی) با برگزاری ۵ بازی به پایان رسید. در مهمترین دیدارهای این هفته ال‌پوزومورسیا در خانه توانست ۸ بر صفر گران کاناریا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته سیزدهم لالیگا اسپانیا با برتری مدعیان و پیروزی پالما بعد از ۵ باخت پیاپی به پایان رسید. آخرین هفته لالیگا در سال ۲۰۱۶ شب گذشته (۳۰ دسامبر / ۱۰ دی) با برگزاری ۵ بازی به پایان رسید. در مهمترین دیدارهای این هفته ال‌پوزومورسیا در خانه توانست ۸ بر صفر گران کاناریا را در هم بکوبد تا سال را با قرار گرفتن در جایگاه سوم جدول به پایان برساند. متئوس (۳ گل)، کاردینال (۲ گل)، فرناندو، رائول کامپوس و پیتو گل‌زنان ال‌پوزومورسیا در این دیدار بودند. همچنین کاردینال با دریافت کارت زرد دوم از سالن مسابقه اخراج شد. این یازدهمین بازی بدون شکست شاگردان دودا بود.

در دیگر دیدار اینترموویستار ۵ بر ۲ پنیسکولا را ار پیش رو برداشت. اورتیز، بورخا، ریکاردینیو، دارلان و دیوید پازوس گل‌زنان اینترموویستار در این دیدار بودند. گل‌های پنیسکولا نیز توسط میشل و خوان امیلو به ثمر رسید. اینترموویستار با این پیروزی در یک امتیاز بارسلونا و صدر جدول باقی ماند.

بارسلونا در خارج از خانه توانست ۳ بر یک مگنا را شکست دهد تا سال ۲۰۱۶ را با صدرنشینی در لالیگا به پایان برساند. بارسلونا در حالی توانست در این دیدار پیروز شود که سرخیو لوزانو و باتریا را به دلیل طی کردن دوران مصدومیت خود در اختیار نداشت. در سوی دیگر میدان، مگنا نیز سه بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در ترکیب نداشت. مارک تولرا، روملو و فرائو گل‌زنان بارسلونا در این دیدار بودند. تک گل میزبان نیز توسط اسوری به ثمر رسید.

پالما بعد از ۵ باخت پیاپی در این هفته پر قدرت ضاهر شد و توانست ۸ بر صفر پلاستیکو رومرو کارتاگنا را در خانه در هم بکوبد. آتوس (۲ گل)، چیچو (۲ گل)، پرادینسکی (۲ گل)، الوی روخاس و خوزلیتو گل‌زنان پلاما در این بازی بودند.

در دیگر دیدارها کت‌گاز انرژیا سانتا کلما در خانه یک بر یک مقابل ریبرا نابارا متوقف شد تا حضورش در جمع ۸ تیم برتر نیم‌فصل نخست و حضور در کوپا اسپانیا مسجل شود. مونته‌سینوس در یک دیدار خارج از خانه موفق شد ۲ بر یک لوانته دیگر تیم انتهای جدولی را شکست دهد تا بعد از ۱۳ هفته طعم برد را بچشد. ساراگوسا در حالی ۵ بر ۴ بورلا را شکست داد که هر دو تیم هفته پیش طعم شکست را چشیده بودند. بورلا با وجود این باخت همچنان برای حضور در جمع ۸ تیم پایانی نیم فصل نخست شانس دارد. سانتیاگو در حالی ۳ بر ۳ مقابل خائن متوقف شد که گل تساوی این دیدار را در ثانیه‌های پایانی توسط آرماندو به ثمر رساند.

در جدول گل‌زنان بعد از پایان هفته سیزدهم،  آدولفو از بارسلونا و دنی سالگادو از کت‌گاز انرژیا سانتا کلما همچون هفته گذشته با ۱۴ گل در صدر قرار دارند.

تا پایان هفته سیردهم حضور تیم‌های بارسلونا، اینترموویستار، ال‌پوزومورسیا و کت‌گاز انرژیا سانتا کلما در جمع ۸ تیم برتر نیم‌فصل مسجل شده است.

نتایج هفته سیزدهم:

* ال‌پوزومورسیا ۸ – گران کاناریا صفر

* سانتیاگو ۳ – خائن ۳

* اینترموویستار ۵ – پنیسکولا ۲

* کت‌گاز انرژیا سانتا کلما یک – ریبرا نابارا یک

* لوانته یک – مونته‌سینوس خومیا ۲

* مگنا یک – بارسلونا ۳

* پالما ۸ – پلاستیکو رومرو کارتاگنا صفر

* ساراگوسا ۵ – بورلا ۴

 

جدول رده‌بندی در پایان هفته سیزدهم:

رده تیم بازی برد تساوی باخت زده خورده تفاضل امتیاز
۱ بارسلونا ۱۳ ۱۰ ۱ ۲ ۶۳ ۲۷ ۳۶ ۳۱
۲ اینترموویستار ۱۳ ۱۰ ۰ ۳ ۵۷ ۲۳ ۳۴ ۳۰
۳ ال‌پوزومورسیا ۱۳ ۸ ۴ ۱ ۶۲ ۲۸ ۳۴ ۲۸
۴ کت‌گاز انرژیا سانتا کلما ۱۳ ۷ ۳ ۳ ۵۵ ۴۱ ۱۴ ۲۴
۵ پالما ۱۳ ۷ ۲ ۴ ۴۹ ۳۰ ۱۹ ۲۳
۶ پنیسکولا ۱۳ ۷ ۲ ۴ ۴۵ ۳۶ ۹ ۲۳
۷ خائن ۱۳ ۶ ۳ ۴ ۴۷ ۳۱ ۱۶ ۲۱
۸ مگنا ۱۳ ۶ ۳ ۴ ۴۲ ۳۶ ۶ ۲۱
۹ ریبرا نابارا ۱۳ ۵ ۲ ۶ ۳۱ ۳۴ ۱۷
۱۰ بورلا ۱۳ ۵ ۰ ۸ ۴۹ ۵۵ ۱۵
۱۱ ساراگوسا ۱۳ ۴ ۳ ۶ ۴۱ ۵۲ -۱۱ ۱۵
۱۲ سانتیاگو ۱۳ ۴ ۲ ۷ ۳۹ ۵۳ -۱۴ ۱۴
۱۳ پلاستیکو رومرو کارتاگنا ۱۳ ۳ ۳ ۷ ۳۲ ۴۸ -۱۶ ۱۲
۱۴ گران کاناریا ۱۳ ۳ ۲ ۸ ۳۵ ۶۰ -۲۵ ۱۱
۱۵ لوانته ۱۳ ۱ ۳ ۹ ۲۳ ۵۶ -۳۳ ۶
۱۶ مونته‌سینوس خومیا ۱۳ ۱ ۱ ۱۱ ۲۴ ۸۴ -۶۰ ۴

 

برنامه هفته چهاردهم:

* کت‌گاز انرژیا سانتا کلما – بارسلونا

* بورلا – ال‌پوزومورسیا

* خائن – مگنا

* پنیسکولا – سانتیاگو

* پلاستیکو رومرو کارتاگنا – اینترموویستار

* ریبرا نابارا – ساراگوسا

* مونته‌سینوس – خومیا پالما

* گران کاناریا – لوانته

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.