کد خبر : 87006
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دی 1395 - 9:57
-

برنامه های آماده سازی تیم فوتسال بانوان

برنامه های آماده سازی تیم فوتسال بانوان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،لیلا صوفی زاده نایب رییس فوتبال بانوان از برنامه‌ها و رایزنی‌های فدراسیون فوتبال در مورد فوتسال بانوان خبر داد. *لهستان، مالزی، ژاپن، ویتنام و ازبکستان کشورهای مدنظر برای دیدارهای تدارکاتی فوتسال “برای انجام دیدارهای تدارکاتی برای تیم ملی فوتسال پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است. روزهای ۲۵ تا ۲۹ ام در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،لیلا صوفی زاده نایب رییس فوتبال بانوان از برنامه‌ها و رایزنی‌های فدراسیون فوتبال در مورد فوتسال بانوان خبر داد.

*لهستان، مالزی، ژاپن، ویتنام و ازبکستان کشورهای مدنظر برای دیدارهای تدارکاتی فوتسال

“برای انجام دیدارهای تدارکاتی برای تیم ملی فوتسال پیشبینی‌های لازم انجام شده است. روزهای ۲۵ تا ۲۹ ام در هفته آخر بهمن‌ماه با تیمِ ویتنام و یا مالزی یک دیدار دوستانه خواهیم داشت. مطابق همکاری‌های مشترک در برگزاری دیدارهای دوستانه بین دو تیم ایران و روسیه، اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶ نیز در یک تورنمنت چهارجانبه به میزبانی روسیه، با حضور تیم‌های ایران، چک، اسپانیا حضور خواهیم داشت. تدارک بازی با تیم‌های لهستان، مالزی، ژاپن و ویتنام در برنامه کاری ما لحاظ شده است. با لهستان نیز رایزنی خواهیم داشت تا یک دیدار تدارکاتی را برگزار کنیم. البته سرمربی تیم ملی فوتسال تمایل دارند هفته آخر تیرماه یا اوایل مردادماه دیدار با لهستان برگزار شود که با تعطیلات تابستانه لهستانی‌ها تداخل دارد، در حال حاضر در حال رایزنی هستیم، اگر لهستان نشود با ازبکستان رایزنی خواهیم کرد. ۲۵ شهریورماه تا ۴ مهرماه نیز بازی‌های داخل سالن المپیک را در برنامه داریم که در عشق‌آباد ترکمنستان برگزار می‌شود. به تایلندی‌ها نیز درخواست داده‌ایم که در نیمه دوم سال جاری یک دیدار دوستانه داشته باشیم اما به دلیل این که اردویی نداشته‌اند آمادگی لازم را برای برگزاری دیدار دوستانه نداشتند. کشور ویتنام نیز شرایط مشابه با تایلند را دارد و ممکن است در سه ماه نخست سال ۱۳۹۶ با تایلند دیدار داشته باشیم.”

*در رقابت‌های المپیک ۲۰۱۸ آرژانتین، فوتسال بانوان جایگزین فوتبال شده است

“اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۵ به منظور تقویت تیم بزرگسالان فوتسال بانوان در آینده، تیم زیر ۱۷ سال با هدایت شهناز یاری تشکیل شد. یکی از دلایل تشکیل تیم زیر ۱۷ سال فوتسال، تصمیم فیفا برای جایگزین شدن تیم فوتسال زیر ۱۸ سال به جای فوتبال در رقابت‌های المپیک ۲۰۱۸ آرژانتین است. در حقیقت همان المپیک نوجوانان است که تیم فوتبال ۱۵ سال ایران با حجاب اسلامی در سال ۲۰۱۰ شرکت کرده بود.”

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.