کد خبر : 86952
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1395 - 11:40
-

بسته خبری لیگ یک شامل گزارش بازی‌ها، مصاحبه، جدول رده‌بندی و جدول گلزنان/گروه اول

بسته خبری لیگ یک شامل گزارش بازی‌ها، مصاحبه، جدول رده‌بندی و جدول گلزنان/گروه اول

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته هفتم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه ۱۶ دی برگزار شد.پایگاه خبری فوتسال ایران برای فصل جدید لیگ دسته یک، برنامه دارد تا با پوشش کامل این مسابقات به درخواست مخاطبین پرتعداد خود مبنی بر پوشش کامل‌تر رقابت‌های لیگ یک جامع عمل بپوشاند. بر همین اساس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته هفتم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه ۱۶ دی برگزار شد.پایگاه خبری فوتسال ایران برای فصل جدید لیگ دسته یک، برنامه دارد تا با پوشش کامل این مسابقات به درخواست مخاطبین پرتعداد خود مبنی بر پوشش کامل‌تر رقابت‌های لیگ یک جامع عمل بپوشاند.

بر همین اساس در پایان هر هفته از لیگ دسته اول، بسته خبری شامل گزارش مختصری از بازی‌های برگزار شده، مصاحبه، جدول رده‌بندی و جدول گلزنان را در اختیار مخاطبین قرار خواهیم داد.

 

بسته خبری لیگ یک-گروه اول:

مبل کریمی البرز ۷ – استقلال نوین ماهشهر ۳

ماهشهری‌ها به همان اندازه که در خانه مقتدرانه ظاهر می‌شوند، در خارج از خانه به راحتی نتایج را به حریفان واگذار می‌کنند. تیم مبل کریمی نمایش بسیار خوبی در این دیدار خانگی از خود نشان داد و با پیروزی در این دیدار به جمع مدعیان بازگشت.

خبرنگار-احمد داودی

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پاس قوامین تهران ۷ – بهراد اردبیل ۳

پاسی‌ها در روزی که از حمایت اندک هواداران خود بهره می‌بردند، توانستند با یک بازی کاملا برتر و زیبا، فاتح این دیدار لقب بگیرند.تیم بهراد که از نیمه نخست روی بهپاورپلی آورده بود، بیشترین ضرر را از این سیستم کرد و اکثر گل‌ها را روی همین تاکتیک دریافت کرد.

×مصاحبه حمداله عینی سرمربی اردبیل: در فوتسال تیمی که از موقعیت‌هایش استفاده نکند قطعا بازنده خواهد شد.ما خیلی بیشتر از تیم حریف موقعیت داشتیم اما متاسفانه به ثمر ننشست. داوری این دیدار افتضاح بود.واقعا شرایط فوتسال با این وضعیت خنده‌دار شده است. تیم ما چهار بازی است که از داوری لطمه می‌بیند.من از آقای نظری خواهش می‌کنم در چیدمان داوری دقت بیشتری بکند زیرا داوران بسیار ضعیف سوت می‌زنند.متاسفانه شرایط بگونه‌است که اگر اعتراض کنیم، متهم خواهیم شد. انتقاد شدیدی از مسئولان پاس دارم زیرا ما دو روز است که در تهران هستیم اما نیم ساعت هم سالن دستجردی را دراختیار ما نگذاشتند. به هرکدام از مسئولان این تیم زنگ می‌زدیم، می‌گفتند که ما خودمان هم سالن را به سختی می‌گیریم. خب اگر سالن نمی‌توانید بگیرید پس تیم داری هم نکنید! هر تیمی به اردبیل می‌آید ما یک ساعت و نیم سالن را دراختیارشان می‌گذاریم اما متاسفانه در خارج از خانه با چنین مشکلاتی مواجه می‌شویم.

×مصاحبه غلامرضا مرادی سرمربی پاس قوامین: در طول هفته کار خاصی نکردیم. اغلب بازیکنانمان بخاطر شرایط سربازی و دوری از خانواده در شرایط روحی سختی هستند.ما فقط این هفته روی مسائل روحی و روانی آنها کار کردیم.قطعا در نیم‌فصل دوم تیم متفاوتی را از ما خواهید دید. تیم اردبیل هم تیم خوبی بود. بنده از همین طریق رسا از تیم بهراد اردبیل بدلیل ندادن تایم سالن به آن‌ها عذرخواهی می‌کنم.ما خودمان هم برای گرفتن تایم مشکل داریم اما این دلیل موجهی نخواهد بود. آن‌ها حق دارند که کعترض باشند و من هم از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم.

خبرنگار-جواد رضایی

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آتلیه طهران قم ۵ – فردوسی مشهد ۳

در دیداری پربرخورد که با اتفاقات زیادی از جمله مصدومیت شدید بازیکنان و بیرون کشیدن تیم میهمان در اعتراض به داوری همراه بود، تیم میزبان پیروز میدان شد. هر دو تیم فوتسال زیبایی به نمایش گذاشتند اما این تیم آتلیه قم بود که از فرصت‌هایش بهره لازم را برد و ۳ امتیاز را بدست آورد. داوری ضعیف این دیدار با اعتراضات شدید هر دو تیم مواجه شد.

خبرنگار-امیرحسین صالحی

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مقاومت قرچک صفر – شاهد شیراز ۳

نخستین شکست فصل مقاومت در خانه رقم خورد. تیم شاهد مزد بازی منطقی خود را در این دیدار گرفت هرچند در برخی از صحنه‌های بازی شانس هم یار آن‌ها بود. مقاومت پس از دریافت گل نخست روی به پاورپلی آورد اما نه تنها ثمری برای این تیم نداشت بلکه دوگل دیگر نیز دریافت کردند.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

جدول گروه یک:

رده تیم بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز
۱ مقاومت قرچک ۶ ۴ ۱ ۱ ۲۰ ۹ ۱۱ ۱۳
۲ آتلیه‌طهران قم ۶ ۳ ۱ ۲ ۲۳ ۲۰ ۳ ۱۰
۳ مبل کریمی البرز ۶ ۲ ۳ ۱ ۲۱ ۱۷ ۴ ۹
۴ حاجی‌منصف قائمشهر ۶ ۲ ۳ ۱ ۱۲ ۱۰ ۲ ۹
۵ شاهد شیراز ۶ ۳ ۰ ۳ ۱۳ ۱۵ ۲- ۹
۶ استقلال‌نوین ماهشهر ۷ ۳ ۰ ۴ ۱۹ ۲۵ ۶- ۹
۷ بهراد اردبیل ۶ ۲ ۲ ۲ ۱۸ ۲۱ ۳- ۸
۸ پاس قوامین تهران ۷ ۲ ۱ ۴ ۲۱ ۲۵ ۴- ۷
۹ فردوسی مشهد ۶ ۱ ۱ ۴ ۱۲ ۱۷ ۵- ۴

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

جدول گلزنان گروه یک:

۶ گل:

سعید عساکره-میثم نوری-پژمان بهادی‌وند

۵ گل:

سعید قلندری-بهزاد عباسی-محمد گراوند-فرشاد حامدیان-محسن بخشی

۴ گل:

رضا طلوعی-ابراهیم قبادی

۳ گل:

جعفر جمیل-طاها نعمتیان-علی اشرفی-ایمان احمدی-محمد فیروززاده-مرتضی صالحی-حسن احمدی-وحید کاظمی-محسن عاصفی-علی ابراهیم‌بیگی-اصغر احمدی

۲ گل:

بهزاد خلیلی-مهدی کریمی-محمد قدیمی-مهرداد بابایی-سهیل خلیلی-عماد محمدی-سجاد صفدری-علیرضا موسوی-محمد نجف‌زنگنه-آرش خلیل‌پور-مصطفی حیدری-محمد هاتفی-امیرحسین داوودی-حمید کاه‌بنده-وحید تهرانی-سینا خندانی-کیانوش شیرپور-بهنام قربانی-محسن نظام‌دوست-محسن فقیهی‌راد-محمد زارعی-امید رخشانی

۱ گل:

رامین کریمی‌نژاد-بهروز اسدی-نادر نادری-محمد شماعی-صادق لویمی-وحید نورالهی-ذوالفقارپور-حامد دادفر-سعید جعفری-علیرضا دیوسالار-مازیار امیرخانلو-احمد دستیاران-ایمان فلاحی-محمد رمضانی-محمد فتحی-هاشم محمدی-صابر خوشنما-عباس بلوکانی-مجتبی راشدی‌زاده-سیدعلی حسینی-محمد کرمی-مهدی خیری-احسان جامه‌بزرگی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

آ سه شنبه , ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴

آقای عینی برو تیمتو جمع کن
هر وقت باختی همه جز خودت مقصر شدن
ما که تو سالن بودیم
داور چکار به تیم تو داشت؟
یجوری میگه داوری افتضاح بوده که انگار پاس با کمک داور با حداقل اختلاف برده
مرد حسابی با چهار گل اختلاف رو اشتباه سیستمی خودت باختی چرا فرافکنی میکنی؟