کد خبر : 87272
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 دی 1395 - 10:11
-

مدعیان در پیچ آسان جاده قهرمانی

مدعیان در پیچ آسان جاده قهرمانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال در شرایطی عصر امروز برگزار می شود که بازی های هفته هفدهم به دلیل فوت آیت الله هاشمی به زمان دیگری موکول شد و تیم ها با استراحتی بیشتر بازیهای هفته هجدهم را برگزار می کنند. در بازی های این هفته مدعیان با تیم های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال در شرایطی عصر امروز برگزار می شود که بازی های هفته هفدهم به دلیل فوت آیت الله هاشمی به زمان دیگری موکول شد و تیم ها با استراحتی بیشتر بازیهای هفته هجدهم را برگزار می کنند. در بازی های این هفته مدعیان با تیم های پایین جدولی روبرو می شوند.

گیتی پسند با تماشاگر میزبان قزوینی ها

تیم گیتی پسند که هنوز منتظر صدور رای استیناف در مورد بازی تیمش با حفاری است امروز میزبان تیم پایین جدولی طرح و توسعه است که حتی زمزمه عدم سفر آنها به اصفهان به دلیل مشکلات مالی شنیده می شد.گیتی پسندی ها پس از دو جلسه محروم بودن از همراهی تماشاگر در این بازی با حمایت آنها امیدوار به کسب نتیجه مطلوب هستند.این در حالی است که طرح و توسعه این بار با یک مربی جدید به نام محمود عبدالهی مقابل صدرنشین لیگ به میدان می رود.

دوئل مس با قعرنشین بدون مربی

دانشگاه آزاد که پس از ناصر صالح نتوانسته مربی جدید استخدام کند امروز در خانه مس سونگون جدال دشواری با شاگردان علی افضل دارد. مسی ها مترصد فرصتی برای کاهش اختلاف امتیاز خود با گیتی پسند هستند و به نظر می رسد در بازی خانگی امروز کار دشواری نداشته باشند.البته اتفاقات بازی با طرح و توسعه درس عبرتی برای مسی ها شده تا هیچ تیمی را دست کم نگیرند.

دبیری در خانه مقاومت به دنبال پیروزی

دبیری تبریز که جناریو بازیکن برزیل خود را هم از دست داد برای رسیدن به سه امتیاز به کرج می رود. تیم مقاومت نشیب و فراز زیادی داشته و قابل پیش بینی نیست و همین امر کار تیم اصغری مقدم را دشوار می کند. دبیری در ثانیه پایانی بازی با حفاری سه امتیاز را از دست داد و به همین خاطر نمی خواهد این بار به راحتی یپروزی را از دست بدهد.

دشوار ترین بازی برای تاسیسات

در بین مدعیان قهرمانی دشوارترین مصاف برای تاسیسات دریایی است که میزبان فرش آرای مشهد است. تیم مشهدی که دو بازی اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته با انگیزه کسب امتیاز به تهران می آید اما تاسیسات در تعطیلات به خوبی تیمش را تقویت کرده و به هیچ چیز جز پیروزی راضی نیست.

حفاری می خواهد بماند

حفاری که در نیم فصل دوم هنوز طعم پیروزی را نچشیده امیدوار است این بار در خانه به پیروزی رسیده و بتواند اختلاف امتیازش با بالای جدول را کم کند. شاگردان علاسوند البته بازی دشواری دارند به خصوص که حسن زاده سرمربی فصل گذشته خود با تیم شهرداری ساوه انگیزه های بالایی برای این بازی دارد تا به مدیران حفاری نشان دهد که از دست دادن او اشتباه بوده است.

آذرخش امیدوار

آذرخش که شرایط بهتری نسبت به قبل پیدا کرده میزبان یاسین پیشرو است که نشیب و فراز زیادی داشته است.البته شاگردان حیدریان در دو هفته اخیر نتایج خوبی گرفته اند و از بحران دور شده اند با این حال بازی در زمین بندرعباسی ها کار آسانی نیست و به همین دلیل کفه ترازو به نفع آذرخش سنگینی می کند.

جدال میانه جدولی ها

دو تیم شهروند ساری و ارژن شیراز که در میانه جدول رقابت نزدیک برای رسیدن به بالای جدول دارند در قلعه عقابها با هم روبرو می شوند.سرمربی ارژن پیش از این بازی از نجاریان به خاطر لغو بازیهای هفته هفدهم گلایه کرد و به نظر می رسد این اتفاق حساسیت های بازی را زیاد کند.

برنامه و اسامی داوران هفته هجدهم لیگ برتر

دوشنبه ۲۷/ ۱۰/ ۹۵ ، ساعت ۱۶

مقاومت البرز-دبیری تبریز (سالن انقلاب کرج)

داوران:حمید کاشانی-حسین توانا-علی زنگنه-امید ظریفیان   ناظر:جواد فهیمی‌راد

شهروند ساری-ارژن شیراز (سالن سیدرسول حسینی ساری)

داوران:محمدعلی ترحمی-محمدرضا ذاکری-قباد فتح‌الهی-مسعود شفیعی   ناظر:محمد فرجی

آذرخش بندرعباس-یاسین‌پیشرو قم (سالن فجر بندرعباس)

داوران:محمود نصیرلو-عبدالرحیم محمدی-امیرمختار رودساز-منصور قربانی   ناظر:کوروش هاشمی

گیتی‌پسند اصفهان-طرح و توسعه الوند (سالن پیروزی اصفهان)

داوران:وحید سلیمانی-علی حاتمی-رضا رحیمی-میلاد امیری   ناظر:عبدالواحد بیت‌سیاح

تاسیسات دریایی تهران-فرش‌آرا مشهد (سالن فدراسیون هندبال تهران)

داوران:وحید عرض‌پیما-رضا ترابی-محمد داودپور-مصطفی زینی   ناظر:منوچهر نظری

ملی حفاری خوزستان-شهرداری ساوه (سالن نفت اهواز)

داوران:حسین شاهمرادی-رضا وثوقی-جواد دهقان-وحید مفتاح   ناظر:هرمز مشفق

مس سونگون-دانشگاه‌آزاد تهران (سالن شهیدپورشریفی تبریز)

داوران:پژمان رضایی-فرزین صالح-مصطفی کرد-مهدی کرد   ناظر:عباس رنجی

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.