کد خبر : 87782
تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1395 - 22:59
دسته‌بندی نشده
-

تقدیر از بازیکن آتش نشان یاسین پیشرو/ گل نخوردن تیم ۳ نفره در ۲ دقیقه!

تقدیر از بازیکن آتش نشان یاسین پیشرو/ گل نخوردن تیم ۳ نفره در ۲ دقیقه!
دیدار تیم های یاسین پیشرو قم و ارژن شیراز در حالی به سود شاگردان حیدریان به پایان رسید که با حواشی جالبی همراه بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از قم، عصر امروز(شنبه) دیدار دو تیم یاسین پیشرو قم و ارژن شیراز در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد.

نیمه نخست بازی با حملات تیم میزبان شروع شد تا بالاخره روح الله ایثاری توانست گل اول قمی ها را به ثمر برساند.در ادامه یاران ارژن شیراز هم از لاک دفاعی خود خارج شدند و توانستند روی یک ضد حمله گل مساوی را وارد دروازه حریف کنند.

در دقایق آخر نیمه نخست قمی ها توسط کاپیتان خود به گل دوم رسیدند، تا نیمه نخست با برتری به رختکن بروند. با آغاز نیمه دوم و در همان دقیقه اول بازهم بازیکنان یاسین پیشرو دروازه میهمان خود را باز کردند تا اختلاف به دو گل برسد.

در ادامه بازی نماینده شیراز بازی را در اختیار گرفت و توانست اختلاف را به حداقل برساند. دقیقه ۳۳ بازی بود که مهدی زاهدی بازیکن یاسین پیشرو بعد از خطا، کارت زرد دوم خود را گرفت و اخراج شد تا ۲ دقیقه طلایی نصیب بازیکنان ارژن  شود.

در دقیقه ۳۴ درحالی که میزبان با یک یار کمتر بازی می کرد، ناصر اطمینان بازیکن یاسین که دقایقی قبل به خاطر اعتراض کارت دریافت کرده بود، درحالی که توپ به نفع تیم ارژن به بیرون رفته بود ضربه ای به توپ زد که داور بلافاصه کارت زرد دوم را هم به این بازیکن نشان داد و با اخراج وی یاسین پیشرو ۳ نفره به بازی ادامه داد!

اما در عین ناباوری تیم شیرازی با ۲ بازیکن بیشتر نتوانست به گل برسد!

در ادامه بازی هم سهم هر دو تیم یک گل بود تا بازی در آخر با نتیجه ۴ بر ۳ به سود میزبان به پایان رسد.

حواشی بازی:

ابتدای بازی استقبال به شدت ضعیفی انجام شده بود و کمتر از ۵۰ نفر در ورزشگاه حضور داشتند که رفته رفته در انتهای بازی به حدود ۳۰۰ نفر رسیدند.

رحمانی مدیرعامل یاسین و انصاری فرد مدیر فنی تیم در جایگاه ویژه حضور داشتند.

ابتدای بازی از برزگر بازیکن یاسین پیشرو که در آتشنشانی استان فعالیت دارد قدردانی شد. این بازیکن با لباس آتشنانی در مراسم پیش بازی شرکت کرده بود.

یک دقیقه سکوت به احترام شهدای آتشنشان کشور گرفته شد.

مجتبی نصیری نیا گلر یاسین که هفته گذشته اخراج شده بود روی سکو حضور داشت.

قمی ها در این بازی به علت محرومیت گلر دوم خود، دروازه بان ذخیره نداشتند!

نیمه دوم با اخراج ناصر اطمینان و ۳ نفره شدن یاسین، کادر فنی این تیم اعتراض شدیدی به تصمیم داور داشت.

در حالی که یاسین با ۳ بازیکن در حال بازی بود با اجازه داور یک بازیکن دیگر وارد زمین شد تا قمی ها با تیم ۴ نفره به ادامه بازی بپردازند که به یکباره کادر ارژن به اعتراض پرداخت و معتقد بود که هنوز ۲ دقیقه نشده است؛ بعد از این اتفاق بازی متوقف شد و داور یک کارت زرد به بازیکن یاسین پیشرو نشان داد، که این داستان در حالی اتفاق افتاد که بازیکن چهارم با اجازه داور بازی وارد شده بود.

انتهای بازی درگیری بین کمک مربی ارژن و عوامل انتظامی سالن شکل گرفت که با دخالت سایر مسئولین ختم به خیر شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰:۰۶

خداوکیلی این داور هارو از کجا میارید برای قم سوت بزنن ایثاری با اجازه داور سوم رفت تو زمین بعد داور دوم اومد بهش کارت بده داور اول گفت نده بچه های خودمون گفته بیاد تو زمین ،،داور دومم گفت نه زشته بزار بهش بدم داور سومم میگفت من بهش گفتم بره ولی باید از داور اول اجازه میگرفت خخخخخخ تاسف بر شما نا داوران

نام ... یکشنبه , ۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱:۰۶

ماشالله بچه ها قم.تو این بازی غیرتشون رو نجات دادن.تا جایی که سرشون رو جلو توپ گذاشتن و نذاشتن تیم گل بخوره.دمتون گرم خسته نباشید.ماشالله سعیدقاسمی.روح الله.سجاد.هاشم.مسعود.افای حیدریان.امین مجیدی و…..
زنده باد فوتسال قم