کد خبر : 88160
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 بهمن 1395 - 20:34
-

برتری شهروند در دیداری کم‌حاشیه/ تجلیل از آتش‌نشانان زحمتکش در بین دو نیمه

برتری شهروند در دیداری کم‌حاشیه/ تجلیل از آتش‌نشانان زحمتکش در بین دو نیمه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار  تیم‌های شهروند ساری و طرح و توسعه الوند در بیستمین هفته از لیگ برتر با برتری میزبان خاتمه یافت. گزارش و حواشی این دیدار پرگل را در ادامه مشاهده کنید. پنجشنبه ۷/ ۱۱/ ۱۳۹۵ ، سالن سیدرسول حسینی ساری داوران: رضا وثوقی- حسین توانا- علی زنگنه- مهدی عظیم اخطار: رضا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار  تیم‌های شهروند ساری و طرح و توسعه الوند در بیستمین هفته از لیگ برتر با برتری میزبان خاتمه یافت. گزارش و حواشی این دیدار پرگل را در ادامه مشاهده کنید.

پنجشنبه ۷/ ۱۱/ ۱۳۹۵ ، سالن سیدرسول حسینی ساری

داوران: رضا وثوقی- حسین توانا- علی زنگنه- مهدی عظیم

اخطار: رضا امانی (شهروند ساری)- حمیدرضا پورجاوید (طرح و توسعه)

اخراج: مصطفی امرجی (سرپرست طرح و توسعه)

گلزنان: حمیدرضا ره‌انجام(۱۳ٰ و ۱۴ٰ)-مرتضی عظیمایی(۳۱ٰ و ۳۲ٰ)-علی ابراهیمی(۳۷ٰ و ۳۹ٰ)-طاها مرتضوی(۲۴ٰ) برای شهروند ساری- امید طالبی(۳۰ٰ) برای طرح و توسعه الوند.

ترکیب شهروند: جواد منتظر-هادی جعفری–علی کیایی-رضا امانی-مرتضی عظیمایی-امیرحسین طیبی-حمیدرضا ره انجام-علی ابراهیمی-مسعود سعادتی-طاها مرتضوی-محمدرضا کرد-محمد طاهری.

ترکیب طرح و توسعه:حمید امامی-مصطفی اخلاصیان-حامد عبداللهی-امید بال‌افکن-حمیدرضا پورجاوید-امید طالبی-حسن محمدی-سهند رضاپور-حمیدرضا کریمی-سعید یاقوتی-حمید سرخدار.

گزارش بازی:

دیدار تیم‌های شهروند ساری و طرح و توسعه الوند، با برتری قاطع میزبان به پایان رسید. در ده دقیقه ابتدایی بازی پایاپایی را از هردو تیم شاهد بودیم و هرکدام از تیم‌ها صاحب چند فرصت گلزنی شدند ولی گلی درپی نداشت. اما در دقیقه ۱۳ و به فاصله یک دقیقه، تیم میزبان توسط حمیدرضا ره‌انجام بازیکن جوان خود به دو گل دست یافت تا سالن غرق در شادی شود. پس از دریافت دو گل، تیم میهمان بازی را در دست گرفت و چند فرصت بر روی دروازه میزبان خلق کرد اما عکس‌العمل‌های خوب جواد منتظر سنگربان شهروند مانع فروپاشی دروازه تیمش می‌شد تا نیمه نخست بازی با همان دو گل به‌سود شهروند خاتمه یابد. در نیمه دوم نیز تیم طرح و توسعه صاحب چند فرصت مناسب گلزنی شد که عکس‌العمل‌های خوب جواد منتظر و همچنین بی‌دقتی بازیکنان این تیم مانع از گلزنی می‌شد و فقط یک‌بار توانستند دروازه میزبان را باز کنند. در ادامه بازی تیم شهروند در سایه حمایت تماشاگران پرشورش و با بهره‌گیری از تجربه بازیکنانش توانست ۵ گل دیگر را وارد دروازه میهمان کند تا این دیدار با برتری ۷ بر یک میزبان به اتمام برسد.

حواشی:

-پیش از شروع بازی، نیمکت‌نشینان دو تیم خوش و بش گرمی با یکدیگر داشتند.

-همچنین قبل از آغاز بازی، از سوی باشگاه شهروند ساری از برخی پیشکسوتان فوتبال استان مازندران تجلیل بعمل آمد.

-تیم میزبان با در دست داشتن بنری، شهادت چند آتش‌نشان کشورمان در حادثه تلخ پلاسکو را تسلیت گفتند.

-محمد طاهری که بعلت مصدومیت ۷ هفته در ترکیب تیمش حضور نداشت، در این مسابقه تیمش را همراهی کرد.

-این دیدار بصورت زنده از سیمای استان مازندران پخش شد.

-تیم شهروند با لباس نارنجی رنگ و تیم الوند با لباس سبز رنگ در میدان حاضر شدند.

-بازی با ۵ دقیقه تاخیر و از ساعت ۱۶:۰۵ آغاز شد.

-در حدود ۳ هزار نفر از این مسابقه دیدن کردند.

-تیم الوند از دقیقه ۱۹ نیمه نخست ۵ خطا شد.

-در بین دو نیمه هواداران شهروند، تک‌تک بازیکنان این تیم را مورد تشویق قرار دادند.

-همچنین در بین دو نیمه، از سوی باشگاه شهروند ساری از چند آتش‌نشان زحمتکش کشورمان تجلیل بعمل آمد.

-حمیدرضا پورجاوید که در دقیقه ۲۳ از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد، به شدت به اخطاری که از داور دوم مسابقه دریافت کرد معترض شد که این اتفاق، با تذکر جدی سرداور بازی همراه بود.

-تیم شهروند نیز از دقیقه ۲۹، پنج خطا شد که همین مسئله تیم طرح و توسعه را در دقایق ۳۳ٰ و ۳۸ٰ صاحب دو ضربه پنالتی نقطه دوم کرد که هر دو ضربه توسط گلر دوم شهروند یعنی هادی جعفری مهار شد. در هنگام پنالتی نقطه دوم، جعفری بجای جواد منتظر در درون دروازه قرار می‌گرفت.

-کادرفنی و نیمکت‌نشینان تیم طرح و توسعه الوند در چند نوبت نسبت به تصمیمات داوران معترض بودند. این اعتراضات سرانجام در دقیقه ۳۰ٰ اخراج مصطفی امرجی، سرپرست تیم الوند را درپی داشت و باعث توقف ۳ دقیقه‌ای در بازی شد. همچنین تیم میهمان در پایان مسابقه نیز به عملکرد داوران اعتراض کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.