کد خبر : 86855
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1395 - 13:15
-

اصغری مقدم: گل خوردن در ۱۰ ثانیه پایانی تجربه بدی است

اصغری مقدم: گل خوردن در ۱۰ ثانیه پایانی تجربه بدی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم درباره دیدار حساس این هفته تیم دبیری با گیتی پسند در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال، گفت: گیتی پسند مدعی کسب عنوان قهرمانی است و همه جوره خوب است. این تیم فاصله خوبی با دیگر تیم ها در صدر جدول ایجاد کرده و قطعا بازی سختی داریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم درباره دیدار حساس این هفته تیم دبیری با گیتی پسند در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال، گفت: گیتی پسند مدعی کسب عنوان قهرمانی است و همه جوره خوب است. این تیم فاصله خوبی با دیگر تیم ها در صدر جدول ایجاد کرده و قطعا بازی سختی داریم. با این حال ما هم در بازی های خانگی خوب کار کرده ایم و می خواهیم رکورد هشت برد خانگی را مقابل گیتی پسند هم حفظ کنیم.

وی افزود: طبیعی است هر تیمی مثل گیتی پسند بیشتر هزینه کند، نتایج بهتری می گیرد ولی ما هم برای قهرمانی ناامید نیستیم و وظیفه داریم تا آخرین لحظه برای این هدف تلاش کنیم.

سرمربی تیم فوتسال دبیری در خصوص تساوی هفته گذشته به تیم حفاری، گفت: ما با دو پرواز به اهواز رفتیم و بازیکنانمان خسته بودند. البته همه چیز خوب بود و مشکل خاصی نداشتیم. ما یک دقیقه مانده به اتمام مسابقه گل برتری را زدیم ولی در ۱۰ ثانیه پایانی گل تساوی را خوردیم. دریافت گل در این ثانیه ها تجربه بدی است. هرچند داور در اعلام ضربه کرنر به سود حریف اشتباه کرد و همین کرنر به گل تبدیل شد ولی باید یاد بگیریم که تا سوت پایان بازی تمرکز خود را حفظ کنیم.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸

گل خوردن در ۱۰ ثانیه پایانی مربوط به نداشتن سرمربی است.