کد خبر : 88250
تاریخ انتشار : جمعه 8 بهمن 1395 - 15:27
دسته‌بندی نشده
-

نجاریان:بازیکنان ما روز خوبی داشتند/از روند کلی امتیازگیری تیمم در فصل جاری راضی نیستم/به شعارهایی که در تبریز علیه بنده سر داده شد،پاسخی نخواهم داد/همیشه به همه احترام گذاشته‌ام

نجاریان:بازیکنان ما روز خوبی داشتند/از روند کلی امتیازگیری تیمم در فصل جاری راضی نیستم/به شعارهایی که در تبریز علیه بنده سر داده شد،پاسخی نخواهم داد/همیشه به همه احترام گذاشته‌ام
مدیرعامل باشگاه شهروند ساری پس از برتری تیمش مقابل طرح و توسعه الوند پیرامون مباحث مختلف با ما به گفتگو پرداخت. در ادامه متن کامل این گفتگو را مشاهده کنید.

مدیرعامل باشگاه شهروند ساری پس از برتری تیمش مقابل طرح و توسعه الوند در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران پیرامون مباحث مختلف صحبت‌هایی را مطرح کرد. در ادامه متن کامل این گفتگو را مشاهده کنید.

×بازیکنان ما روز خوبی داشتند

بازی مقابل تیم قزوین که در رده‌های پایین جدول قرار داشت، دشوار بود. این تیم برای کسب امتیاز به ساری آمده بود چرا که نمی‌خواهند سقوط کنند و به همین دلیل با تمام توان خود در مقابل ما قرار گرفتند. بازیکنان ما روز خوبی داشتند و از موقعیت‌های بدست آمده استفاده کردند و خوشبختانه نتیجه خوبی در پایان بازی به ثبت رسید.

×از روند کلی امتیازگیری تیمم در فصل جاری راضی نیستم

نتیجه امروز نتیجه خوبی بود اما در کل از روند امتیازگیری تیمم راضی نیستم. امسال تیم خوبی بستیم و از بازیکنان خوبی در ترکیب خود بهره می‌بریم. تیمی نبستیم که حریف دست و پا بسته‌ای مقابل تیم‌های دیگر باشیم. با توجه به پتانسیلی که داریم می‌بایست در رده‌های بالاتری قرار بگیریم. در خیلی از بازی‌ها می‌توانستیم بهتر عمل کنیم. اگر در بازی‌هایی که در لحظات پایانی امتیازات را از دست دادیم، می‌توانستیم نتیجه را حفظ کنیم قطعا در بین ۳ تیم نخست جدول قرار می‌گرفتیم.

×از همه تماشاگران تشکر می‌کنم

دست یکایک تماشاگران را می‌فشارم و به هرحال کمک بزرگی به مجموعه تیم می‌کنند. در این دیدار نیز همگان شاهد بودند که جو بسیار خوبی بر سالن حاکم بود که جا دارد از هواداران و عوامل برگزاری مسابقه تشکر کنم.

×چاره‌ای جز برگزاری دیدارهای عقب افتاده پیش از ۳ هفته پایانی نداشتیم

به دلیل اینکه سه هفته پایانی می‌بایست همزمان برگزار شود، باید دیدارهای عقب افتاده را پیش از سه هفته پایانی برگزار می‌کردیم. به همین دلیل در جلسه اخیر هیات رئیسه تصویب کردیم که دیدارهای عقب افتاده پیش از برگزاری ۳ هفته پایانی، انجام شود چرا که نتایج بازی‌ها در هفته‌های آخر در سرنوشت تیم‌ها برای قهرمانی و همچنین سقوط تاثیرگذار است.

×به شعارهایی که در تبریز علیه بنده سر داده شد،پاسخی نخواهم داد

برای شعارهایی که در تبریز علیه بنده سر داده شد، پاسخی ندارم. چیزی که مهم است اجرای قانون می‌باشد و قانون همه مسائل را مشخص می‌کند. بنده در این رابطه هیچ صحبتی ندارم زیرا در هر زمانی که کسی علیه بنده مصاحبه کرد، پاسخی ندادم. در رابطه با شعارهایی هم که در تبریز دادند پاسخی نخواهم داد.

×همیشه به همه احترام گذاشته‌ام

دبیری از تیم‌های قدیمی فوتسال به همراه شهروند است. فقط می‌گویم بعد بازی دور رفت مقابل دبیری در ساری، تا یک ساعت بنده و آقای دبیری بیرون سالن درحال صحبت کردن بودیم. در آن بازی مربیان و بازیکنان دبیری دوست داشتند بازی را ادامه دهند ولی آقای افشین دبیری به من گفت چون من قسم خوردم که اگر داوران آن صحنه را گل اعلام کنند، بازی نمی‌کنیم پس تیم من نباید بازی کند. حالا از ساری رفتند چه اتفاقی افتاد که داستان ۱۸۰ درجه تغییر کرد و حرف‌های جدید زدند، نمی‌دانم. به هرحال بنده همیشه به همه احترام می‌گذارم حتی کسانی که بر علیه من صحبت کنند. آقای دبیری از دوستان خوب من هستند و هیچوقت هم دوست ندارم پاسخ کسی را بدهم و برای تیم دبیری و هواداران این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.