کد خبر : 87969
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 بهمن 1395 - 17:19
-

شمسایی:سالن دلخواه بازیکنان ما نبود/ اگر در نیم‌فصل اول به سه تیم پایین جدولی نمی باختیم حالا صدرنشین بودیم

شمسایی:سالن دلخواه بازیکنان ما نبود/ اگر در نیم‌فصل اول به سه تیم پایین جدولی نمی باختیم حالا صدرنشین بودیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در خصوص شرایط تیم فوتسال تاسیسات دریایی در لیگ برتر گفت: به غیر از تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان که شرایط متفاوتی دارد، سایر تیم ها تلاش می کنند در جدول صعود کنند. تیم تاسیسات هم با تفاضل گل در جدول صعود و سقوط دارد که مهم نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در خصوص شرایط تیم فوتسال تاسیسات دریایی در لیگ برتر گفت: به غیر از تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان که شرایط متفاوتی دارد، سایر تیم ها تلاش می کنند در جدول صعود کنند. تیم تاسیسات هم با تفاضل گل در جدول صعود و سقوط دارد که مهم نیست. همین که این هفته مقابل تیم دانشگاه آزاد پیروز شدیم و در کورس قهرمانی هستیم برای ما مهم است.
وی افزود: تمرکز تیم تاسیسات برای این است که در هفته های باقی مانده لیگ در همه مسابقات پیروز باشد. اگر در نیم‌فصل اول به سه تیم پایین جدولی نمی باختیم حالا صدرنشین بودیم. با این حال چهار هفته پی در پی است که برنده از زمین خارج می شویم اما هنوز اتفاقی در جدول رده بندی رخ نداده است.
سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی در خصوص مسابقه با تیم دانشگاه آزاد گفت: دور رفت مقابل تیم دانشگاه باخته بودیم و به همین علت بازیکنان شرایط روحی پایین تری نسبت به حریف داشتند. سالن مسابقه هم مورد دلخواه بازیکنان ما نبود. شروع بدی در این بازی داشتیم و عقب افتادیم. حریف هم دفاع خوبی داشت اما با فشار زیادی که در طول مسابقه به حریف وارد کردیم، تجربه به کمک‌مان آمد و در ثانیه های پایاین به برتری رسیدیم.
وی ادامه داد: مسابقه پرریسکی مقابل دانشگاه آزاد برگزار کردیم و گلی دریافت کردین که غیرقابل باور بود اما وقتی تیم عقب افتاد همه اعضای تیم از جمله نیمکت تاسیسات تلاش کردند تا شکست را جبران کنیم.
شمسایی در خصوص دعوت برای بازی در تیم بزرگان فوتبال و فوتسال دنیا گفت: قبلا هم چند بار برای این بازی دعوت شده بودم که هر بار به دلایل خاصی که نباید بگویم، در آن مسابقات شرکت نکردم و این بار تصمیم گرفتم در این مسابقه حاضر شوم و امیدوارم نماینده شایسته ای برای ایران باشم. در این مسابقه بازیکنان بزرگی چون “پائول مالدینی” از ایتالیا و “فالکائو” از برزیل حضور داشته باشند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.