کد خبر : 88242
تاریخ انتشار : جمعه 8 بهمن 1395 - 13:43
-

لک: تمام تیم های جلوی گیتی پسند با انگیزه اند/ قهرمانی حق ماست/ بازیکن فرش آرا تحت فشار بود

لک: تمام تیم های جلوی گیتی پسند با انگیزه اند/ قهرمانی حق ماست/ بازیکن فرش آرا تحت فشار بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک سرمربی گیتی پسند درمورد بازی این تیم مقابل فرش آرا گفت: امروز بازی باکیفیتی دیدیم. تیم فرش آرا هم در نیم فصل دوم بازی های خوبی انجام می دهد و ما هم این تیم را به خوبی می شناختیم. وی افزود: بازیکنانم شروع خوبی داشتند اما پس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک سرمربی گیتی پسند درمورد بازی این تیم مقابل فرش آرا گفت: امروز بازی باکیفیتی دیدیم. تیم فرش آرا هم در نیم فصل دوم بازی های خوبی انجام می دهد و ما هم این تیم را به خوبی می شناختیم.

وی افزود: بازیکنانم شروع خوبی داشتند اما پس از زدن گل سوم تمرکزمان را ازدست دادیم و بچه ها نتوانستند خواسته های ما را اجرا کنند و بازی را برای خودمان سخت کردیم ولی بازهم با صحبت هایی که در نیمه با آنها داشتیم توانستیم با تمرکزبازی کنیم.

سرمربی گیتی پسند خاطرنشان کرد: خدا را شکر هفته گذشته و این هفته بازی خوبی انجام دادیم و امیدوارم که بتوانیم با همین روند ادامه بدهیم و به قهرمانی که فکر کنم حق تیم و بچه هاست برسیم.

لک درمورد حواشی پایانی بازی افزود:من فکرمی کنم بازیکن تیم حریف کمی تحت فشار قرارگرفته بود و دقایق زیادی بازی کرده بود. ما سعی کردیم که مدیریت کنیم تا اتفاقی پیش نیاید.

سرمربی گیتی پسند درمورد غیبت افشین کاظمی وصحبت هایی مبنی بردوپینگ این بازیکن گفت: افشین کاظمی در تمرینات ما درسالن مخابرات دچار مصدومیت شدیدی شد. چند روزی هم فزیوتراپی می شد و دکتر هم تشخیص به استراحت دو تا سه هفته ای دادند ولی این حواشی که شما می گویید شنیده شده ولی هنوز چیزی به باشگاه ابلاغ نشده است. همچنین افشین قرار بود به ساوه بیاید تا با او صحبت کنم ولی نیامد. موبایل کاظمی نیز چند روزی است که خاموش است اما این صحبت هایی که می شود و اینکه چه اتفاقی پیش خواهد آمد، خیلی در جریانش نیستم و امیدوارم که اتفاقات بد رخ نداده باشد.

وی همچنین در مورد بازی های آینده این تیم افزود: من به بازیکنانم می گویم هر تیمی که مقابل گیتی پسند قرار می گیرد با انگیزه بازی می کند. تیمی که بیست هفته نباخته و هر تیمی می خواهد شرایطی برای اولین باز ایجاد کند و همان طور که دیدید تیم مشهد هم خیلی خوب بازی کرد و در دقایقی ما را تحت فشار قرارداد. به هر حال بازی هفته آینده با دانشگاه آزاد که برای بقا در لیگ می جنگد بازی به نسبت سختی است ولی ما برای هر بازی تمرین و تلاش می کنم تا سه امتیاز را بگیریم و به هدفمان برسیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام جمعه , ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳

سلام در مورد افشین کاظمی چرا مخفی کاری میکنید توضیح بدید مردم بدونن چه خبره