کد خبر : 87929
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 بهمن 1395 - 9:51
-

اصغری مقدم:تلاش می‌کنیم در جمع مدعیان بمانیم/از هواداران می‌خواهم تا آخرین روز از ما حمایت کنند

اصغری مقدم:تلاش می‌کنیم در جمع مدعیان بمانیم/از هواداران می‌خواهم تا آخرین روز از ما حمایت کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری‌مقدم در خصوص پیروزی مقابل تیم فوتسال شهروند ساری در لیگ برتر اظهار داشت: هر دو تیم بازی خوب و تماشاگرپسندی را به نمایش گذاشتند و تیم شهروند ساری تمام تلاشش را انجام داد اما انگیزه تیمی ما بیشتر بود و برنده بازی شدیم. وی در مورد وضعیت مصدومان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری‌مقدم در خصوص پیروزی مقابل تیم فوتسال شهروند ساری در لیگ برتر اظهار داشت: هر دو تیم بازی خوب و تماشاگرپسندی را به نمایش گذاشتند و تیم شهروند ساری تمام تلاشش را انجام داد اما انگیزه تیمی ما بیشتر بود و برنده بازی شدیم.
وی در مورد وضعیت مصدومان و محرومان تیمش گفت: بعضی از بازیکنان ما مصدوم و محروم بودند اما آذربایجان را با غیرتش می‌شناسند و خدا را شاکریم که بازیکنانم با روحیه و تلاش مضاعف توانستند پیروز میدان شوند.
مربی-بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز تصریح کرد: من و بازیکنانم وظیفه داریم تا آخرین روز تمام تلاش‌مان را به کار بگیریم تا در جمع مدعیان باشیم.
اصغری‌مقدم خاطرنشان کرد: البته با توجه به نتایج سایر تیم‌ها کماکان رقابت تنگاتنگی بین تیم‌های بالای جدول‌ وجود دارد و تمامی تیم‌ها تلاش می‌کنند امتیازی از دست ندهند تا در کورس قهرمانی باقی بمانند.
مربی-بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز در پایان گفت: هواداران تبریزی با فرهنگ‌ترین هواداران ایران هستند و من افتخار می‌کنم چنین هوادارانی داریم. از هواداران می‌خواهم تا آخرین روز لیگ از تیم دبیری حمایت کنند.

منبع:میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.